Tinakp

Anbefal en babyalarm

38 indlæg i dette emne

Den er på tilbud i ønskebørn til 995,- I hvert fald på deres netshop ;)

Super tip! De er hermed købt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neonate 6500D:) Den er super god, ingen skratten og aktiveres ved tale og ikke alle andre lyde

Vi har haft en SuperNova før og den var elendig! Den blev byttet 3 gange på 2 måneder, og iflg. BabySam er det et generelt problem, så spild ikke pengene på den:)

Den har vi nemlig også haft to hold af - og jeg har været så ked af den... Derfor vil vi meget gerne ønske os en ny babyalarm i barselsgave.... Og ikke en supernova! Aldrig mere! Haha...

Men jeg er lidt bange for at vi ikke får det, fordi det alligevel er en dyr gave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi nemlig også haft to hold af - og jeg har været så ked af den... Derfor vil vi meget gerne ønske os en ny babyalarm i barselsgave.... Og ikke en supernova! Aldrig mere! Haha...

Men jeg er lidt bange for at vi ikke får det, fordi det alligevel er en dyr gave...

Vi har os neonate. Men måske kan du ønske penge,så kan i selv købe den bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi nemlig også haft to hold af - og jeg har været så ked af den... Derfor vil vi meget gerne ønske os en ny babyalarm i barselsgave.... Og ikke en supernova! Aldrig mere! Haha...

Men jeg er lidt bange for at vi ikke får det, fordi det alligevel er en dyr gave...

Nej, dem holder vi os også langt fra!;) Men ja, I kan da evt. ønske Jer et tilskud til dem hvis nogen spørger:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu spørger jeg måske helt dumt :P

Men SKAL man have en babyalarm? Hvornår er det, at man bruger den?

 

Til info bor vi i lejlighed, og vi planlægger ikke, at baby skal sove alene i gården. Men der kan jo være andre anledninger, at den er nødvendig? Har bare ikke lige fantasi til at forestille mig, hvornår det er..... Og så synes jeg bare, at de koster mange penge :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu spørger jeg måske helt dumt :P

Men SKAL man have en babyalarm? Hvornår er det, at man bruger den?

Til info bor vi i lejlighed, og vi planlægger ikke, at baby skal sove alene i gården. Men der kan jo være andre anledninger, at den er nødvendig? Har bare ikke lige fantasi til at forestille mig, hvornår det er..... Og så synes jeg bare, at de koster mange penge :unsure

Nej man behøver ikke en alarm, vi bruger den nu også meget om aftenen når hun sover. Og vi sidder nede i stuen.

Og ellers så har ikea en udmærket billig alarm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej man behøver ikke en alarm, vi bruger den nu også meget om aftenen når hun sover. Og vi sidder nede i stuen.

Og ellers så har ikea en udmærket billig alarm :)

 

Ahh, OK. Nå, men det var da super gode nyheder for mig :) Troede faktisk, at det var sådan noget man SKULLE have :) Tror babyalarmen ryger på 'måske-vi-får-brug-for-dette-når-baby-er-kommet-listen' i stedet for 'must-have-inden-baby-kommer-listen'.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu spørger jeg måske helt dumt :P

Men SKAL man have en babyalarm? Hvornår er det, at man bruger den?

Til info bor vi i lejlighed, og vi planlægger ikke, at baby skal sove alene i gården. Men der kan jo være andre anledninger, at den er nødvendig? Har bare ikke lige fantasi til at forestille mig, hvornår det er..... Og så synes jeg bare, at de koster mange penge :unsure

Vi har også haft brugt den når vi har været ude og vi ikke havde lyst til at tage hjem før lillemanden skulle puttes. Så puttede vi ham i et andet værelse med babyalarmen tændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu spørger jeg måske helt dumt :P

Men SKAL man have en babyalarm? Hvornår er det, at man bruger den?

Til info bor vi i lejlighed, og vi planlægger ikke, at baby skal sove alene i gården. Men der kan jo være andre anledninger, at den er nødvendig? Har bare ikke lige fantasi til at forestille mig, hvornår det er..... Og så synes jeg bare, at de koster mange penge :unsure

Vi har ikke babyalarm. Vi bor i hus og han kan sagtens stå og sove i barnevognen ude i haven alligevel. Vi har bare et vindue på klem, så kan vi sagtens høre ham :)

Jeg synes de er for dyre, og så har jeg oplevet mange, der farer hen til barnevognen, bare der kommer en enkelt lille lyd :unsure det har jeg ikke lyst til. Jeg skal nok høre ham, hvis han er ked af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke babyalarm. Vi bor i hus og han kan sagtens stå og sove i barnevognen ude i haven alligevel. Vi har bare et vindue på klem, så kan vi sagtens høre ham :)

Jeg synes de er for dyre, og så har jeg oplevet mange, der farer hen til barnevognen, bare der kommer en enkelt lille lyd :unsure det har jeg ikke lyst til. Jeg skal nok høre ham, hvis han er ked af det :)

Vi har reelt set heller ikke behov for dem, men jeg synes det er rart, for når jeg er i den anden ende af huset skal der virkelig skriges før jeg hører hende, og ligeledes når jeg går i haven på den anden side af huset. Derudover tager baby ofte 1 time mere i barnevognen, hvis hun får sutten hurtigt efter hun vågner, og det kan man høre i alarmen;) Men den kan sagtens undværes, hvis man ikke vil bruge pengene på den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu spørger jeg måske helt dumt :P

Men SKAL man have en babyalarm? Hvornår er det, at man bruger den?

Til info bor vi i lejlighed, og vi planlægger ikke, at baby skal sove alene i gården. Men der kan jo være andre anledninger, at den er nødvendig? Har bare ikke lige fantasi til at forestille mig, hvornår det er..... Og så synes jeg bare, at de koster mange penge :unsure

Altså jeg kender da flere dagplejere, der klarer sig glimrende uden ;) Og det samme gjorde vores forældre i sin tid :)

Personligt er jeg dog glad for at have en, sådan at jeg kan lukke døren ud til altanen (hvor baby sover) og så larme alt det jeg vil indenfor, men stadig "høre" baby vha. vibrator i alarmen. Eller hvis jeg vil tage en lur i soveværelset, men synes det er for koldt at have vinduet åbent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte vores babyalarmer meget.. Men vi havde supernova... Og sikke noget lååårt... De har været til reperation to gange, og ja de er helt kaput nu, så til nr to skal vi have nye og det bliver IKKE supernova næste gang... De kan ikke anbefales overhovedet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte vores babyalarmer meget.. Men vi havde supernova... Og sikke noget lååårt... De har været til reperation to gange, og ja de er helt kaput nu, så til nr to skal vi have nye og det bliver IKKE supernova næste gang... De kan ikke anbefales overhovedet....

Nej det er nemlig også det vi har haft - to sæt af endda! Så derfor søger jeg andres erfaringer - for super Nova er nemlig noget lååååårrrrrt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER