MamatilJ&M

Fødselsliste juni 2015

37 indlæg i dette emne

Hvornår fødte du: 19. Juni 2015 40+4

Tid og sted: kl. 00.58 på Viborg sygehus

Køn og navn: dreng - Julius

Vægt og længde: 3402 g og 53 cm

Andet: endte i aks. Min krop er åbenbart ikke gearet til at føde. Mit bækken er for stram og for snævret...

Stort tillykke med Julius. Det var synd det endtemed et snit når du nu var igang med fødsel. Håber ikke du får det alt for slemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak allesammen. Vi har der ok. Julius har lige kastet alt det fostervand op der sad og rallede. Det er ulempen ved ks, at det ikke bliver presset ud under fødslen. Han skal tjekkes en gang i hver vagt i 48 timer, da jeg fik feber og antibiotika under fødslen, men han er lige som han skal være :loveshower

Pt har jeg stadig meget ondt. Venter på de kommer og tager blodprøver. Er lidt låst til værelset indtil. Så skal jeg vist op og gå lidt længere. Pt går jeg kun fra sengen og ind på toilet. Men jeg ved jo det bliver lige så stille bedre. Får smertestillende hver 6 time og har jeg brug for det, giver de gerne en ekstra stærk ind imellem. På tirsdag skal jeg have fjernet klemmerne i maven :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at høre at han har det godt, Anita. Og godt at du klarede fødslen selvom du havde været så syg og dårlig op til. :) Var det slemt at få kejsersnittet? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at høre at han har det godt, Anita. Og godt at du klarede fødslen selvom du havde været så syg og dårlig op til. :) Var det slemt at få kejsersnittet?

Nej der var ikke så galt, men denne gang havde jeg prøvet det før også. Jeg havde en sød sød anæstesisygeplejerske på min højre side, som var god til at fortælle hvad der skete hver gang jeg spurgte og det gjorde jeg tit :D Spurgte en millard gange om de var ved at klipse :D Det gør jo ikke ondt, men man kan jo mærke alt alligevel. Og da de sygede min livmoder måtte jeg kaste op. Men det skulle være meget alm at få det dårligt når de står og hiver i den... Det værste er jo smerterne bagefter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej der var ikke så galt, men denne gang havde jeg prøvet det før også. Jeg havde en sød sød anæstesisygeplejerske på min højre side, som var god til at fortælle hvad der skete hver gang jeg spurgte og det gjorde jeg tit :D Spurgte en millard gange om de var ved at klipse :D Det gør jo ikke ondt, men man kan jo mærke alt alligevel. Og da de sygede min livmoder måtte jeg kaste op. Men det skulle være meget alm at få det dårligt når de står og hiver i den... Det værste er jo smerterne bagefter...

Kan godt forstå du kastede op, men godt at de var gode til at tale med dig :) Håber på du kommer dig hurtigt. Har selv prøvet at blive opereret i maven i forbindelse med noget andet og synes også det tog lang tid før alt var normalt igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du: 22. juni 2015
Tid og sted: Roskilde hospital
Køn og navn: Arthur (dreng)
Vægt og længde: 52 cm 3510 kg
 

post-366-0-54022100-1436193770_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvornår fødte du: 22. juni 2015

Tid og sted: Roskilde hospital

Køn og navn: Arthur (dreng)

Vægt og længde: 52 cm 3510 kg

Så cute! Hvilket kamera har I?

Arthur Ellehammer Szkotak Nielsen.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du:15. juni
Tid og sted:Kolding Sygehus, kl. 15.35
Køn og navn: Johan
Vægt og længde: 3210 g og 52 cm
Andet: Han var ude efter1 time på sygehuset som endte i et meget akut kejsersnit.Fik vestorm og hurtigt kraftige lange smertefulde veer pga. igangsættelse med stikpille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du:15. juni

Tid og sted:Kolding Sygehus, kl. 15.35

Køn og navn: Johan

Vægt og længde: 3210 g og 52 cm

Andet: Han var ude efter1 time på sygehuset som endte i et meget akut kejsersnit.Fik vestorm og hurtigt kraftige lange smertefulde veer pga. igangsættelse med stikpille.

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du:15. juni

Tid og sted:Kolding Sygehus, kl. 15.35

Køn og navn: Johan

Vægt og længde: 3210 g og 52 cm

Andet: Han var ude efter1 time på sygehuset som endte i et meget akut kejsersnit.Fik vestorm og hurtigt kraftige lange smertefulde veer pga. igangsættelse med stikpille.

Tillykke med ham :loveshower Lyder som en hård omgang :kram2 Håber du er ok efter det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår fødte du:15. juni

Tid og sted:Kolding Sygehus, kl. 15.35

Køn og navn: Johan

Vægt og længde: 3210 g og 52 cm

Andet: Han var ude efter1 time på sygehuset som endte i et meget akut kejsersnit.Fik vestorm og hurtigt kraftige lange smertefulde veer pga. igangsættelse med stikpille.

Tillykke - og skønt navn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER