Watson

Nedsat apetit

11 indlæg i dette emne

Hej :)

Jeg undre mig lidt, min apetit er indenfor den sidste uges tid blevet voldsomt nedsat. Jeg har stadig sulten men har virkelig bare slet ikke lyst til at spise :( og når jeg så spiser bliver jeg ekstremt hurtigt mæt. Er der andre end mig der oplever dette og evt. ved om det har nogen betydning og hvad man kan gøre?

-Watson 9+3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt normalt.

Det er det der kaldes graviditets betinget madlede!

:kram

Prøv at snacke og spise små måltider hyppigt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for svar :) var helt bange for at det var mig der var blevet helt skør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for svar :) var bange for at det var mig der var blevet helt skør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for svar :) var bange for at det var mig der var blevet helt skør :)

Kan godt huske hvordan det var! At stå i kantinen og vælge det man blev mindst frastødt af :p og mine kollegaer begyndte faktisk at joke med at frokosttid var tid til at se hvad vi ikke havde lyst til i dag, for så at ende med en tallerken med en vildt underlig kombination af mad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også lidt.. jeg magter ikke tænke på madpakker... jeg er næsten konstant sulten, men når jeg ser mad har jeg ikke rigtig lyst til noget.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det nøjagtigt som dig :) Der er ikke rigtigt så meget mad, som jeg egentligt har lyst til, så det er tit rigtig svært at lave aftensmad for min stakkels mand.

Det eneste der hitter er frisk frugt og boller med leverpostej, men almindelig mad siger mig ikke noget særligt. Normalt kan jeg spise en god portion mad på kort tid, men i disse dage er jeg meget længe om bare at spise en halv portion mad, med mindre jeg virkelig har lyst til det jeg spiser.

 

Spis det du har lyst til og så må du spise lidt ekstra af det, når du falder over noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh hvor er det rart at høre at det ikke kun er mig der her det sådan :) her hjemme er det knækbrød med hamburgerryg og agurk der hitter i øjeblikket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det på samme måde... Er konstant sulten indtil jeg sætter mig til bords så spiser jeg en lille portion. Går fra bordet og efter en halv time tilbage til køkkenet... Suk... Og Aftensmad er en by i Rusland! Jeg lever af knækbrød med ost, appelsiner, nektariner og bananer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuh ja knækbrød med ost er også ved at være en fast del af morgenerne her hjemme :) og så kakao eller juice det ligger altså også i virkelig høj kurs, kan nærmest gå i panik hvis ikke der er juice i huset :) det skal lige siges at jeg normalt sjældent drikker andet end vand i løbet af dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh den kender jeg godt... Har en del kvalme som gør at lysten af mad, ikke er lige meget mig. Det eneste jeg har lyst til at spise og drikke, er Toastbrød med Nutella og fanta og vand... I dag prøvede jeg noget andet og det hjalp ikke:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER