Mrs-Rina

Møbler fra Ethjem.dk

24 indlæg i dette emne

Er der nogen der har købt møbler hos Ethjem.dk?

Tænker mere på kvaliteten..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der nogen der har købt møbler hos Ethjem.dk?

Tænker mere på kvaliteten..?

Vi var deroppe sidste weekend og det ser virkelig lækkert ud! Vi ender nok med sådan en til sommer- men har ikke prøvet deres møbler endnu :) så følger lige med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var deroppe sidste weekend og det ser virkelig lækkert ud! Vi ender nok med sådan en til sommer- men har ikke prøvet deres møbler endnu :) så følger lige med ;)

Okay, det lyder da meget godt :) vi overvejer at købe en Sofus seng, men før jeg trykker 'køb' så ville det jo være fint at høre fra nogen der har købt møbler der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen der har købt møbler hos Ethjem.dk?

Tænker mere på kvaliteten..?

Min ene kollega har møbler derfra og er supertilfreds. Jeg har ikke selv haft hænderne på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ene kollega har møbler derfra og er supertilfreds. Jeg har ikke selv haft hænderne på :)

Okay - dejligt at høre :)

Jeg kiggede på trustpilot, men der var kun 2 anmeldelser, og den ene var fra 2011 den anden fra 2013, så ved ikke hvor meget man kan stole på det - det er trods alt noget tid siden :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har en Sofusseng fra Ethjem, vi købte den for 4 måneder siden og er bare rigtig tilfredse indtil videre. Den var lidt svær at samle pga tvetydig samleanvisning, men måske går det lettere for andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Sofusseng fra Ethjem, vi købte den for 4 måneder siden og er bare rigtig tilfredse indtil videre. Den var lidt svær at samle pga tvetydig samleanvisning, men måske går det lettere for andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jamen det er netop en Sofus vi havde kig på :) Måske jeg skulle ringe til butikken for at høre om de har ændret på sengen siden testen :chin: for den er virkelig pæn, og det er nemlig smart med højdejusterbar bund, og det at man kan lave det til en halvhøj seng.

Hvordan er kvaliteten på den? Og har du set resultatet af den test jeg linkede til? Tænker mere på om du er enig i nogle af kritik punkterne?

Vend meget gerne tilbage hvis du får fat i dem.... Fin det er den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vend meget gerne tilbage hvis du får fat i dem.... Fin det er den

Jeg har lige snakket med en venlig dame fra Et Hjem. Efter testen fra 2013 tog de den ud af deres sortiment, for at ændre de ting der ikke var i orden. Bla tremmerne, den måde man justerer højden på bunden og nogle flere ting. Så nu lever den op til kravene om sikkerhed, sagde hun. Den bliver håndlavet, så det er ikke store partier de får hjem.

Hmm.. Må nok lige overveje den igen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig fordi jeg havde hørt at de havde lavet om på sengen så den levede op til sikkerhedskravene, at vi nu gerne ville købe den. Den virker meget stabil og jeg synes den er rigtig flot. Som sagt har vi en kiliseng som vi har været rigtig glade og denne seng har så bare lige de der ekstra features som vi har savnet ved kilisengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, den model jeg kigger på er Fanny da den kan laves om til køjeseng etc. men den er så ikke blevet testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med en venlig dame fra Et Hjem. Efter testen fra 2013 tog de den ud af deres sortiment, for at ændre de ting der ikke var i orden. Bla tremmerne, den måde man justerer højden på bunden og nogle flere ting. Så nu lever den op til kravene om sikkerhed, sagde hun. Den bliver håndlavet, så det er ikke store partier de får hjem.

Hmm.. Må nok lige overveje den igen :chin:

Fantastisk.... Må lige lokke manden med til Hørsholm så vi kan kigge på den.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig fordi jeg havde hørt at de havde lavet om på sengen så den levede op til sikkerhedskravene, at vi nu gerne ville købe den. Den virker meget stabil og jeg synes den er rigtig flot. Som sagt har vi en kiliseng som vi har været rigtig glade og denne seng har så bare lige de der ekstra features som vi har savnet ved kilisengen.

Måske mærkeligt spørgsmål, men køber man den samlet eller kan man have den i en stationcar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok, den model jeg kigger på er Fanny da den kan laves om til køjeseng etc. men den er så ikke blevet testet?

Den seng de bla testede var model Sofus. Men ring og snak med butikken. Hun virkede vældig flink hende jeg fik fat i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig fordi jeg havde hørt at de havde lavet om på sengen så den levede op til sikkerhedskravene, at vi nu gerne ville købe den. Den virker meget stabil og jeg synes den er rigtig flot. Som sagt har vi en kiliseng som vi har været rigtig glade og denne seng har så bare lige de der ekstra features som vi har savnet ved kilisengen.

Okay. Jamen den må vist lige overvejes igen :) Nu hvor i også har en Kili-seng, kan du så fortælle mig om det er træls med en 2-delt madras? Jeg har ikke helt gennemskuet hvad man gør mht madras når sengen skal laves længere :chin: især fordi Sofus kan forlænges trinløst, og dermed i nogle trælse mål tænker jeg.. Jeg synes også det er lidt et begrænset udvalg af madrasser man kan få.. Hvad har i valgt af madras?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske mærkeligt spørgsmål, men køber man den samlet eller kan man have den i en stationcar?

Jeg tænker den kommer usamlet, da hun skrev at vejledningen til at samle den var lidt besværlig at følge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker den kommer usamlet, da hun skrev at vejledningen til at samle den var lidt besværlig at følge :)

Preammehjernen var lige slået til ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Preammehjernen var lige slået til ;-)

Kender det godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man skal selv samle den. Der er ikke mange dele, men fordi de har lavet den højdejusterbare bund, var der ligesom en dobbeltanvisning, man skulle følge og det var ret forvirrende, men det lykkedes da til sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man skal selv samle den. Der er ikke mange dele, men fordi de har lavet den højdejusterbare bund, var der ligesom en dobbeltanvisning, man skulle følge og det var ret forvirrende, men det lykkedes da til sidst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så ligger tillægsstykket i benenden. Vi har købt madrasserne fra hhv Sebra og Ethjem, så vi var sikre på at de passede til sengene. Den fra Ethjem virker ret tyk og lækker, vi købte den som hedder Sovetryne og to-delt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så ligger tillægsstykket i benenden. Vi har købt madrasserne fra hhv Sebra og Ethjem, så vi var sikre på at de passede til sengene. Den fra Ethjem virker ret tyk og lækker, vi købte den som hedder Sovetryne og to-delt.

Okay. Jeg troede faktisk at de havde samme mål :chin: lækkert med lidt info om madrassen fra Et Hjem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det har de også, vi har bare købt dem sådan fordi det har været nemmest og mest "sikkert"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER