roselein

Nakkefoldsscannninger

54 indlæg i dette emne

Så er NF veloverstået :yay vi fik super gode odds, og min termin blev rykket, så jeg i stedet for at være 13+0 i dag er 13+4 :O

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er NF veloverstået :yay vi fik super gode odds, og min termin blev rykket, så jeg i stedet for at være 13+0 i dag er 13+4 :o

 

Jaaaaa!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til NF i formiddags og trods flere kraftige blødninger i løbet af sidste uge var der en dejlig, livlig baby i min mave! Det var så overvældende, da jeg faktisk havde indstillet mig på det værste. Nu tør jeg godt glæde mig! Åhh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle jer med positive resultater af NF :)

Så lidt :-)

Hvis du får taget et godt billede, kan man nogle gange godt selv se kønnet, hvis man altså har et godt øje; -)

Hæ! Jeg må finde luppen frem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til NF i formiddags og trods flere kraftige blødninger i løbet af sidste uge var der en dejlig, livlig baby i min mave! Det var så overvældende, da jeg faktisk havde indstillet mig på det værste. Nu tør jeg godt glæde mig! Åhh...

Nåå hvor fint :) tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, tillykke! :D

 

 

Tillykke :glad

 

 

Jaaaaa!!

 

Tusind tak skal i have allesammen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til NF i formiddags og trods flere kraftige blødninger i løbet af sidste uge var der en dejlig, livlig baby i min mave! Det var så overvældende, da jeg faktisk havde indstillet mig på det værste. Nu tør jeg godt glæde mig! Åhh...

 

Hvor er det dejligt for dig, at baby har det godt på trods af alle de blødninger! Måske du bare er sådan en der bløder, uden at det egentlig betyder mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt for dig, at baby har det godt på trods af alle de blødninger! Måske du bare er sådan en der bløder, uden at det egentlig betyder mere?

 

Ja, jeg er simpelthen så lettet ovenpå 12 meget turbulente uger, synes jeg! I følge scanningen igår ser det ud til, der er et hæmatom uden for livmoderen, der står og tømmer sig. Så det skulle ikke betyde noget som helst for baby!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå hvor fint :) tillykke

 

Tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er simpelthen så lettet ovenpå 12 meget turbulente uger, synes jeg! I følge scanningen igår ser det ud til, der er et hæmatom uden for livmoderen, der står og tømmer sig. Så det skulle ikke betyde noget som helst for baby!  :loveshower

 

Hvor dejligt, at det er udenfor livmoderen :yay Håber det kan give dig lidt mere ro, at vide det bare er det, der bløder, og ikke noget farligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er simpelthen så lettet ovenpå 12 meget turbulente uger, synes jeg! I følge scanningen igår ser det ud til, der er et hæmatom uden for livmoderen, der står og tømmer sig. Så det skulle ikke betyde noget som helst for baby! :loveshower

Åh sådan en besked må være helt vildt betryggende, ville ønske jeg også kunne få et svar på mine blødninger. Måske næste uge til nf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er simpelthen så lettet ovenpå 12 meget turbulente uger, synes jeg! I følge scanningen igår ser det ud til, der er et hæmatom uden for livmoderen, der står og tømmer sig. Så det skulle ikke betyde noget som helst for baby!  :loveshower

Det er altså bare skønt! :)

Mit hæmatom sidder netop lige klods op af babyen, men har næsten ikke set blod i 4 uger, så er meget spændt på, hvordan det ser ud til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså bare skønt! :)

Mit hæmatom sidder netop lige klods op af babyen, men har næsten ikke set blod i 4 uger, så er meget spændt på, hvordan det ser ud til NF.

Det kan jeg godt forstå, du er spændt på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuuu! Så fik jeg endelig brevet! :yay (På e-boks uden at få en mail om det, præcis som Pix15 advarede om)

Jeg skal til NF d. 18 juni. Der er jeg 13+1 henne, så måske der også er en chance for at se kønnet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuuu! Så fik jeg endelig brevet! :yay (På e-boks uden at få en mail om det, præcis som Pix15 advarede om)

Jeg skal til NF d. 18 juni. Der er jeg 13+1 henne, så måske der også er en chance for at se kønnet! :)

Yay, tillykke med datoen :D krydser fingre for at der er noget at se.

Er selv 13+0 når jeg skal på næste onsdag så jeg glæder mig til at høre hvad de kan fortælle mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, tillykke med datoen :D krydser fingre for at der er noget at se.

Er selv 13+0 når jeg skal på næste onsdag så jeg glæder mig til at høre hvad de kan fortælle mig :)

Tak! :) Og ja, det er også frygtelig spændende.

Jeg kom dog hurtigt frem til, at jeg ikke kan vente 2 uger mere, før jeg får svar på, hvordan der ser ud derinde. Det er selvfølgelig det store hæmatom, jeg tænker på. Så på mandag skal jeg have en tryghedsscanning... Bare lige for at blive beroliget lidt. :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :) Og ja, det er også frygtelig spændende.

Jeg kom dog hurtigt frem til, at jeg ikke kan vente 2 uger mere, før jeg får svar på, hvordan der ser ud derinde. Det er selvfølgelig det store hæmatom, jeg tænker på. Så på mandag skal jeg have en tryghedsscanning... Bare lige for at blive beroliget lidt. :huh

Det kan jeg godt forstå. Har selv haft blødninger indtil for 1,5 uge siden, og det er noget af det mest skræmmende jeg nogensinde har oplevet, og de kan ikke forklare hvad det er. Og nu er det så nogenlunde stoppet, så håber på det bedste. Jeg havde valgt at gøre det samme hvis jeg var dig. Krydser fingre for dig/jer og at alt er som det skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har selv haft blødninger indtil for 1,5 uge siden, og det er noget af det mest skræmmende jeg nogensinde har oplevet,

Oh yes! Jeg havde ikke en bekymring i verden, før jeg så blod. :( Jeg har dage, hvor jeg tænker positivt og dage, hvor jeg er fyldt med angst.

Men tak :) Jeg sender også positive forhåbninger og tanker på onsdag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er nf klaret...fik lav risiko for downs og ellers kun positive kommentarer. Så er så glad og tør nu rigtig tro på det. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er nf klaret...fik lav risiko for downs og ellers kun positive kommentarer. Så er så glad og tør nu rigtig tro på det. :-)

Kæmpe tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er nf klaret...fik lav risiko for downs og ellers kun positive kommentarer. Så er så glad og tør nu rigtig tro på det. :-)

Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg også til NF.

Alt fint. :loveshower

Livlig baby, lav risiko og fik rykket min termin et par dage frem så den nu hedder d. 9/12

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg også til NF.

Alt fint. :loveshower

Livlig baby, lav risiko og fik rykket min termin et par dage frem så den nu hedder d. 9/12

Tillykke :) så håber jeg for dig du går én dag over tid, så det bliver verdens bedste dato (aka det er selvfølgelig min fødselsdag d. 10.) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :) så håber jeg for dig du går én dag over tid, så det bliver verdens bedste dato (aka det er selvfølgelig min fødselsdag d. 10.) ;)

Tak :)

Begge mine børn er født før termin, så kunne også meget vel blive et november barn...

Jeg har selv d. 21 dec og børnene har begge d. 27 dec (med 3 års mellem rum) .... så det er jo ikke fordi vi har brug for mere lige derop til jul ... :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Begge mine børn er født før termin, så kunne også meget vel blive et november barn...

Jeg har selv d. 21 dec og børnene har begge d. 27 dec (med 3 års mellem rum) .... så det er jo ikke fordi vi har brug for mere lige derop til jul ... :lol

Haha åååh så har du jo hele året til at spare sammen til julegaver + fødselsdagsgaver, og kun en gang om året der skal fejres, det er jo egentlig smart nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER