jullemulle84

barbering af "kusinen"

20 indlæg i dette emne

ja, hvad gør i andre? jeg måtte erkende i går at maven simpelthen må være blevet for stor når jeg ikke engang kan se "downunder" det blev med gefuhl, og bestemt ikke noget kønt resultat :-/ Manden er dog slet ikke i tvivl om han gerne vil træde til og være behjælpelig :-p jeg tør dog ikke lade ham med en skraber komme i nærheden dernede hehe.. Jeg tør heller ikke bruge voks, da jeg piver ligesom mænd bare ved at få vokset ben..

 

såååå hvad gør i andre når i ikke kan se til det mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he, også en aktuel "problemstilling" herhjemme Jeg overvejer at tage et spejl med i bad, og så må det da blive lidt nemmere/bedre... Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare droppet det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder foran et spejl i soveværelset og så et vandfad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt min lady maskine også et spejl, har lige gjort det for sidste gang, da det ikke må gøre inden fødsel hvis det bliver til endnu et kejsersnit pga bakterier. Har altså troet og ment at det var ment hyggiejnisk at der ikke var noget på missen, men nej sådan er det ikke siger de kloge Jordmodre og fødselslæger ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden hjælper. :D han er mere van til at bruge en skraber hverdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh hvor jeg dog elsker jeres svar :-)

jeg troede da også det var mere rent dernede i tilfælde af kejsersnit hvis man er hårløs?

 

Jeg må dog også indrømme at i kampens hede i går, overvejede jeg meget at droppe det, jeg fik så ondt i mavsen af at stå og hive slide i den for at kunne se dernede.. jeg har også overvejet et købe en billig trimmer måske? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, også en aktuel "problemstilling" herhjemme Jeg overvejer at tage et spejl med i bad, og så må det da blive lidt nemmere/bedre... Held og lykke!

det med spejlet har jeg også overvejet, men mon ikke det dukker til? hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige på besøg fra septemberterminen. Det med, at det er renere med hår giver jo god mening - i mit hoved i hvert fald. Det er jo selve kønsdelene der skal beskyttes mod bakterier, og det sørger kønsbehåringen sikkert for, ligesom øjenvipperne sørger for, at vi ikke får snavs i øjnene. 

 

Vi ville nok ikke have sådan en hårvækst dernede, hvis det ikke var gavnligt :)

 

For at holde mig lidt mere til emnet er jeg ikke kommet dertil endnu, men jeg regner med at benytte mig af et spejl, når maven er så stor, at jeg ikke kan komme til at se hvad jeg laver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger mig i spejlet imens. Det er ikke nemt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et spejl over for brusekabinen - selvom det er dugget giver det godt "udsyn". Jeg kan absolut ikke se forbi maven, men det går egentlig udemærket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

AT I GIDER!

Jeg er den kvinde jeg er med hvordan jeg nu ser ud! Underlægger mig ikke modeidealer. Synes vi er smukkest som naturen har tiltænkt os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AT I GIDER!

Jeg er den kvinde jeg er med hvordan jeg nu ser ud! Underlægger mig ikke modeidealer. Synes vi er smukkest som naturen har tiltænkt os.

hehe fedt du har det sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AT I GIDER!

Jeg er den kvinde jeg er med hvordan jeg nu ser ud! Underlægger mig ikke modeidealer. Synes vi er smukkest som naturen har tiltænkt os.

Jamen, så er der jo godt vi er så forskellige - jeg syntes personligt det er besværet værd, for jeg har det er rarest sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en måde synes jeg osse at graviditet er tiden til at være kvinde uden de besværligheder der er proppet ned over os. Tænker osse at det åndssvagt ud i svømmeren ect med glat kusine og højgravid mave, alle ved jo at man har "brækket ryggen" for at få det til at ske. Så nej tak, har det sgu besværligt nok i forvejen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På en måde synes jeg osse at graviditet er tiden til at være kvinde uden de besværligheder der er proppet ned over os. Tænker osse at det åndssvagt ud i svømmeren ect med glat kusine og højgravid mave, alle ved jo at man har "brækket ryggen" for at få det til at ske. Så nej tak, har det sgu besværligt nok i forvejen ;)

Man bestemmer jo heldigvis selv hvad man vil gøre og heldigvis en selv der skal vudere hvad der er besværligt.

Men hva så med ben og håret under armene får det også lov til at gro?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bestemmer jo heldigvis selv hvad man vil gøre og heldigvis en selv der skal vudere hvad der er besværligt.

Men hva så med ben og håret under armene får det også lov til at gro?

uh her er det helt det hele der ryger, men benene og under armene er ikke så besværlige hehe..

Det er nu ikke fordi det er en modeting at jeg gør det, det simpelthen fordi jeg elsker at gå i leggins, og jeg synes bare ikke det er så kønt når hårene på benene stikker ud gennem de leggins hehe og det under armene, tjaaa jeg har en ide om at så har sved lugten ikke noget at hænge fast i, og så føler jeg mig mere ren :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh her er det helt det hele der ryger, men benene og under armene er ikke så besværlige hehe..

Det er nu ikke fordi det er en modeting at jeg gør det, det simpelthen fordi jeg elsker at gå i leggins, og jeg synes bare ikke det er så kønt når hårene på benene stikker ud gennem de leggins hehe og det under armene, tjaaa jeg har en ide om at så har sved lugten ikke noget at hænge fast i, og så føler jeg mig mere ren :-)

Til det med sved, så er min erfaring faktisk, at jeg sveder mindre (eller rettere lugter mindre, og har mindre tendens til våde pletter på tøjet), når jeg ikke lige har fået barberet mig under armene :)

Til gengæld kan jeg slet ikke se funktionen i hår på benene. :P

Men generelt barberer jeg mig ikke ret meget som gravid. Det er simpelthen for besværligt/hårdt, og når jeg render og kaster op og bøvser af halsbrand, så føler jeg mig ikke så sexet anyways :lol Og så vil jeg gerne begrænse parfume og lignende på kroppen, og synes det er svært at finde noget godt at barbere i uden. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til det med sved, så er min erfaring faktisk, at jeg sveder mindre (eller rettere lugter mindre, og har mindre tendens til våde pletter på tøjet), når jeg ikke lige har fået barberet mig under armene :)

Til gengæld kan jeg slet ikke se funktionen i hår på benene. :P

Men generelt barberer jeg mig ikke ret meget som gravid. Det er simpelthen for besværligt/hårdt, og når jeg render og kaster op og bøvser af halsbrand, så føler jeg mig ikke så sexet anyways :lol Og så vil jeg gerne begrænse parfume og lignende på kroppen, og synes det er svært at finde noget godt at barbere i uden. :)

 

Tja, jeg har i flere år bare brugt håndsæbe til at barbere ben i... det fungerer bedre for mig end skum... men det er jo som man er :) men håndsæbe er i al fald til at finde uden parfume ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER