Camilla_krøier

Leonoras barnedåb

61 indlæg i dette emne

Jeg holder nu en gang på, at bordkort ikke er nødvendige til en barnedåb. Det er en mere løs fest, hvor folk sidder knap så meget klistret til stolen, som man gør ved fx. bryllupper :) Folk rejser sig jo jævnligt for at hente mad og når der pakkes gaver op, så er man med der - Jeg er i hvert fald typen, der plejer at stå og se til, når gaverne bliver pakket op :)

Som du selv har nævnt kommer der også en del babyer og det betyder vel egentligt, at der bliver nogen, der konstant render fra bordene og efterlader tomme pladser?

 

Når det så er sagt, så kender I jo jeres gæster bedst og ved, hvad der kan fungere og hvad der ikke fungere...

Vil det kunne ske, at der kommer et "taber" bord eller vil folk selv finde sammen og dermed sidde godt, så alle hygger sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg holder nu en gang på, at bordkort ikke er nødvendige til en barnedåb. Det er en mere løs fest, hvor folk sidder knap så meget klistret til stolen, som man gør ved fx. bryllupper :) Folk rejser sig jo jævnligt for at hente mad og når der pakkes gaver op, så er man med der - Jeg er i hvert fald typen, der plejer at stå og se til, når gaverne bliver pakket op :)

Som du selv har nævnt kommer der også en del babyer og det betyder vel egentligt, at der bliver nogen, der konstant render fra bordene og efterlader tomme pladser?

 

Når det så er sagt, så kender I jo jeres gæster bedst og ved, hvad der kan fungere og hvad der ikke fungere...

Vil det kunne ske, at der kommer et "taber" bord eller vil folk selv finde sammen og dermed sidde godt, så alle hygger sig :)

Jamen det er nemlig det Sune siger, at de fleste jo har jo mødt hinanden og vil sikkert finde nogen de kan snakke godt sammen med, mine overvejelser er mere at man måske automatisk vil sætte sig sammen med medlemmer fra ens egen familie og vi vil så gerne have blandet folk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke tænkt at lave bordkort, men jeg tror så alligevel jeg laver en bordfordeling og så må folk selv placere sig. Så er jeg sikker på at alle kommer til at sidde i nærheden af nogen de kan snakke med og ikke mindst at det går op med pladserne, så der ikke pludselig er én plads tilbage ved hvert bord og en familie derfor skal dele sig op eller lignende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke tænkt at lave bordkort, men jeg tror så alligevel jeg laver en bordfordeling og så må folk selv placere sig. Så er jeg sikker på at alle kommer til at sidde i nærheden af nogen de kan snakke med og ikke mindst at det går op med pladserne, så der ikke pludselig er én plads tilbage ved hvert bord og en familie derfor skal dele sig op eller lignende :)

Ja det er også det jeg tænker, det må være et komprimis med en bordfordeling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg bestilt gæstebog, den er i samme design som vores bryllups gæstebog med indgraveret navn og fødselsdato, det kunne helt sikkert gøres billigere, men den her er personlig og tidsløs så tanken er at vi kan gemme den og bruge den ved konfirmationen og større fødselsdage osv. så den følger Leonora, det er et dejligt minde at have senere

post-10713-0-11402400-1451943613_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dåbskjole

I weekenden skal vi ned og aflevere min brudekjole til Susan, der skal forvandle den til dåbskjole samt skiftekjole til Leonora, min kjole var meget enkel og uden pynt så Suan lægger et blondelag over så den bliver noget ala den her

post-10713-0-85269100-1451985792_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøj til far og mor

I dag har vi fået bestilt skræddersyet jakkesæt til Sune og så har jeg bestilt en lidt alternativ, men meget festlig nederdel.... Fordi jeg kan...

Regner med at have en helt enkel top og en blazerjakke til...

post-10713-0-09127400-1452205073_thumb.j

post-10713-0-88970900-1452205080_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Favourbokse...

Jeg har i dag printet alle favourbokse, så skal jeg have dem skåret og samlet når jeg lige har fået afleveret den store bestilling på 70 bryllupsindbydelser jeg er ved at lægge sidste hånd på.....

De fine guldmandler er også på vej mod Malmö så jeg regner med at de kommer i starten af næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt fest en flot nederdel :yay

Du er sej med det overskud du har :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da helt fest en flot nederdel :yay

Du er sej med det overskud du har :kram

Tak :-)

Jeg ved nu ikke om man kan kalde det overskud, det er nok mere et spørgsmål om stædighed fordi jeg har bestemt mig for at det skal være sådan og sådan ;-)

Jeg har jo desværre pådraget mig efterfødsels-svangerskabsforgiftning eller det er ihvertfald deres teori, jeg skal til en hel masse undersøgelser, venter bare på at få indkaldelse fra hospitalet :-( men det skal ikke gå ud over Leonoras barnedåb, stædigheden længe leve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi så afleveret min brudekjole til sydamen der skal forvandle den til Leonoras barnedåb.... Lidt vemodigt, men er også rigtig glad for beslutningen så den er nu overladt til skæbnen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det bliver bare så smukt alt sammen. Håber på billeder når de er klar - det ved du :-)

 

De to barnedåbe vi var til sidste år, der var der bordkort. Og det fungerede bare super fint. De voksne sad alligevel sammen og de unge sad med mor og far til barnet. 

Bare så Sune ved at det altså sagtens kan lade sig gøre at :-)

 

jeg glæder mig til flere spændende opdatreringer fra dig. Nyder alt det inspiratione du kommer med :-)

 

PS: efter Leonoras barenedåb, så må first thing to do være at lave den hjemmeside til dit firma - tror vi er mange som kunne komme til at trykke på bestil derinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh det bliver bare så smukt alt sammen. Håber på billeder når de er klar - det ved du :-)

De to barnedåbe vi var til sidste år, der var der bordkort. Og det fungerede bare super fint. De voksne sad alligevel sammen og de unge sad med mor og far til barnet.

Bare så Sune ved at det altså sagtens kan lade sig gøre at :-)

jeg glæder mig til flere spændende opdatreringer fra dig. Nyder alt det inspiratione du kommer med :-)

PS: efter Leonoras barenedåb, så må first thing to do være at lave den hjemmeside til dit firma - tror vi er mange som kunne komme til at trykke på bestil derinde :-)

Tak for de søde ord :-)

Der skal nok komme billeder herind..... Jeg havde ellers sagt til mig selv (og Sune) at nu holdt vi det på hotel og så var det helt minimalt hvad jeg skulle lave af projekter..... Meeeennnn jeg kan jo ikke lade vær.... Jeg elsker at lave de der små "åndsvage" detaljer og jeg elsker at de er der på dagen..... Det er nok meget godt og meget forudsigeligt at Sune sagde at vi ikke skulle stå for alt selv i sognehuset for det havde jeg slet ikke kunne styre ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har jeg fået samlet alle favourboksene og meget passende er indholdet plus en masse andet lækkert også kommet hjem i dag så hvis Leonora fortsætter sit tigersprings sovemarathon så kan jeg måske nå at pakke dem i morgen når vi har været hos SP og forældregruppen, det er så dejligt at sætte flueben ved ting og sager...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom datteren min er sur og stædig for tiden så får jeg da lavet lidt indimellem, pt er jeg så godt som færdige med følgende ting (der skal nok komme billeder ind når jeg lige får et øjeblik for mig selv)

Lyserøde sukkerknalder til kaffen (man kan også bruge dem som dekoration)

Bordfordeling (mangler at få lavet selve de "plakater" der skal op og hænge)

Vandflasker

Favourbokse (nu fyldt og pyntet)

Personlige chokolader

Dekoration til bordene

Menu skilte til bordene

Skilte til buffeten

Der udover er sydamen ved at være færdig med kjolerne så der mangler jeg bare at finde en der kan brodere navn i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig dybt imponeret over dit ambitionsniveau.... Eller stædighed.

 

Vi holder den lidt mere low key :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig dybt imponeret over dit ambitionsniveau.... Eller stædighed.

 

Vi holder den lidt mere low key :D

Haha det er bare indtil bussen kører og Camilla bliver over-krea hjælper ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt flueben på listen....

De sidste par dage har jeg fået min dejlige baby tilbage fra 4. tigersprings kløer, der ellers har været en drøj omgang..... Så de sidste par dage har virkeligt rykket på to-do listen, men med lige godt og vel en uge tilbage så skal vi også være ved at være i mål...

I dag fik jeg pakket alle små gaveposer til vores gæster, ja totalt "ligegyldig" ting, men vi har mange gæster der kommer langvejs fra så synes det er hyggeligt hvis de har en lille hyggepose til turen....

Den er noget mere ydmyg end til vores bryllup, men indeholder en kildevand med hjemmelavet etiket, personlige chokolader, mini tic tac og hjemmebagte biscotti...

Der udover var vi sidste weekend en tur på Sjælland mens mormor passede Leonora hjemme i Malmö så vi fik hentede de fine fine dåbskjoler, fik aftalt det sidste med hotellet og fik snakket med præsten.... Meget produktiv dag

post-10713-0-51990500-1455305331_thumb.j

post-10713-0-16975100-1455305340_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før dagen.....

Og i modsætning til vores bryllup så er jeg faktisk færdig!

Jeg mangler at pakke vores taske med tøj osv her i formiddag men ellers så er vi klare....

Min onkel og tante var forbi i går og hente størstedelen (og der var meget!!!) synes ellers jeg havde begrænset mig meeeeeennnn nok ikke så meget alligevel...jeg er jo mig og det bliver sgu nok aldrig helt "simpelt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde en helt fantastisk dag og Leonora viste sig fra sin bedste side, hun sagde ikke en lyd under dåben og bortset fra et par lure så var hun bare på hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt i havde en dejlig dag!! Får vi et billede at se?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der skal nok komme billeder på når jeg har fået billederne fra fotografen....

Men her er lidt af borde samt slikbuffeten som var vældig populær

post-10713-0-39184300-1456152745_thumb.j

post-10713-0-12601400-1456152770_thumb.j

post-10713-0-27152500-1456152855_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw hvor er det flot! Er helt vild med din slik-buffet!

Meeen det er da nogle dyre ting du har fundet frem! Har du et overblik over hvad det har kostet jer?

Jeg har så stor respekt for dig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER