roselein

Nakkefoldsscannninger

54 indlæg i dette emne

Skal vi ikke have en tråd om dem? Såvidt jeg har styr på (ret mig endelig, hvis jeg tager fejl) så er det er det kun Stephi-pigen og MiaLouise, der har været afsted indtil videre. Synes dog, at jeg kunne fornemme på Smalltalk-tråden, at der er flere, der skal afsted lige om lidt.

 

Jeg kan jo passende starte med mig selv, jeg skal afsted på mandag, og er både spændt og nervøs for udfaldet. Håber sådan, at det går godt, kan ikke helt overskue, hvis det ikke gør. Men glæder mig til at se min lille bebs igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er hele 14 dage til jeg skal afsted :klap :klap :klap

Me too, onsdag d. 10. Juni :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal d. 4 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var afsted sidste fredag :) Det gik godt :super

Men jeg kan da heppe på jer andre herinde :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet VJ i tirsdags og venter stadig utålmodigt på, at jeg får en indkaldelse til nakkefoldsscanningen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik lavet VJ i tirsdags og venter stadig utålmodigt på, at jeg får en indkaldelse til nakkefoldsscanningen. :)

Min kom ind i e-boks uden meddelelse til min email, så du må huske at holde øje derinde :) og selvfølgelig sørge for at du er tilmeldt emails fra det offentlige osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kom ind i e-boks uden meddelelse til min email, så du må huske at holde øje derinde :) og selvfølgelig sørge for at du er tilmeldt emails fra det offentlige osv.

Ah! Tak for den info! :)

Så holder jeg øje med e-boksen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte selv nf tid. Fik så brev i e-boks, en mail om det, en SMS OG et brev i postkassen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Jeg spurgte også, om det var noget jeg selv skulle ordne, men min læge fortalte, at det bare kørte helt automatisk.

Måske det er forskelligt fra kommune til kommune. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe... Jeg spurgte også, om det var noget jeg selv skulle ordne, men min læge fortalte, at det bare kørte helt automatisk.

Måske det er forskelligt fra kommune til kommune. :)

Det er nemlig meget forskelligt, mit kører også automatisk igennem Viborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også på mandag roselein. Og er simpelthen så nervøs!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nf på onsdag. Har været til to betalte trygheds scanninger. Så er ikke vildt nervøs men self alligevel spændt på om alt er ok...men igen har før prøvet at miste i uge 9 så ved hvad der kan ske worse case. Men indtil videre tror jeg på det bedste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih, hvor ville jeg ønske det var mig der skulle i næste uge. Jeg ender jo med at være 13+0 inden jeg skal afsted d. 10.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted i tirsdags hvor det viste sig at jeg var lige knap 13 uger henne i stedet for kun lige 12, alt så heldigvis godt ud iihh hvor var det dejligt at se min baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted i tirsdags hvor det viste sig at jeg var lige knap 13 uger henne i stedet for kun lige 12, alt så heldigvis godt ud iihh hvor var det dejligt at se min baby

Nååhh hvor dejligt :) tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i dag kl 17.55, er mega spændt og nervøs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i heldige! :) Jeg venter stadig på en tid.

Jeg har lige et spørgsmål... Er det slet ikke muligt, at de kan se kønnet til NF? Eller er man uanset hvad nødt til at booke tid til kønsscanning? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i heldige! :) Jeg venter stadig på en tid.

Jeg har lige et spørgsmål... Er det slet ikke muligt, at de kan se kønnet til NF? Eller er man uanset hvad nødt til at booke tid til kønsscanning? :)

Jeg kommer lige forbi fra september :-)

Jeg har fået fortalt at de godt kan se kønnet, men da det er for usikkert må de ikke sige noget.

Og mange vil ikke sige noget , da det jo ikke er derfor man er der.

Men har da stadig hørt om flere der har fået kønnet af vide til nf :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, cellemus. :)

Så vil jeg i det mindste prøve at spørge... Jeg er jo bare så skide nysgerrig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, cellemus. :)

Så vil jeg i det mindste prøve at spørge... Jeg er jo bare så skide nysgerrig! :D

Jeg tror det afhænger af hvornår man er afsted! Det er vidst noget med 13+noget at der kan ses forskel. Jeg var til NF 12+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det afhænger af hvornår man er afsted! Det er vidst noget med 13+noget at der kan ses forskel. Jeg var til NF 12+0.

Uhhh jeg er 13+0 når jeg skal, måske de kan se det der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det afhænger af hvornår man er afsted! Det er vidst noget med 13+noget at der kan ses forskel. Jeg var til NF 12+0.

Nårh på den facon. Jamen så har jeg det lidt ambivalent... I dag er jeg 10+5, så håber ikke, jeg skal vente over 2,5 uge til NF ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er NF veloverstået :yay vi fik super gode odds, og min termin blev rykket, så jeg i stedet for at være 13+0 i dag er 13+4 :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, cellemus. :)

Så vil jeg i det mindste prøve at spørge... Jeg er jo bare så skide nysgerrig! :D

Så lidt :-)

Hvis du får taget et godt billede, kan man nogle gange godt selv se kønnet, hvis man altså har et godt øje; -)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er NF veloverstået :yay vi fik super gode odds, og min termin blev rykket, så jeg i stedet for at være 13+0 i dag er 13+4 :O

Yay, tillykke! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER