Posted July 19, 2015 Min kæreste er også mest på Wilma. Jeg føler det bare ikke heeeelt :unsure Nanna kender jeg alt for mange, der hedder :D Åh det piner mig lidt med det navn efterhånden. Elskede at have Theos navn på plads, før han kom. Alberte er også kommet lidt i spil igen. Men jeg ved ikke rigtig. Haha, nej, jeg kan godt høre, at det ikke skal være nemt. Det er meget nemmere at finde ud af, hvad de IKKE skal hedde!!! Hvad skulle T have heddet, hvis han havde været en pige? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 19, 2015 Alberte er godt nok også sødt! Hvad med Alba? Det er jeg ret vild med... Eller Julie/Julia ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 19, 2015 Haha, nej, jeg kan godt høre, at det ikke skal være nemt. Det er meget nemmere at finde ud af, hvad de IKKE skal hedde!!! Hvad skulle T have heddet, hvis han havde været en pige? Dengang snakkede vi vist Malou, men det er alt for poppet til mig nu. Minder for meget om De Unge Mødre ;) Men nej det er bare ikke nemt :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 19, 2015 Alberte er godt nok også sødt! Hvad med Alba? Det er jeg ret vild med... Eller Julie/Julia ? Ja Alberte er rigtig sødt :kuller Alba var også på min liste, men kæresten er ikke med på den. Jeg kender for mange, der hedder Julie ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2015 Hvor blev Willa af? Jeg er ellers ikke til alt for ualmindelige navne, men hold op det er sødt :biglove Jeg vile dog stave det med W. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 20, 2015 Hvor blev Willa af? Jeg er ellers ikke til alt for ualmindelige navne, men hold op det er sødt :biglove Jeg vile dog stave det med W. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2015 Hvor blev Willa af? Jeg er ellers ikke til alt for ualmindelige navne, men hold op det er sødt :biglove Jeg vile dog stave det med W. Jamen det forsvandt lidt, fordi vi pludselig syntes, at det så underligt ud på skrift ^_^ Lige for tiden er jeg gået helt i stå med at tænke navne :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2015 Jamen det forsvandt lidt, fordi vi pludselig syntes, at det så underligt ud på skrift ^_^ Lige for tiden er jeg gået helt i stå med at tænke navne :( Jeg synes det er ret fint :) :loveshower Alternativt hvis du rammer den 8/11 kan I gå efter Andrea ;) smukt og passer så fint til en 8. november pige :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2015 Er I nået frem til noget? Jeg synes Willa er rigtig sødt! Jeg har vist aldrig hørt det før i denne tråd, men det er altså ret fint. Umiddelbart synes jeg ikke, at det ser sært ud på skrift, men for mig leder det tankerne hen på Wella. :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2015 Er I nået frem til noget? Jeg synes Willa er rigtig sødt! Jeg har vist aldrig hørt det før i denne tråd, men det er altså ret fint. Umiddelbart synes jeg ikke, at det ser sært ud på skrift, men for mig leder det tankerne hen på Wella. :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2015 Er I nået frem til noget? Jeg synes Willa er rigtig sødt! Jeg har vist aldrig hørt det før i denne tråd, men det er altså ret fint. Umiddelbart synes jeg ikke, at det ser sært ud på skrift, men for mig leder det tankerne hen på Wella. :D Hov ja vi er faktisk nået frem til, at lillesøster skal hedde Lily :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2015 Hov ja vi er faktisk nået frem til, at lillesøster skal hedde Lily :kuller Årh, det er også et rigtig fint navn! :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2015 Årh, det er også et rigtig fint navn! :kuller Tak ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2015 Det kan jeg godt forstå <_< Hed hun Camilla? I så fald synes jeg virkelig ikke du skal bekymre dig om det? Med mindre hun decideret blev kaldt Milla? Forresten, så var vi jo næsten mere eller mindre enige om at en lillebror skulle hedde Christian - det er min ekskærestes eksakte navn ;) Jeg kender et tvillingepar der hedder Anna og Christian :) Hov ja vi er faktisk nået frem til, at lillesøster skal hedde Lily :kuller Åh et fint navn :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2015 Åh et fint navn :loveshower Tak :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2015 Ellie Det har været én af min kærestes favoritter faktisk. Men nu er vi blevet enige om Lily :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2015 Lily er saa fint et navn - ogsaa paa min liste ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2015 Lily er saa fint et navn - ogsaa paa min liste ;) Tak :kuller Share this post Link to post Share on other sites