MamatilJ&M

Rød numse

35 indlæg i dette emne

Vi har movicol junior stående som jeg egen rådig har købt, fordi jeg ikke kun holde ud til st se ham skrige... Og en pose af det hjælper med det samme. Men der hjælper ikke på det som Marius bliver ved med at sige "gør så ondt" og gnuber i bleen. Så tror det er på tide at få lægen til at vurdere om han tror der er noget, som vi ikke selv kan se. Og det er købt egen rådig fordi jeg ved lægen vil sige laktulose...

De virker forskelligt. Laktose hjælper afføringen gennem systemet, men ændrer ikke på konsistensen. Movicol gør det blødt. Men jeg synes helt sikkert også du skal få ham tjekket for at udelukke andre muligheder end forstoppelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Han har i nat klynket og sagt numsen gør ondt og gnubbet. Men om det gør ondt eller klør eller hvad det gør, aner jeg ikke. Men ringer i hvert fald ned og booker en tid lige om lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægetjek idag kl.14 30. Så må vi se om der er noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har fået en tid til ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du har fået en tid til ham :kram2

Jeg er bare så nervøs for, om vi spilder lægens tid. Han har jo hverken rød numse mere eller lign. Men i det mindste kan jeg da lige få vendt det med at slæbe numsen over gulvet mv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min seje dreng har for første gang været ved lægen uden at græde :yay Vi har fået noget mod svamp, hævelse og kløe. Ikke fordi der var noget særligt at se, mere ud fra beskrivelsen af hans opførsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min seje dreng har for første gang været ved lægen uden at græde :yay Vi har fået noget mod svamp, hævelse og kløe. Ikke fordi der var noget særligt at se, mere ud fra beskrivelsen af hans opførsel ;)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min seje dreng har for første gang været ved lægen uden at græde :yay Vi har fået noget mod svamp, hævelse og kløe. Ikke fordi der var noget særligt at se, mere ud fra beskrivelsen af hans opførsel ;)

:super du spilder aldrig lægens tid, når Marius har det som han har det :kram2 håber hurtigt der kommer styr på den rumpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super du spilder aldrig lægens tid, når Marius har det som han har det :kram2 håber hurtigt der kommer styr på den rumpe :)

Nej det var også det Marius dagplejer sagde + at moren slap for hendes bekymringer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det var også det Marius dagplejer sagde + at moren slap for hendes bekymringer ;)

Det er total win-win :kram2 :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER