Minlillekrudtmås

Andre med børn fra april, maj, juni 2014

15 indlæg i dette emne

Hej med jer

Jeg sidder pt i Sydafrika, hvor min mand og jeg et ved at adoptere en skøn dreng.

Med vores datter havde jeg rigtig stor glæde af en online mødregruppe med jævnaldrende børn. Der er jo desværre ikke så meget gang i aprilgruppen herinde. Men jeg tillader mig lige, at spørge om i evt kender andre?

Pft Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Immanuel er fra maj, desværre er der ikke rigtig gang i vores :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Waow! Tillykke med lillebror

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg sidder pt i Sydafrika, hvor min mand og jeg et ved at adoptere en skøn dreng.

Med vores datter havde jeg rigtig stor glæde af en online mødregruppe med jævnaldrende børn. Der er jo desværre ikke så meget gang i aprilgruppen herinde. Men jeg tillader mig lige, at spørge om i evt kender andre?

Pft Ulla

Tjah Mie er jo lidt ældre men hold nu OP jeg glæder mig til at se Agnes og lillebror sammen :biglove endnu engang stort tillykke :loveshower

Nå tilbage til emnet :p har du spurgt i baby 0-1 og børn 1-3?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adam er fra 21. juni, så det er godt nok lige i ydergrænsen af hvad du spørger efter. Men det bliver nok svært at finde andre herinde, for som skruk skriver, har der ikke været meget action i vores mødregrupper. I min terminsgruppe er jeg den eneste der stadig er aktiv herinde :unsure når det er sagt, så stort tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have ❤

Lillebror er født 9 uger for tidligt, derfor jeg også søger i maj og juni

Det passer jo med at stort set alle i de grupper er begyndt på arbejde, netop nu hvor jeg begynder på barsel

Ved Agnes var jeg så heldig at finde en meget aktiv facebook terminsgruppe, som jeg har haft så meget glæde af. Men denne gang er det vist ikke helt så nemt at finde noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah Mie er jo lidt ældre men hold nu OP jeg glæder mig til at se Agnes og lillebror sammen :biglove endnu engang stort tillykke :loveshower

Nå tilbage til emnet :p har du spurgt i baby 0-1 og børn 1-3?

Lillebror og Agnes er vidunderlige sammen. når vi kommer hjem, skal jeg nok ligge et billede på facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillebror og Agnes er vidunderlige sammen. når vi kommer hjem, skal jeg nok ligge et billede på facebook

:yay :loveshower hvor må dit morhjerte SVULME lige nu!!! Det må være så stort! Du er mor til 2 :o :yay :loveshower

Jeg glæder mig virkelig til at det bliver min tur! Og til at se Mie som storesøster!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have ❤

Lillebror er født 9 uger for tidligt, derfor jeg også søger i maj og juni

Det passer jo med at stort set alle i de grupper er begyndt på arbejde, netop nu hvor jeg begynder på barsel

Ved Agnes var jeg så heldig at finde en meget aktiv facebook terminsgruppe, som jeg har haft så meget glæde af. Men denne gang er det vist ikke helt så nemt at finde noget

Ja, det kan jeg godt se er relevant så. Jeg kender ikke til præmatur børn, så ved ikke på hvilke punkter man kan/skal regne med deres faktiske alder og hvilke den korrigerede alder, men hvis der er noget du kunne tænke dig sparring omkring, er du mere end velkommen til at skrive til mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Jeg har en datter fra den 25. april 2014  :wub  Jeg kender desværre ikke andre online mødregrupper end her på Babyklar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! Jeg har en datter fra den 25. april 2014  :wub  Jeg kender desværre ikke andre online mødregrupper end her på Babyklar.

Hej Pukin.

Jeg har heldigvis fundet en anden gruppe. Dog huserer de nu mest på facebook, men det er også ok :)

Mvh Ulla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en der hedder terminsgruppe april/maj på Facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en der hedder terminsgruppe april/maj på Facebook :)

Øv jeg kan ikke finde den. Måske den er hemmelig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg kan ikke finde den. Måske den er hemmelig?

Den er ikke hemmelig, men havde ikke skrevet navnet rigtigt :(

Termin april / maj 2014

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ikke hemmelig, men havde ikke skrevet navnet rigtigt :(

Termin april / maj 2014

Alletiders tak nu må vi se om jeg bliver godkendt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER