Guest

Testhold uge 24 og 25, 1 gravid, 1 venter spændt

82 indlæg i dette emne

Jeg er stadig standhaftig. Tror godt jeg kan lade være med at teste imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, jeg er begyndt at få menstruationssmerter - lige efter bogen og som min cyklus plejer at være. Så mens kommer nok lige efter bogen på lørdag. Øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er begyndt at få menstruationssmerter - lige efter bogen og som min cyklus plejer at være. Så mens kommer nok lige efter bogen på lørdag. Øv øv

NNEEEJJJ !! Det var ikke vores aftale :) damn it... Det er jeg ked af at høre. :kiss :boo :gal

Jeg har ingen symptomer endnu. ! Jeg er træt.. Men det er forventet da jeg er i praktik og skole, kontra at arbejde normalt. Man bliver helt vildt træt når man så skal være et nyt sted eller 8 timer foran tavlen. Men jeg må da indrømme at tanken om at jeg skulle være blevet gravid på en på lang cyklus, nok ikke er så sandsynligt. Så jeg får sikkert min mens her i weekenden. Jeg plejer bare at blive så PRÆ-mens... bliver let ked af det og er ret mut. Og det har jeg ikke været endnu.. Men det kan nå at komme i morgen og lørdag jo... Så nu må vi se.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød. Og tusind tak for trøst. Jeg tager det heldigvis forholdsvist roligt - nok fordi jeg aldrig rigtig troede på det denne omgang. Jeg forventer blod lørdag, hvis min cyklus er så præcis som den plejer.

Åh, jeg håber altså du kan fremtrylle de magiske streger. Det skal du! Basta :D En af os må altså bare have heldet med sig.

Er det egentlig den første? Eller har du flere børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød. Og tusind tak for trøst. Jeg tager det heldigvis forholdsvist roligt - nok fordi jeg aldrig rigtig troede på det denne omgang. Jeg forventer blod lørdag, hvis min cyklus er så præcis som den plejer.

Åh, jeg håber altså du kan fremtrylle de magiske streger. Det skal du! Basta :D En af os må altså bare have heldet med sig.

Er det egentlig den første? Eller har du flere børn?

Det er min første.. Så er meget spændt og håber cfølig den er der nu. :)

Men som jeg skrev i "small talk" så er jeg da bekymret for om jeg overhovedet kan blive gravid i så lang en cyklus... eller om man skal ned på en mere alm længde cyklus for at kunne blive gravid..

Jeg kender ikke nogen der er blevet gravide på så lang en cyklus... !! Gør du ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det ved jeg ikke. Kender intet til det, og har ikke som sådan haft snakket cykæuslængde med andre. Det højeste jeg har været på var 34 dage, så jeg har virkelig ingen erfaring.

Men jeg mener det er noget med, at det der har betydning er selvfølgelig om man har ÆL og så lutealfasen. Din cykæus kan vel sagtens være lang op til ÆL og så efterfølgende mere "normal" - altså ind til mens. Ud fra at jeg ikke aner noget om det, så tror jeg ikke nødvendigvis det behøver at betyde noget.

Jeg kan afsløre at det er mindst lige så spændende her anden gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det ved jeg ikke. Kender intet til det, og har ikke som sådan haft snakket cykæuslængde med andre. Det højeste jeg har været på var 34 dage, så jeg har virkelig ingen erfaring.

Men jeg mener det er noget med, at det der har betydning er selvfølgelig om man har ÆL og så lutealfasen. Din cykæus kan vel sagtens være lang op til ÆL og så efterfølgende mere "normal" - altså ind til mens. Ud fra at jeg ikke aner noget om det, så tror jeg ikke nødvendigvis det behøver at betyde noget.

Jeg kan afsløre at det er mindst lige så spændende her anden gang :loveshower

Hehe ja jeg må bare vente og se hvad der sker... ! Men er jo bekymret :)

 

Og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er mindst lige så spændende anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du mon testet? Jeg er så spændt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du mon testet? Jeg er så spændt

Nej jeg har faktisk ikke testet idag.. Jeg havde travlt.. og venter til lørdag eller måske søndag.

Syntes jeg blev lidt "tung" i underlivet igår aftes.. Men ingen reelle smerter eller noget. Så kan sku ikke helt finde ud af om det er mens der er på vej eller om min hjerne spiller mig et puds.. !! :) Håber på det sidste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh. Jeg var ellers sikker på du ikke kunne holde dig i skindet.

Nå, men så synkron tester vi jo nok alligevel - hvis altså ikke mens når at dukke op.

Jeg har stadig mens murren, men intet blod endnu. Det er så også først imorgen, det bør komme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg ved jo reelt ikke præcist hvornår min mens bør komme. Men jeg forventer den lørdag, søndag eller mandag. Min ÆL test var positiv en lørdag. Og så går der ca 24 timer til selve ÆL. Så det var jo søndag. Men nu må vi se... :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg kan :boo :loveshower

vAck4LH.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg kan :boo :loveshower

vAck4LH.jpg

Weeee..... :loveshower:

Men hvorfor er du ked?

Tillykke med den fine test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Helle. Jeg er ikke spor ked, men meget rørstrømsk og har da allerede tudet lidt over det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Helle. Jeg er ikke spor ked, men meget rørstrømsk og har da allerede tudet lidt over det :D

Det forstår jeg godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se hvad jeg kan :boo :loveshower

vAck4LH.jpg

YAY... Fan-fucking-tastisk :) Stort tillykke :) Jeg kan ikke endnu... testede i morges.. men der er ingen tegn til mens endnu :)

Ej hvor er jeg glad på dine vegne :)   :loveshower :stork :yiepie :balloons :kiss :yay :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak. Håber du kan få de to fine streger frem snart. Det ville være så fantastisk at vi begge røg over i terminsgruppen.

Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle flotte streger du laver kæmpe tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tusind tak. Håber du kan få de to fine streger frem snart. Det ville være så fantastisk at vi begge røg over i terminsgruppen.

Jeg hepper alt hvad jeg overhovedet kan

Ja gør lige det.. :) Altså hep alt hvad du kan.. :)

Ej jeg er helt "høj" af glæde over dine lykkelige omstændigheder :) JEG VIL OGSÅ hehe

Har helt lyst til at gå ud og teste igen.. Men fik jo blank i morges kl 7.30.. så det har nok ikke ændret sig endnu hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle flotte streger du laver kæmpe tillykke :loveshower

Tusind tak. :loveshower

Og ja, er så imponeret over stregerne. Med min søn kunne vi knap nok se streg to på det her tidspunkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja gør lige det.. :) Altså hep alt hvad du kan.. :)

Ej jeg er helt "høj" af glæde over dine lykkelige omstændigheder :) JEG VIL OGSÅ hehe

Har helt lyst til at gå ud og teste igen.. Men fik jo blank i morges kl 7.30.. så det har nok ikke ændret sig endnu hehe..

Du er simpelthen så sød. Ha ha, du er sikkert mere begejstret end jeg er så :D Jeg kan slet ikke forstå det endnu. Det er så uvirkeligt. Jeg troede virkelig ikke den var der, så jeg har helt svært ved at tro på det.

Har du et lager af teste? For så kan du jo godt teste hver morgen. Ih altså, hvor jeg krydser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak. :loveshower

Og ja, er så imponeret over stregerne. Med min søn kunne vi knap nok se streg to på det her tidspunkt

hmmmm mon der er to  :baby1  :D aj pjat, der er hvertfald ingen tvivl om din status  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er simpelthen så sød. Ha ha, du er sikkert mere begejstret end jeg er så :D Jeg kan slet ikke forstå det endnu. Det er så uvirkeligt. Jeg troede virkelig ikke den var der, så jeg har helt svært ved at tro på det.

Har du et lager af teste? For så kan du jo godt teste hver morgen. Ih altså, hvor jeg krydser

Ja jeg købte 50 ÆL tests og 50 GT's.. for 130 kr med forsendelse på Ebay :) Og det er jo min første (men lange) cyklus med ÆL tests... :)

Jeg har til aften(og i nat) stadig ingen symptomer på mens..  Har været til fødselsdag hos en veninde.. og drukket non-alkohol-drinks hele aftenen :) hehe

Jeg ved ikke rigtig om jeg vil teste i morgen.. de siger jo at HCG fordobles til hver anden dag ikke ? Så hvis jeg ikke kunne se noget idag.. så er det ikke sikkert jeg kan se noget i morgen heller... Ja jeg ved det ikke. Måske tester jeg bare alligvel fordi jeg ikke kan lade være nu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmmm mon der er to :baby1 :D aj pjat, der er hvertfald ingen tvivl om din status :)

Ha ha, det må du ikke skrive :D Der er faktisk trillinger i familien og ud fra hvadvi har fået at vide, så burde det være vores tur!!!! Nøj, det ville være vildt - lidt for vildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg købte 50 ÆL tests og 50 GT's.. for 130 kr med forsendelse på Ebay :) Og det er jo min første (men lange) cyklus med ÆL tests... :)

Jeg har til aften(og i nat) stadig ingen symptomer på mens.. Har været til fødselsdag hos en veninde.. og drukket non-alkohol-drinks hele aftenen :) hehe

Jeg ved ikke rigtig om jeg vil teste i morgen.. de siger jo at HCG fordobles til hver anden dag ikke ? Så hvis jeg ikke kunne se noget idag.. så er det ikke sikkert jeg kan se noget i morgen heller... Ja jeg ved det ikke. Måske tester jeg bare alligvel fordi jeg ikke kan lade være nu :lolhit

Det lyder meget fornuftigt at vente og imponerende hvis du kan. Jeg ville ikke kunne lade være :D

Jeg håber du er en langsom tester og at nummer to streg lige så stille begynder at udvikle sig nu. Kom nuuuuuuuuuuuuuu søde lille streg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER