Sparklinrock

Hvornår får I barnevognen hjem?

14 indlæg i dette emne

Kære alle

 

Nogen siger, at det giver uheld at få barnevognen hjem inden babyen er født. Men altså, hvornår i alverden skal man så hente den hos forhandleren? Det er da super upraktisk først at få den hjem, når man først har en baby at tage sig af?

 

Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde den stående hos svigerne, det så kom med den hjem til os.

Denne gang er den sjovt nok herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand hentede den bare på et tidspunkt mens jeg var indlagt med baby. Hvis vi var kommet hjem med det samme, kunne han have hentet den på et tidspunkt, hvor der lige var ro uden problemer. Vi skulle alligevel ikke bruge den med det samme, så det var ikke noget problem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på sådan noget og vi fik alt hjem ca 1 måned før termin :) Ja og denne gang står alt jo hjemme på forhånd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang hentede min kæreste barnevognen i butikken, som vi havde fået lagt til side.

Denne gang har jeg valgt at være lidt mere praktisk og mindre overtroisk.

Så den er både købt og står klar derhjemme.

Vil helst slippe for ekstra tanker og spekulationer når bebs er kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores stod også hos mine svigerforældre, som kom med den dagen efter, vi kom hjem fra sygehuset. Vi turde alligevel ikke gå tur med hende, LIGE da vi kom hjem :lolhit Tænk på alle de frygtelige mange farer, der bare ligger og LURER på, at man kommer kørende dér med verdens  navle..

 

ej, det er egentlig noget overtro, som vi ikke tror rigtig på. men alligevel var der bare ét eller andet, som gjorde, at det var fedt, at den stod hos dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er overbevist om, at hvis noget går galt, så er det ikke pga. barnevognens fysiske placering ift. tidspunktet for barnets fødsel

Jeg vil gerne have den hjem og indenfor dørene ca. 14 dage før termin. Alt der kan være klar inden barnet kommer, skal være klar. Vi får nok meget andet at se til.

Den er bestilt og i produktion

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde den stående hos min mor indtil fødslen var overstået.

Vi tror ikke en dyt på al den overtro, men min mormor gik vildt meget op i det, så det blev bare sådan lidt for hyggens skyld agtigt :P

Vi havde så heller ikke plads til den før efter fødslen, hvor manden fik ryddet op i værkstedet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte den brugt og den har stået hos os siden jeg var 16 uger henne ;) Så jeg køber ikke alt det der overtro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores stod hos mine forældre. Nu står den jo så i skuret og venter på lillesøster ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde bestilt den i ønskebørn så vi kunne bare hente den når vi ville...jeg fødte så 18 dage før termin så min mand havde ikke fået den hentet for der var jo god tid ;-) men han hentede den et par dage efter vi kom hjem fra sygehuset...i starten brugte vi den ikke da jeg var lidt sippet med at baby skulle sove lur udenfor da det var vinter...Hehe såå :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores står på loftet i svigerfars firma :)

Den kommer hjem når den bette engang er født :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores står allerede hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan faktisk ikke huske det :unsure jeg tror selv at vi hentede den, men er i tvivl.

I hvert fald så er det IMO noget gammelt vås og hvad gør man så ved nr 2? Ikke på vilkår at jeg gider at flytte den når nu vi har den ;)

Ifølge min far må børneværelset heller ikke være klar :rolleyes men så er det jo godt at vi selv bestemmer :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER