Elisamus

Videoer til hjælp med baby

12 indlæg i dette emne

hejsa 

 

jeg vælger lige at oprette en seperat tråd så den er nem at finde igen.

På en termisgruppe på FB stødte jeg et opslag med en video til gør det selv førstehjæp til babyer med ondt i maven. jeg så videoen og prøveden det på Klaudia og der gik en lille time så mega bonus over det hele i bleen  :yay

 

Jeg ligger lige linket til forsiden med alle videoerne for så lige i farten at hun også havde lavet en video til hvordan man lærer sit barn at sove bedre  :glad

https://www.katrinebirk.dk/video-behandling/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er hende, jeg lige har været til zoneterapi undervisning med :D hun er super dygtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt. Tak for link! Det må jeg lige se på i morgen.. tør ikke nu da Freya sover og vil ikke lave lyde der kunne vække hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg har lige prøvet det på Henry, mega bonus imens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt punkterne til maven (mener også jeg har lagt linket ud), men havde overset de andre filmklip. Tror jeg vil prøve det til en bedre søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har idag prøvet den til bedre søvn. Nogle af punkterne kendte jeg godt andre var nye.. det var i hvert fald et hit at stimulere flere på en gang (havde en meget stædig men træt baby der ikke ville sove ). Så far tog sig af punkter på fødderne, jeg tog mig af punkter på hovedet og ansigtet.

I morgen skal jeg prøve den mod snottet næse da Freya er blevet godt og grundigt forkølet! Håber virkelig den virker. Synes den forkølelse trækker i langdrag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede det med maven i går, men synes ikke at der var nogen effekt. :s

Virker for alle jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede det med maven i går, men synes ikke at der var nogen effekt. :s

Virker for alle jer andre?

Jeg har ikke prøvet den til maven selv, men tænker der skal være noget i forvejen med maven der ikke helt virker for at man kan se en effekt. Så måske det ikke var så meget maven der var noget med? Eller også skal du bare gøre det flere gange for at få en effekt.

Jeg har prøvet den mod forkølelse (den i kombination med det der står i min bog "baby massage og zoneterapi") og ved ikke endnu om det virker. Hun har da luft lige nu, men jeg tænker det skal gøres mere end en gang. Måske to gange om dagen indtil det bliver bedre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet den til maven selv, men tænker der skal være noget i forvejen med maven der ikke helt virker for at man kan se en effekt. Så måske det ikke var så meget maven der var noget med? Eller også skal du bare gøre det flere gange for at få en effekt.

Jeg har prøvet den mod forkølelse (den i kombination med det der står i min bog "baby massage og zoneterapi") og ved ikke endnu om det virker. Hun har da luft lige nu, men jeg tænker det skal gøres mere end en gang. Måske to gange om dagen indtil det bliver bedre...

 

Hun pev ihvertfald over maven og pruttede, men blev ved med at pive, så prøvede af følge videoen uden effekt.... Og hun har ikke haft lorteble i 1½-2 døgn nu, og plejer at have en gang i døgnet (Er jo flaskebarn så skal have 1 gang i døgnet) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede det med maven i går, men synes ikke at der var nogen effekt. :s

Virker for alle jer andre?

Første gang jeg prøvede punkterne til maven rå sked han (Undskyld :lol )

De efterfølgende gange er der ikke sket lige så meget, men det har bevirket at han har færre afføringer end tidligere :)

Har forsøgt mig med dem til søvn i går og i nat har han sovet lidt over 7 timer i stræk fra kl ca. 22 til kl 5 :) der blev han ammet og så tog han 3 timer mere.. nøj, det var lækkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang jeg prøvede punkterne til maven rå sked han (Undskyld :lol )

De efterfølgende gange er der ikke sket lige så meget, men det har bevirket at han har færre afføringer end tidligere :)

Har forsøgt mig med dem til søvn i går og i nat har han sovet lidt over 7 timer i stræk fra kl ca. 22 til kl 5 :) der blev han ammet og så tog han 3 timer mere.. nøj, det var lækkert :D

 

Lyder dejligt :) Især når man ikke er van til det :).

 

Lea sov i går fra kl 21 ca. til kl 4:50 i morges :) Men er så også rimelig normalt :). Jeg gav hende så bryst + lidt flaske og så sov jeg igen :) Ved så ikke hvor længe hende og faren sov, for da jeg vågnede kl lidt i 8 var de ihverfald i gang med at lege i stuen :)

Dejligt at få sovet ud:D 

 

Men må da håbe at du kan bruge videoen igen og det så igen giver en god søvn :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ingen effekt der var på søvnen. Han sover stadig kun 2-3 timer :-(

Jeg har bare accepteret at sådan er det bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER