Camillaoghans

Ødelagt og nedtrykt iui

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Få 16 dage siden fik jeg anden gang behandling med iui (insemining).

Men nu sidder jeg her, har ikke fået mit mens og har test dag 14 og i dag som siger nej. Men har ikke fået mit mens eller pletblødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen.

Få 16 dage siden fik jeg anden gang behandling med iui (insemining).

Men nu sidder jeg her, har ikke fået mit mens og har test dag 14 og i dag som siger nej. Men har ikke fået mit mens eller pletblødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor synd for jer :( Det er bare så ødelæggende med en negativ test :kram2

Som Solvej skriver, er det normalt at cyklus og mens kan rykkes lidt pga hormonerne. De fleste begynder at bløde mellem 12-16 dage efter IUI, hvis ikke man bliver gravid. De 14 dage er 'kun' et gennemsnit. Personligt fik jeg mens 14, 16 og 16 dage efter IUI de tre gange, jeg var gennem proceduren. Som jeg forstår det, er det derfor helt normalt, at du ikke er begyndt at bløde endnu. Giv det et par dage, så skal det nok komme, og ellers vil det være fint at kontakte klinikken for at høre, hvad de mener.

Håber I hurtigt kommer videre til et nyt succesfuldt forsøg!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo altså godt være gravid selvom din test var negativ nu. Det er ikke alle der kan teste positiv ved 4+0. Nogle skal meget langt hen i graviditeten før de kan teste positiv. De fleste kan dog få en positiv test i inden 5+0. Men hvis du "kun" er 4+0 og ikke er begyndt at bløde endnu så lyder det da meget godt i mine ører. Jeg ville teste igen om nogle dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo altså godt være gravid selvom din test var negativ nu. Det er ikke alle der kan teste positiv ved 4+0. Nogle skal meget langt hen i graviditeten før de kan teste positiv. De fleste kan dog få en positiv test i inden 5+0. Men hvis du "kun" er 4+0 og ikke er begyndt at bløde endnu så lyder det da meget godt i mine ører. Jeg ville teste igen om nogle dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov fik lige læst din tekst ordentligt. Du er 4+2 i dag. Jeg tænker stadig at der er håb så længe din mens ikke er kommet. Jeg ville prøve at væbne mig med tålmodighed et par dage endnu. Hvis du når over 4+5 uden blødning eller positiv test, så ville jeg også ringe til klinikken og bede om deres råd og vejledning. Men indtil da ville jeg vente og se om der ikke kom en positiv test i løbet af de næste dage. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hov fik lige læst din tekst ordentligt. Du er 4+2 i dag. Jeg tænker stadig at der er håb så længe din mens ikke er kommet. Jeg ville prøve at væbne mig med tålmodighed et par dage endnu. Hvis du når over 4+5 uden blødning eller positiv test, så ville jeg også ringe til klinikken og bede om deres råd og vejledning. Men indtil da ville jeg vente og se om der ikke kom en positiv test i løbet af de næste dage. Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER