Katrinemus

Erfaring med zoneterapi og akupunktur ved ICSI

6 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Jeg har tygget lidt på det med jeg skal have lagt æg op for 3 gang inden så længe. Jeg overvejer lidt om det kunne være en booster for kroppen med zoneterapi eller akupunktur inden?

Er der nogen der har erfaring med det? Skejby hvor vi er i behandling tilbyder det ikke, så skal ud i byen, hvilket er helt fint.

Kom frisk hvis I har erfaringer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået akupunktur med god effekt. Men jeg var i et længere forløb for at stabilisere min krop og der gik flere måneder før vi kunne se den reelle effekt af akupunkturen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået akupunktur med god effekt. Men jeg var i et længere forløb for at stabilisere min krop og der gik flere måneder før vi kunne se den reelle effekt af akupunkturen.

Tak for dit besyv :) jeg tænkte godt på dig da jeg oprettede tråden, mente også at kunne du fik akpunktur :)

Jeg ved ikke om jeg er for sent ude, jeg skal have lagt fryseæg op i naturlig cyklus, så uden hormoner. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første 2 ICSI behandlinger vi var igennem gik jeg til akupunktur kombineret med zoneterapi... 

Ud over det var fantastisk lækkert og jeg nød det hver gang har det desværre ikke gjort at jeg blev gravid...  :unsure  Men om man skulle have gjort det i længere tid osv osv er jo vildt svært at sige...  :)

 

Jeg havde selv overvejet om jeg skulle gøre det nu her imens vi venter på at starte på privatklinik, for at håbe det måske kunne lykkes naturligt... men jeg har desværre ikke pengene til det...  :angry

 

Det er følelsen af at man gør alt det man kan for at det vil lykkes som tiltaler mig til at skulle gøre det igen... og manden som siger det er for fjollet fordi det ikke virkede de gange jeg var der...  :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De første 2 ICSI behandlinger vi var igennem gik jeg til akupunktur kombineret med zoneterapi... 

Ud over det var fantastisk lækkert og jeg nød det hver gang har det desværre ikke gjort at jeg blev gravid...  :unsure  Men om man skulle have gjort det i længere tid osv osv er jo vildt svært at sige...  :)

 

Jeg havde selv overvejet om jeg skulle gøre det nu her imens vi venter på at starte på privatklinik, for at håbe det måske kunne lykkes naturligt... men jeg har desværre ikke pengene til det...  :angry

 

Det er følelsen af at man gør alt det man kan for at det vil lykkes som tiltaler mig til at skulle gøre det igen... og manden som siger det er for fjollet fordi det ikke virkede de gange jeg var der...  :prik

Tak for dine erfaringer :)

Det er netop min tanke om jeg er for sent ude. 'Problemet' ligger hos min mand, med hans sædkvalitet, jeg har reglmæssig mens osv. Så tænkte om det kunne booste livmoderen til at passe på ægget :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået akupunktur, og været vildt glad for det. Jeg ved, at på Skive fertilitetklinik tilbyder de det, men kun i det allersidste forsøg, på grund af manglende ressourcer - men de anbefaler det altid. Så hellere enkelte behandlinger end ingen. Jeg nåede at få 3 behandlinger hos Din Akupunktur, og fik en lækker dreng ud af det. Jeg fortsatte herefter med behandlinger for andre gener, og graviditet nr. 2 kom helt af sig selv :baby1

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER