Majstot

Sollotion

9 indlæg i dette emne

Hej

Nu hvor sommeren (forhåbentligt) snart kommer vil jeg lige høre jer hvilken sollotion i bruger? Og hvilken faktor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger LA ROCHE-POSAY Anthelios Børn SPF 50+

Vi et super glade for den og det er vores DP også, den tørre hurtigt og fedter ikke for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja.. jeg har ikke prøvet det før - Freya er kun 4 måneder. Men jeg regner med at købe Derma Eco Sollotion spf 30 baby.

Ellers så har Politiken lige bragt en artikel omkring solcremer og dårlig kemi. Den ligger sikkert på deres hjemmeside. Ellers kan du finde den via Facebook - søg efter Politiken og scroll lidt ned og fond artiklen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Men det "sjove" er jo bare lidt at solfaktor i sig selv er hormonforstyrrende... (Ifølge ny forskning fra Rigshospitalet). Så de kommer vel aldrig til at være helt uden hormonforstyrrende stoffer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derma faktor 50 eller 30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derma faktor 50 eller 30.

Jeg har også købt derma. Derma kids faktor 30... Vi har altid brugt faktor 30 selvom Marius er en lys lille gut. Og solhat ;) Gerne en der dækker både nakke og ører...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derma kids 30 til Valdemar og derma 15 til mor (og far, når han får vredet armen om på ryggen ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER