Sofiee

Babynest

75 indlæg i dette emne

Jeg er ret nysgerrig omkring hvordan man bruger sådan en babynest, og hvad 'fidusen' er med den? Altså er det i stedet for lift, voksi, eller hvordan?

De ser så fine og hyggelige ud, men jeg kan ikk finde ud af hvordan vi i så fald skal bruge den, så hjælp mig lige :P

 

I må desuden gerne vise billeder af jeres babynest, og så vil jeg også rigtig gerne vide hvor i har købt den, og hvad i har givet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte vires babynest hos Karlas Moster på Facebook. Vi bruger den om natten, så bassen kan sove mellem os. Det er vel i stedet for en lift? Jeg elsker, at der ikke er høje kanter, jeg skal løfte ham over, når han skal have mad.

Derudover bruger vi den i sofaen, når han sover, på køkkenbordet, når vi skal lave noget i køkkenet, og vi har også haft den med i barnevognen enkelte gange i stedet for liften.

Han føler sig super tryg i reden, og sover rigtig godt der, så vi er vildt glade for den. Og ift prisen; den er bare alle pengene værd! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt vores sådan at Julius sov i den uanset, hvor I huset vi var, da han var helt spæd. Så lå han i den på sofaen, på spisebordet, i vores seng osv..

Nu sover han i den i sin tremmeseng og ligger nogle gange i den på maven over kanten, men hvor han samtidig ikke kan trille væk pga kanterne rundt om ;)

Vi har åbnet den i enden nu, så han ka ligge i den i lang tid og få fornemmelsen af at putte ved den kendte kant i hovedenden :)

I barnevognen bruger vi voksi. Vi har slet ikke brugt lift eller vugge, men har brugt reden i stedet for.

Vores er fra Alfies fodspor og kostede 600 inkl levering.

Det er det bedste køb vi har gjort og jeg ville ønske, vi havde haft en første gang også!!

Har ikke lige noget billede lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer også sådan en- men har en lift og ved ikke om det i princippet er lige så godt? Vi har ingen vugge så i starten skulle han sove i lift i vores seng... Og det var ok med C men kan godt se de høje kanter er trælse! Hm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte vires babynest hos Karlas Moster på Facebook. Vi bruger den om natten, så bassen kan sove mellem os. Det er vel i stedet for en lift? Jeg elsker, at der ikke er høje kanter, jeg skal løfte ham over, når han skal have mad.

Derudover bruger vi den i sofaen, når han sover, på køkkenbordet, når vi skal lave noget i køkkenet, og vi har også haft den med i barnevognen enkelte gange i stedet for liften.

Han føler sig super tryg i reden, og sover rigtig godt der, så vi er vildt glade for den. Og ift prisen; den er bare alle pengene værd! :super

Hvad gav I for den? Jeg har lige bestilt en hos Nomii.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gav I for den? Jeg har lige bestilt en hos Nomii.

Jeg mener, vi gav 400. Hun har forskellige størrelser, så det afhænger lidt af, hvad man vælger. Alle priserne står på hendes facebookside, hvis det er. Jeg synes, hun har ret mange fine ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gav I for den? Jeg har lige bestilt en hos Nomii.

Hvad er forskellen på nomii og så alfies fodspor etc.? Altså hvorfor valgte du netop nomii?

Prøver lige at navigere i babynest jungle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er svært at finde ud af hvilken man lige skal vælge, hvis vi da skal have en. Men jeg kan ret godt lide idéen om sådan en babynes :)

Er det nemt nok at flytte den mens baby ligger deri, eller er det bedst ikk at flytte rundt på den mens baby ligger i den?

Jeg har lige i dag vundet et gavekort på 199 kr til bycara.dk, og deres babynest koster 699, så det er da et lille tilskud. Men jeg ved ikk hvordan deres er i forhold til andre slags?

Det er den her: http://bycara.dk/produkt/babynest-til-pige-ensfarvet/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener, vi gav 400. Hun har forskellige størrelser, så det afhænger lidt af, hvad man vælger. Alle priserne står på hendes facebookside, hvis det er. Jeg synes, hun har ret mange fine ting :)

 

Wow det var billigt! Hvad har I fået med der så? 

 

Hos normii skal jeg give 1195, og det er så inkl. sele, bæreplade/skummadras, bærerem og gylpepude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på nomii og så alfies fodspor etc.? Altså hvorfor valgte du netop nomii?

Prøver lige at navigere i babynest jungle :)

 

Aner det ikke :D

 

Jeg valgte dem bare, fordi min veninde har købt en derfra. Har slet ikke undersøgt sagen nærmere :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow det var billigt! Hvad har I fået med der så?

Hos normii skal jeg give 1195, og det er så inkl. sele, bæreplade/skummadras, bærerem og gylpepude.

Vores er kun selve reden. Jeg vidste slet ikke, at man kunne købe dem med alt det udstyr :unsure Jeg synes dog ikke, vi har haft brug for andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er svært at finde ud af hvilken man lige skal vælge, hvis vi da skal have en. Men jeg kan ret godt lide idéen om sådan en babynes :)

Er det nemt nok at flytte den mens baby ligger deri, eller er det bedst ikk at flytte rundt på den mens baby ligger i den?

Jeg har lige i dag vundet et gavekort på 199 kr til bycara.dk, og deres babynest koster 699, så det er da et lille tilskud. Men jeg ved ikk hvordan deres er i forhold til andre slags?

Det er den her: http://bycara.dk/produkt/babynest-til-pige-ensfarvet/

Vi flytter meget rundt på vores, når han ligger i den. Vi tager bare fat i begge sider. Det er helt ligetil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er forskellen på nomii og så alfies fodspor etc.? Altså hvorfor valgte du netop nomii?

Prøver lige at navigere i babynest jungle :)

Jeg valgte Karlas Moster, fordi hun fik så gode tilbagemeldinger og havde noget stof, som jeg syntes godt om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores er kun selve reden. Jeg vidste slet ikke, at man kunne købe dem med alt det udstyr :unsure Jeg synes dog ikke, vi har haft brug for andet.

 

Okay, så giver prisen lidt mere mening :)

 

Du/I kan se mere om dem her: http://www.normii.dk/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så giver prisen lidt mere mening :)

Du/I kan se mere om dem her: http://www.normii.dk/

Den virker også fin men er virkelig mange penge synes jeg- især fordi vi har en lift..

Alfies fodspor er så flotte men tror ikke det er en mulighed da hun har lukket for bestillinger....:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lige nu sidde og tænke øv at jeg ikke vidste at normii lavede dem også. Godt nok er det noget dyrere end alfies fodspor, så det trækker ned. Men jeg synes måske lidt at jeg kan ærge mig over at der ikke er bæresele på den jeg har fået fra alfie - for det virker til at være smart, når man skal bære rundt på den.

Men jer, der allerede har tager babynesten i brug, er det nemt nok at bære babyen rundt uden bæresele?

Jeg havde heller ikke undersøgt markedet så nøje inden, folk har bare talt godt om alfies, så derfor blev valget derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den virker også fin men er virkelig mange penge synes jeg- især fordi vi har en lift..

Alfies fodspor er så flotte men tror ikke det er en mulighed da hun har lukket for bestillinger.... :(

 

 

Jeg har tænkt mig at bruge den som lift. Så derfor synes jeg, at det er smart med bæreselerne og pladen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lige nu sidde og tænke øv at jeg ikke vidste at normii lavede dem også. Godt nok er det noget dyrere end alfies fodspor, så det trækker ned. Men jeg synes måske lidt at jeg kan ærge mig over at der ikke er bæresele på den jeg har fået fra alfie - for det virker til at være smart, når man skal bære rundt på den.

Men jer, der allerede har tager babynesten i brug, er det nemt nok at bære babyen rundt uden bæresele?

Jeg havde heller ikke undersøgt markedet så nøje inden, folk har bare talt godt om alfies, så derfor blev valget derfra.

Det kommer jo nok an på, hvor meget man vil bære rundt. Jeg synes, det er fint nok, når man skal flytte reden med baby fra rum til rum. Men det er jo ikke en lift, så den kan ikke erstatte sådan en, når man feks er ude og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så giver prisen lidt mere mening :)

Du/I kan se mere om dem her: http://www.normii.dk/

Gud, hvor avanceret! :) For os er den mest bare til at have ham liggende mellem os om natten, så vi har slet ikke brug for alle de ekstra "features" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud, hvor avanceret! :) For os er den mest bare til at have ham liggende mellem os om natten, så vi har slet ikke brug for alle de ekstra "features" :)

 

Jeg har tænkt mig at lade den erstatte liften, som Theo kun kunne være i i 3 mdr.

 

Desuden vil jeg bruge den i vuggen og senere i tremmesengen. I vuggen havde vi selv lavet en slags sengerand af skumgummi til Theo dengang.

 

Og så tænker jeg at bruge den på borde, i sofaen og på gulvet :)

 

Theo sov aldrig i vores seng, og det regner jeg heller ikke med at lillesøster skal (onde mor ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også vildt i tvivl om jeg skal have en babynest næste gang. Har luft men kan huske hvor irriteret jeg var over kanten når jeg lå med hånden nede hos CE om natten. Havde en hånd der konstant sov.

Men kan ikke finde ud af om der er en ekstra ting som er god at have men ikke nødvendig. Men skal jeg have køber jeg hos Alfie. Det er en af mine bekendte fra den gruppe jeg hang ud med da jeg mødte M :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt lige nu sidde og tænke øv at jeg ikke vidste at normii lavede dem også. Godt nok er det noget dyrere end alfies fodspor, så det trækker ned. Men jeg synes måske lidt at jeg kan ærge mig over at der ikke er bæresele på den jeg har fået fra alfie - for det virker til at være smart, når man skal bære rundt på den.

Men jer, der allerede har tager babynesten i brug, er det nemt nok at bære babyen rundt uden bæresele?

Jeg havde heller ikke undersøgt markedet så nøje inden, folk har bare talt godt om alfies, så derfor blev valget derfra.

Den er virkelig nem at bære! Jeg tager bare armene ind under Julius og løfter :) Ingen problemer!

Personligt synes jeg alt andet lyder mega besværligt.. Men jeg har heller aldrig brugt en lift, så ved ik, hvad jeg går glip af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er svært at finde ud af hvilken man lige skal vælge, hvis vi da skal have en. Men jeg kan ret godt lide idéen om sådan en babynes :)

Er det nemt nok at flytte den mens baby ligger deri, eller er det bedst ikk at flytte rundt på den mens baby ligger i den?

Jeg har lige i dag vundet et gavekort på 199 kr til bycara.dk, og deres babynest koster 699, så det er da et lille tilskud. Men jeg ved ikk hvordan deres er i forhold til andre slags?

Det er den her: http://bycara.dk/produkt/babynest-til-pige-ensfarvet/

Umiddelbart ser det ikke ud til, at den kan åbnes i fodenden? Og så synes jeg noget af ideen ryger. Det er smart, at baby kan bruge den som tryghed/sengerand i lang tid i tremmesengen og det gør overgangen til tremmeseng nem..

Julius bliver 3 mdr på mandag og hans rede er allerede åben forneden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart ser det ikke ud til, at den kan åbnes i fodenden? Og så synes jeg noget af ideen ryger. Det er smart, at baby kan bruge den som tryghed/sengerand i lang tid i tremmesengen og det gør overgangen til tremmeseng nem..

Julius bliver 3 mdr på mandag og hans rede er allerede åben forneden..

Hvor er din fra? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er din fra? :)

Alfies fodspor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER