girly1988

Tøj til de kære små ❤

13 indlæg i dette emne

Nå lige et spørgsmål...vores søn er 6 snart 7 mdr og bruger nu str.74...og kan nu se vi har en del mindre tøj i den størrelse samt næste som er 80...

Hvad siger jeres erfaringer er nok når de kommer til at bevæge sig mere rundt osv...?

Vi har haft rigtig meget i 56 62 og så lidt mindre i 68...og meget lidt i 50...men har primært haft meget fordi han gylper en del...gør han stadig men slet ikke i samme stil mere nu som hidtil :-)

Synes bar pludselig ikke jeg har ret meget og bliver lidt i tvivl hvad andre har , :-)

Smid gerne et cirka antal af de forskellige ting body lange og korte..bluser bukser osv...så jeg har lidt at vurdere ud fra tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes først vi er begyndt at bruge rigtig meget tøj efter han er begyndt i vuggestue og spiser helt selv.. Men det kommer jo også lidt an på hvor tit du vasker, hvor beskidt det må blive osv. Jeg vasker ca hver 3-4. dag og herhjemme må der godt være lidt mayo på bukserne hvis vi bare skal være herhjemme :) Vi har 6-7 par lange bukser herhjemme, og det er sådan liiiiige lidt nok nogle gange. Vi har masser af shorts, men dem bruger man jo ikke endnu. Bluser har vi vel omkring 10-12 stykker af, og er aldrig løbet tør. Og så har vi ligeså mange t-shirts som vi begynder at bruge nu. Dertil ligger der et par sæt i vuggestuen, som bliver skiftet ud løbende i takt med at han sviner sig til :glad Strømper veksler vi mellem de samme 5-6 par, tror jeg. Så vi har alt for mange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så tror jeg da måske egentlig det vi har ikke er helt ved siden af...har ikke lige talt...men det lyder til at være lidt der henad :-)

Jeg er nok lidt sart med snavs selvom jeg er blevet bedre til at se igennem fingre med det fx sidst på dagen...men okay synes is det gylp lugter fælt så har vasket og skiftet meget tøj generelt ;-)

Kom gerne med flere inputs piger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft en rigtigt gylpe baby, og hold da op hvor kan man nå at skifte tøj mange gange i løbet af døgnet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natdragter er nok det jeg ikke er for god til at købe...havde masser i 56 da jeg købte en sæk tøj dengang...men siden har jeg kun haft Max 4 pr str...pt har vi 2 vi bruger og så en heldragt vi ikke synes er så pæn så den bruges os om natten...men Sys os det er lidt svært at købe nattøj her til sommeren...nogen der ved hvor man kan købe en natdragt/heldragt med korte ærmer og lange ben ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Natdragter er nok det jeg ikke er for god til at købe...havde masser i 56 da jeg købte en sæk tøj dengang...men siden har jeg kun haft Max 4 pr str...pt har vi 2 vi bruger og så en heldragt vi ikke synes er så pæn så den bruges os om natten...men Sys os det er lidt svært at købe nattøj her til sommeren...nogen der ved hvor man kan købe en natdragt/heldragt med korte ærmer og lange ben ?

De har et par forskellige i Name It for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IkkegylpeBaby og baby/tumling, som ikke sviner sig til under måltider: 8-10 sæt tøj til og med 2 år. Nu gerne 14-15 sæt, fordi han boltrer sig og tørrer fingre af i tøjet.

Gylpebaby nok 14-15 sæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har et par forskellige i Name It for tiden :)

Har lige været i name it i Kolding storcenter i onsdags. De havde ingen heldragter eller sommerdragter i str 74....til drenge..natdragter havde de kun med fødder...generelt havde de faktisk intet hvis jeg skal sige det...æv æv

Var os i H&M fandt da et par sommer natdragter men ellers var alt udsolgt i str 74 til dreng...suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været i name it i Kolding storcenter i onsdags. De havde ingen heldragter eller sommerdragter i str 74....til drenge..natdragter havde de kun med fødder...generelt havde de faktisk intet hvis jeg skal sige det...æv æv

Var os i H&M fandt da et par sommer natdragter men ellers var alt udsolgt i str 74 til dreng...suk

Jeg har 3 natdragter uden fødder i str. 74 Du må overtage billigt. Du skal Ikke føle dig forpligtiget men du kan sige til hvis det kan have interesse.

Det var da træls du ikke kunne finde noget. Kolding storcenter er da ellers enorm (siger hende der lige har været der et par gange).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 natdragter uden fødder i str. 74 Du må overtage billigt. Du skal Ikke føle dig forpligtiget men du kan sige til hvis det kan have interesse.

Det var da træls du ikke kunne finde noget. Kolding storcenter er da ellers enorm (siger hende der lige har været der et par gange).

Tak for tilbuddet. Vi klarer os med det vi har ;-) begynder så småt at søge str 80 med mindre vi mangler noget her og nu...ved jo ikke hvor længe han er i 74 ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre som har jakker fra name it og som synes de er små i str? Vi har en i 74 og min mand sagde den var tæt på at være for lille...og det undrer mig da han endnu ikke passer sine bluser i samme str...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre som har jakker fra name it og som synes de er små i str? Vi har en i 74 og min mand sagde den var tæt på at være for lille...og det undrer mig da han endnu ikke passer sine bluser i samme str...

Jeg synes faktisk de er store i størrelsen :chin: Min dreng på snart 3 år, bruger stadig sin softshell i str 92, og han er ellers ikke bette af sig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes faktisk de er store i størrelsen :chin: Min dreng på snart 3 år, bruger stadig sin softshell i str 92, og han er ellers ikke bette af sig :unsure

Hmm okay må lige se her næste gang han skal have den på om det er manden der fejl vurderer eller hvad ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER