Claire

2 X ÆL i samme cyklus

6 indlæg i dette emne

Ja, jeg håber ikke, at det lyder alt for dumt, men kan man godt have ægløsning 2 gange indenfor den samme cyklus?? :blink

Jeg havde sidste mens' første dag d. 21. januar og omkring d. 9 var jeg ret sikker på, at jeg havde ÆL. Jeg har ikke brugt tests eller målt temperatur, men jeg havde stikken i underlivet og hvad jeg på daværende tidspunkt var helt sikker på var ÆL-slim (meget klisteret og æggehvide-agtigt). Nu er det bare sådan, at jeg igen - det vil sige efter ca. 14 dage - har fået den samme slags slim - meget elastisk og 'klistret' og næsten gennemsigtigt.

Hvis nu ikke, at jeg havde haft det en gang før, ville jeg tro, at jeg havde ÆL nu - men kan det virkelig lade sig gøre at have ÆL to gange i den samme cyklus?? Jeg troede egentlig, at det var min mens, der var på vej (det passer jo meget godt med de 14 dage) for jeg har sådan lidt trykken i underlivet, som jeg plejer at have, inden jeg får mens. Men nu er jeg altså bare helt forvirret. <_<

Håber meget, at der er nogen, der kan kaste lidt lys over land. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er ikke "bare" gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan lade sig gøre at have to æl, men som olding siger, kan det også være et tegn på noget andet, endnu ikke målbart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink

Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke har testet.....

Som sagt troede jeg, at mens var på vej, fordi det føles sådan, men kan man godt have ÆL-agtigt slim, hvis man er gravid?

Måske jeg skulle høre, om manden kan tage et par teste med hjem fra arbejde :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink

Jeg må indrømme, at jeg faktisk ikke har testet.....

Som sagt troede jeg, at mens var på vej, fordi det føles sådan, men kan man godt have ÆL-agtigt slim, hvis man er gravid?

Måske jeg skulle høre, om manden kan tage et par teste med hjem fra arbejde :o

Ja gør lige det hvis mens udebliver...

Men jeg kan dog også godt bare få lidt slim lige inden mens kommer, så det behøves ikke at betyde en GT vil være positiv selvom jeg håber for dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm.....

Så fik jeg igår taget en test, som ikke viste den mindste antydning af en streg. Ikke engang selvom jeg holdt den HELT op i lyset og VIRKELIG tæt på øjnene :blush

Men jeg har heller ikke set skyggen af mens, så jeg er stadig en smule i tvivl om, hvad det lige er, der foregår. Men jeg må nok væbne mig med tålmodighed og så bare tage alle forholdsregler :seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER