Sofiee

Babynest

75 indlæg i dette emne

Her er et billede af vores som Julius ligger i lige nu på sofaen :)

lZSLW66.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er virkelig nem at bære! Jeg tager bare armene ind under Julius og løfter :) Ingen problemer!

Personligt synes jeg alt andet lyder mega besværligt.. Men jeg har heller aldrig brugt en lift, så ved ik, hvad jeg går glip af :)

Nå det er godt at høre Kami! Tak for det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at sy en selv. Jeg har så meget stof, så det bliver nærmest gratis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af vores som Julius ligger i lige nu på sofaen :)lZSLW66.jpg

Hvad er det for noget fantastisk sengetøj? Skønt billede af din dejlige Julius....! Hvor er han allerede blevet stor :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget fantastisk sengetøj? Skønt billede af din dejlige Julius....! Hvor er han allerede blevet stor :kuller

Det er Nørgaard Madsen :) Det er rigtig lækkert! Har to sæt derfra til Julius, 1 til Anabella, en ammepude og vi får sengerand derfra til dåben. Ammepude og sengerand er grå med hvide stjerner ligesom dynen på billedet :)

Og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det et dejligt billede af Julius i sin babynest! :wub

Må jeg spørge hvor stor babynest'en er, altså indvendige mål? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også virkelig glade for vores- vi bruger den i vuggen, i kravlegården, på spisebordet, på køkkenbordet osv. Den er rigtig hyggelig og smuk samtidig. Min er fra wittenburg design og i grå og gammelrosa.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at sy en selv. Jeg har så meget stof, så det bliver nærmest gratis ;)

Ej hvor fint :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for noget fantastisk sengetøj? Skønt billede af din dejlige Julius....! Hvor er han allerede blevet stor :kuller

Årh :wub Er også vild med sengetøjet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fint :kuller

Og billigt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og billigt ^_^

Ja os der ikke er så kreative må punge ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja os der ikke er så kreative må punge ud :D

Nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke taget vores i brug, sjovt nok ;) Men da jeg så dem engang sidste år vidste jeg bare at sådan en måtte jeg have til næste baby. Det at baby kan ligge der i sin lille hule og være tryg, det tror jeg er super godt! 
Jeg vil bruge den i starten i bedside sengen, den virkede nemlig så stor dengang med Charlie og han endte mellem os, fordi han følte sig mere tryg der. Også der ville vi bruge den, imellem os i sengen, da vi nemlig ikke var helt trygge ved at have Charlie liggende helt ubeskyttet mellem os. Ja og så tænker jeg at Lillepigen kan transporteres rundt i den, har ikke den med sele - hvilket ville have været smart.. men altså de er så bløde at jeg tror det går at tage den i armen :)
Jeg tjekkede nettet meget for at finde en jeg kunne lide. Jeg er nemlig ikke fan af Alfies fodspor, faktisk både udseendet og specielt ikke farverne. Jeg er til klare og stærke farver, ikke de der pasteller og jeg fandt en super sød pige på FB som både lavede babynest og sengerand til bedside sengen, for begge dele inkl. porto betalte jeg 875kr, hvilket jeg i den grad synes var overkommeligt :)
Min babynest ser sådan her ud og er bestilt via hende her: https://www.facebook.com/pages/Babynest-E-design/654300211350654?fref=ts

post-2718-0-34709000-1432648109_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har endnu ikke taget vores i brug, sjovt nok ;) Men da jeg så dem engang sidste år vidste jeg bare at sådan en måtte jeg have til næste baby. Det at baby kan ligge der i sin lille hule og være tryg, det tror jeg er super godt! 

Jeg vil bruge den i starten i bedside sengen, den virkede nemlig så stor dengang med Charlie og han endte mellem os, fordi han følte sig mere tryg der. Også der ville vi bruge den, imellem os i sengen, da vi nemlig ikke var helt trygge ved at have Charlie liggende helt ubeskyttet mellem os. Ja og så tænker jeg at Lillepigen kan transporteres rundt i den, har ikke den med sele - hvilket ville have været smart.. men altså de er så bløde at jeg tror det går at tage den i armen :)

Jeg tjekkede nettet meget for at finde en jeg kunne lide. Jeg er nemlig ikke fan af Alfies fodspor, faktisk både udseendet og specielt ikke farverne. Jeg er til klare og stærke farver, ikke de der pasteller og jeg fandt en super sød pige på FB som både lavede babynest og sengerand til bedside sengen, for begge dele inkl. porto betalte jeg 875kr, hvilket jeg i den grad synes var overkommeligt :)

Min babynest ser sådan her ud og er bestilt via hende her: https://www.facebook.com/pages/Babynest-E-design/654300211350654?fref=ts

 

Den er også rigtig fin :)

Og jeg synes det er fedt, at du ikke bare følger med moden om de sarte pastelfarver, når det ikke er din smag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sov aldrig i vores seng, og det regner jeg heller ikke med at lillesøster skal (onde mor ;) )

Så må vi to onde mødre holde sammen ;) :kram2

Nu er det jo for sent for mig, men de ser godt nok fine og hyggelige ud, de babyneste :)

Majken, jeg er vild med stoffet - er også glad for farver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det et dejligt billede af Julius i sin babynest! :wub

Må jeg spørge hvor stor babynest'en er, altså indvendige mål? :)

Tak :)

Den er ca 67 i lægden, når den er åben. Den bliver lidt kortere, når den er bundet :) Hvis det er, så ka du læse mere på Alfies facebook side og instagram. Den fås også i en mindre størrelsen, hvor siderne er mindre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også rigtig fin :)

Og jeg synes det er fedt, at du ikke bare følger med moden om de sarte pastelfarver, når det ikke er din smag ;)

Tak tak :) Er også rigtig glad for den, har valgt det hele selv også den gulebåndfarve. Mit fokus var mest på, det indeni da min tanke var at babyer alligevel ikke kan se farve, men kun sort og hvid.. Så den var egentlig nemmest at vælge ;)

Jeg følger sjældent mode ;) Hehehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi to onde mødre holde sammen ;) :kram2

Nu er det jo for sent for mig, men de ser godt nok fine og hyggelige ud, de babyneste :)

Majken, jeg er vild med stoffet - er også glad for farver :)

Tak :) Hun har lige udviddet sortimentet, så at sige.. Noget med nogle sløjfer, andre stofvalg osv. Det ser super fint ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majken kan din også åbnes i enden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majken kan din også åbnes i enden?

Ja det kan den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Den er ca 67 i lægden, når den er åben. Den bliver lidt kortere, når den er bundet :) Hvis det er, så ka du læse mere på Alfies facebook side og instagram. Den fås også i en mindre størrelsen, hvor siderne er mindre :)

Okay, mange tak, det er rart lige at sammenligne størrelser osv. :)

Den jeg har kig på er noget større kan jeg se. Den er som standard 75 cm, med mulighed for både at spænde ind og ud, så den kan blive meget stor. Så det er vidst ikk noget problem at den ikk kan åbnes :) skrev nemlig lige til hende der laver dem, og de har taget højde for at den skal kunne blive større når den ikk kan åbnes, men det er et bevidst valg at den ikk kan åbnes, da snorene af sikkerhedsmæssige årsager er skjult, og det kan jeg egentlig godt lide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må vi to onde mødre holde sammen ;) :kram2

:D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger vores i tremmesengen, i sofaen eller hvis hun er pylret og skal vores imellem os i dobbeltsengen

post-8710-0-27145300-1432922115_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den virker også fin men er virkelig mange penge synes jeg- især fordi vi har en lift..

Alfies fodspor er så flotte men tror ikke det er en mulighed da hun har lukket for bestillinger....:(

Helles babynest/babyrede tager mod bestillinger se evt min kommentar ovenover med hvordan vores ser ud. Jeg gav 399 ink fragt for vores det er dog uden madras (dvs kun pladevat i bunden) mener madras koster 50 kr mere at få i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa derude.

Ville lige hurtigt skrive at jeg fik en babynest fra www.bycara.dk til 699 kr som var 75 cm indvendig og 95 cm udvendig i mål.

Den er anderledes end en "normal" babynest og det er derfor vi også valgte den udover at vi ikke ville risikere f.eks at der er pladevat i :)

For os var det også vigtigt at det ikke kun er bomuldsstof som er øko-tex men også andre materialer.

Jeg kan godt se at mange er glade for prisen imellem 350-400 kr, men jeg må ærligt sige jeg kan ikke se hvorfor man skal vælge at gå på kompromi når man snakker produkter til sit eget barn.

Det gør jeg ihvertfald ikke :o

Jeg ved at der jeg købte der har de sat sig ind i alt og forstår derfor ikke man ikke vil bruge de sidste par kroner på at kun få det bedste..

Ka den åbnes i enden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER