Guest

Gratis baby pakker - var der ikke en tråd engang?

174 indlæg i dette emne

jeg kan ikke finde den, men mener bestemt der var en og der blev linket til en hjemmeside med en oversigt!

Nogen der kan hjælpe/linke til den hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hjemmesiden er: babypakker.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemmesiden er: babypakker.com

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Blot ment som venlig info så vil jeg fraråde at man melder sig ind i Gyldendals Børnebogklub. Jeg fik (selvfølgelig) ikke læst alt det med småt og fik så tilsendt deres velkomstpakke mod at jeg skulle handle 3 gange til klubpris på hjemmesiden og desuden automatisk fik tilsendt månedens bog til 229 kr, hvis jeg ikke aktivt frameldte den hver måned (kan kun gøres i en bestemt periode og kun for 1 måned ad gangen)! Som gravid havde jeg selvfølgelig haft andre ting at huske på, så det har kostet mig ALT for mange penge at opfylde deres medlemsbetingelser, inden jeg kunne melde mig ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blot ment som venlig info så vil jeg fraråde at man melder sig ind i Gyldendals Børnebogklub. Jeg fik (selvfølgelig) ikke læst alt det med småt og fik så tilsendt deres velkomstpakke mod at jeg skulle handle 3 gange til klubpris på hjemmesiden og desuden automatisk fik tilsendt månedens bog til 229 kr, hvis jeg ikke aktivt frameldte den hver måned (kan kun gøres i en bestemt periode og kun for 1 måned ad gangen)! Som gravid havde jeg selvfølgelig haft andre ting at huske på, så det har kostet mig ALT for mange penge at opfylde deres medlemsbetingelser, inden jeg kunne melde mig ud.

Jeg gjorde præcis det samme :prik det var et ALT for dyrt bekendtskab og bøgerne er SINDSYGT dyre og ikke prisen værd. Så det gør jeg ikke igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for, at jeg ikke har nået at melde mig ind i den så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meldt mig ind og er glad nok for det :)

Man kan jo vælge at få tilsendt en mail hver gang det er tid til at afmelde månedens bog ;)

Har også allerede købt det antal bøger, jeg skal (jeg skulle kun købe to) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meldt mig ind og er glad nok for det :)

Man kan jo vælge at få tilsendt en mail hver gang det er tid til at afmelde månedens bog ;)

Har også allerede købt det antal bøger, jeg skal (jeg skulle kun købe to) :)

Jeg tænker, at det er lidt lissom plusbog. Det kan være skidegodt og med store besparelser, men hvis man ikke læser reglerne nøje, så risikerer man at være bundet til mere, end man har lyst til. Jeg synes egentlig, det er fair nok og er fx selv meget glad for plusbog :)

(Og noget helt andet, hvordan kom vi til at snakke om bogklubber i en tråd om gratis babypakker? :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker, at det er lidt lissom plusbog. Det kan være skidegodt og med store besparelser, men hvis man ikke læser reglerne nøje, så risikerer man at være bundet til mere, end man har lyst til. Jeg synes egentlig, det er fair nok og er fx selv meget glad for plusbog :)

(Og noget helt andet, hvordan kom vi til at snakke om bogklubber i en tråd om gratis babypakker? :lol)

Ha ha det er fordi at på den side for gratis babypakker er der et link til Gyldendals bogklub ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha det er fordi at på den side for gratis babypakker er der et link til Gyldendals bogklub ;)

Arh! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede samme fejl med Gyldendals. Det kom jeg til at fortryde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal også huske at læse det med småt ift BabySams pakke. Man giver lov til at alle mulige må ringe til een og manden fra Falck, der ringede til mig var næsten sur og forarget over at jeg sagde nej til hans tilbud. Ikke lige det man magter som hormonella ny-mor <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal også huske at læse det med småt ift BabySams pakke. Man giver lov til at alle mulige må ringe til een og manden fra Falck, der ringede til mig var næsten sur og forarget over at jeg sagde nej til hans tilbud. Ikke lige det man magter som hormonella ny-mor <_<

Tak for tippet!

Er pakken fra Babysam det værd så? Synes godt nok, at det lyder som om, at man bliver bombarderet med reklamer pr. post, e-mail og telefon, hvis man læser det med småt :unsure Samt alle de firmaer, som der står, at de videregiver ens oplysninger til <_<

Indtil videre har jeg bestilt fra Rema og Lidl. For der skulle man ikke oplyse telefonnummer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tippet!

Er pakken fra Babysam det værd så? Synes godt nok, at det lyder som om, at man bliver bombarderet med reklamer pr. post, e-mail og telefon, hvis man læser det med småt :unsure Samt alle de firmaer, som der står, at de videregiver ens oplysninger til <_<

Indtil videre har jeg bestilt fra Rema og Lidl. For der skulle man ikke oplyse telefonnummer :)

Jeg var ikke imponeret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg snød sidste gang med BabySam...

Da jeg meldte mig til, skrev jeg et fiktivt telefonnummer, og oprettede en e-mail adresse til formålet. Så snart jeg havde hentet pakken, kan man gå ind igen og bede om at de sletter dine oplysninger. Det gjorde jeg samme dag jeg hentede pakken, og har ikke modtaget en eneste henvendelse.

Jeg synes dog ikke pakken var noget at råbe hurra for! Fint nok med en sut, og blespanden er vi faktisk rigtig glade for, men resten var ret ligegyldigt...

Jeg regner med at bestille alt hvad der bestilles kan, når jeg er ovre NF.

Overvejede også det med telefonnummeret ;) Men tænk nu hvis man faktisk ramte en andens mobilnummer? Det ville nu altså også være lidt synd.

Og hvad med post så? Skrev du også en anden adresse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ikke imponeret ;)

Hvad var der i? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vedr. Babysam, så kan man når man har modtaget pakken gå ind på deres hjemmeside og afmelde sig alle partnerne og slette sine informationer igen. Jeg glemte det dog denne gang, men er slet ikke blevet ringet op. Det blev jeg ellers med Simon.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg brugte min egen adresse, men som sagt valgte jeg at slette så snart jeg havde hentet pakken.

I forhold til telefonnummer, så prøvede jeg faktisk at ringe til nummeret, og fik ugyldig tone :lol Jeg synes nemlig også det ville være mega synd andet :lol

Ha ha smart :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var der i? :)

Jeg husker det ikke præcist. Sutter, et mor-blad, et BabySam-katalog og så den blespand jeg aldrig har fattet fidusen i. Jeg synes klart Rema1000s var den bedste dengang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var der i? :)

Blespand, poser til Blespand, en stofble, en sutteflaske, to bleer, et blad (vores børn) og vidst også en babysalve (eller lignende)..

Kan ikke huske om der var mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blot ment som venlig info så vil jeg fraråde at man melder sig ind i Gyldendals Børnebogklub. Jeg fik (selvfølgelig) ikke læst alt det med småt og fik så tilsendt deres velkomstpakke mod at jeg skulle handle 3 gange til klubpris på hjemmesiden og desuden automatisk fik tilsendt månedens bog til 229 kr, hvis jeg ikke aktivt frameldte den hver måned (kan kun gøres i en bestemt periode og kun for 1 måned ad gangen)! Som gravid havde jeg selvfølgelig haft andre ting at huske på, så det har kostet mig ALT for mange penge at opfylde deres medlemsbetingelser, inden jeg kunne melde mig ud.

Hold fast hvor er jeg glad for at jeg sagde nej tak da de ringede idag.

Fik oplyst man skulle købe 2 bøger (eller andet) og det var det.

Sagde jeg havde brug for at se på deres hjemmeside før jeg sagde ja. Det mente sælger jo slet ikke var nødvendigt ;) for de havde :blabla bøger, film, legetøj. Men han blev dog lidt kort for svar da jeg sagde jeg ikke kunne læse bøgerne pga ordblindhed. :LOL og så gik han med til at ringe senere.

Fandt ikke en ting på deres vildt dyre hjemme side jeg var intereseret i. Så sagde pænt nej tak da han ringede igen.

De havde så mit nr fra engang jeg var dumpet i fælden for næsten 10 år siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysams er blevet virkelig fesen.. Med Camille var den god - men det er den bare ikke mere.. Blespanden er fin, men udover det er indholdet så ligegyldigt.. Gamle blade, en sut også reklamer og gamle rabatkuponer..

Jeg var rigtig glad for den fra Lidl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det ikke præcist. Sutter, et mor-blad, et BabySam-katalog og så den blespand jeg aldrig har fattet fidusen i. Jeg synes klart Rema1000s var den bedste dengang.

Nåå jeg troede, at du havde modtaget den i denne graviditet :) Jeg fik den også selv dengang med Theo.

Var inde og kigge på den i går, og der kan man selv vælge blespanden til eller fra, så de har nok fundet ud af, at den ikke var det store hit ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes babysams var rigtig go denne gang. Var meget skuffet over den sidste gang.

Der var sutter, og en amme stofble, bleer, og en sutteflaske der selv kan sterilisere (uden alt det grej man ellers skal bruge) blade, crem og zinksalve og og... Ja hvad dælen var de sidste ting...

(Blespanden er blevet valgt fra)

Jeg var vildt overrasket over så god den var. Især fordi den forrige var så dårlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER