Haarup

Fødselsforberedelse

13 indlæg i dette emne

Jeg er lidt stresset fordi jeg skal starte til fødselsforberedelse allerede på tirsdag.

Dette ville være dejligt hvis ikke det var fordi jeg først fik det at vide idag. :( og at manden jo gerne skal med til den del der handler om fødslen, men han har meget svært ved ligepluselig at hive 4-8 timer ud af en arbejdskalender, der alderede er fuldt booket fordi det er så tæt på.

jeg skal gå hos jordmodercenteret i Århus, og tænkte på om der er nogen der kan fortælle mig hvad der sådan ca kommer til at forgå de to gange, så manden kommer med til det vægtigeste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lidt stresset fordi jeg skal starte til fødselsforberedelse allerede på tirsdag.

Dette ville være dejligt hvis ikke det var fordi jeg først fik det at vide idag. :( og at manden jo gerne skal med til den del der handler om fødslen, men han har meget svært ved ligepluselig at hive 4-8 timer ud af en arbejdskalender, der alderede er fuldt booket fordi det er så tæt på.

jeg skal gå hos jordmodercenteret i Århus, og tænkte på om der er nogen der kan fortælle mig hvad der sådan ca kommer til at forgå de to gange, så manden kommer med til det vægtigeste.

Det er også der vi skal gå - dog først til juni. Fik tiden i mandags, da jm i fredags ikke kunne booke, da der ikke var flere ledige tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også der vi skal gå - dog først til juni. Fik tiden i mandags, da jm i fredags ikke kunne booke, da der ikke var flere ledige tider

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da også noget rod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da også noget rod

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da helt vildt. :blink

Kunne læse på deres hjemmeside at de anbefaler at fødselsforberedelse kurset ligger i uge 28-32.

Men hvordan kan de vente at alle kurser er ledige når de først vil booke dem ved JM besøg i uge 28???

Det virker da vildt dårligt organiseret.... Vi er allerede meldt til vores her i Malmö det fik vi brev om da jeg var i uge 20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver overhovedet ikke mening og ja sygt dårligt organiseret.. Vi tænkte også bare: ku vi så ikke bare booke det ved første besøg? Folk skal jo tage fri mm, det er altså nemmere, når man ved det i god tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det giver overhovedet ikke mening og ja sygt dårligt organiseret.. Vi tænkte også bare: ku vi så ikke bare booke det ved første besøg? Folk skal jo tage fri mm, det er altså nemmere, når man ved det i god tid..

:ditto

Er glad for at jeg ikke er den eneste der syntes det er noget rod. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Er glad for at jeg ikke er den eneste der syntes det er noget rod. ;)

Det er du bestemt ikke! Vi brugte hele weekend på at små-bitche over det.. Og egentlig at være lidt nervøse for om vi overhovedet kunne komme på et hold..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbydes der ikke noget på de hospitaler I skal føde på? Vi skal føde på Roskilde og de har 1 aften hver måned med det hele. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt stresset fordi jeg skal starte til fødselsforberedelse allerede på tirsdag.

Dette ville være dejligt hvis ikke det var fordi jeg først fik det at vide idag. :( og at manden jo gerne skal med til den del der handler om fødslen, men han har meget svært ved ligepluselig at hive 4-8 timer ud af en arbejdskalender, der alderede er fuldt booket fordi det er så tæt på.

jeg skal gå hos jordmodercenteret i Århus, og tænkte på om der er nogen der kan fortælle mig hvad der sådan ca kommer til at forgå de to gange, så manden kommer med til det vægtigeste.

Er det gennem Skejby, at du får tilbudt fødselsforberedelse? Jeg troede kun, det var førstegangsfødende, der gik til fødselsforberedelse? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det gennem Skejby, at du får tilbudt fødselsforberedelse? Jeg troede kun, det var førstegangsfødende, der gik til fødselsforberedelse? :)

Nej det er gennem JM.

Jeg fik AKS i uge 32 sidste gang.

Føler mig rigtig meget som førstegangs fødende. Har aldrig oplevet veer, aldrig været i fødsel, aldrig taget stilling til smertelindring, eller ligende. Kun oplevet 4 ugers indlæggelse, efterfulgt at en operation som gik galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er gennem JM.

Jeg fik AKS i uge 32 sidste gang.

Føler mig rigtig meget som førstegangs fødende. Har aldrig oplevet veer, aldrig været i fødsel, aldrig taget stilling til smertelindring, eller ligende. Kun oplevet 4 ugers indlæggelse, efterfulgt at en operation som gik galt.

Ok, så giver det selvfølgelig god mening! Håber det hele flasker sig, så I kan få det optimale ud af forberedelsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER