tsecret

Positive tanker

5 indlæg i dette emne

Jeg har lige fået menses i går, og er meget ked af det. Nu skal vi højst sandsynlig ud i behandling (man har ikke kunne finde ægløsning hos mig..) Men det er bare ikke mig at tænke negativt, og jeg kan ikke holde mig selv ud.

Så jeg har brug for jer til at komme i tanker om positive ting ved at jeg ikke er gravid lige nu. Måske en fælles positiv-tanke tråd som alle os der håber men ikke er gravide kan bruge?!

Her er de få jeg kan komme i tanker om lige nu:

- jeg kan drikke rødvin og hygge når vi får gæster næste lørdag

- jeg kan virkelig give den gas og presse mig selv til løbetræning og løb den næste måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan kan du have mens, hvis du ikke har haft ÆL? Hvor lang tid har I prøvet at blive gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du have mens, hvis du ikke har haft ÆL? Hvor lang tid har I prøvet at blive gravide?

Det er min læge der mistænker det, så jeg er ikke hundrede procent inde i det. Men jeg har ingen tegn på ægløsning - ingen temperaturforskelle, ingen positivt æl-tests og ingen tegn på æl på blodprøver, såeeeeh..

Jamen vi har - kun - prøvet siden maj/juni 2010, og det er faktisk endnu en af de ting der gør mig deprimeret lige nu - for det gør det bare så meget sværere at få hjælp end hvis man har prøvet i over et år. Men jeg skal snakke med min læge i morgen, så må vi høre hvad hun siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Man kan ta sig en tur lur på sofaen når man har lyst

- Man kan gå ud at spise/gå i biffen når man har lyst

- Man kan lave spontane aftaler med veninder

- Man kan ligge i sengen en hel søndag og hygge med manden

Så det er ikke kun skidt, selvom det er svært at få øje på fordelene når man bare ønsker der snart skal ske noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du have mens, hvis du ikke har haft ÆL? Hvor lang tid har I prøvet at blive gravide?

Man kan sagtens have mens uden at have haft ægløsning... Det er ikke sikkert, at man har æl, hver måned!Så desværre er mens ingen garanti for æl (sådan er det nemlig her...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER