Den skrukke Latina

Testuge 21 & 22: 1 gravid, 5 mens, 2 uafklaret

97 indlæg i dette emne

Da vi allerede er 2 der tester i denne uge, så lad os da lige få oprettet en tråd for alle testerne i uge 21 og 22! :D

 

Testhold uge 21!

Tirsdag d.19:

Onsdag d.20:

Torsdag d.21:

Fredag d.22:

Den skrukke latina - Stadig ingen afklaring   :klap

 Finemor - Mens  :gal

Pada  - Stadig ingen afklaring

Chriis85 - Er gravid!  :stork

Lørdag d.23

Søndag d.24:

OsvicMens  -_- 

 

 

Testhold uge 22!

Mandag d.25:

Tirsdag d.26:

Krestine - Mens -_- 

Onsdag d.27:

Torsdag d.28:

Fredag d.29:

Lørdag d.30:

Pjevser79 - Mens -_- 

Søndag d.31:

Mammie - Mens -_- 

 

Glæder mig til at se en forhåbentligt masse positive test og smukke I I i de kommende uger, så kom endeligt frit frem alle jer skønne testmonstre! :loveshower  :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

puha... Prøver at melde mig med på at teste på fredag...

 

vi har været igennem vores første IVF forsøg og på fredag et det 14 dage siden ægudtagningen. vi fik lagt et æg tilbage sidste mandag og skal have taget en blodprøve på tirsdag...

jeg har smugtestet og den er desværre negativ, men håber dog stadig, på trods af en slags mens-smerter, som kommer og går..

 

:goodluck  til alle jer andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha... Prøver at melde mig med på at teste på fredag...

 

vi har været igennem vores første IVF forsøg og på fredag et det 14 dage siden ægudtagningen. vi fik lagt et æg tilbage sidste mandag og skal have taget en blodprøve på tirsdag...

jeg har smugtestet og den er desværre negativ, men håber dog stadig, på trods af en slags mens-smerter, som kommer og går..

 

:goodluck  til alle jer andre!

Yaaaay! :yay  så er vi tre testmonstre som tester sammen på fredag!! Både jeg og Finemor, har også næsten lige testet negativt, men med udebleven mens, så holder vi fast i håbet lidt endnu!  :wub Hvor spændende, og med et æg lagt godt og trygt op, så krydser jeg alt, hvad jeg kan for, at du kan stå med to smukke II på fredag! :bd  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er helt nede på den 30 maj men tror ikke på den desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver også at teste på fredag.. det er måske lige tidligt nok, men jeg kan ikke vente :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er helt nede på den 30 maj men tror ikke på den desværre

Har du nogen speciel grund til din usikkerhed? :) Jeg krydser fingre for dig! :bd  :goodluck

 

Jeg prøver også at teste på fredag.. det er måske lige tidligt nok, men jeg kan ikke vente :blush

Yaaaay  :yay Held og lykke til dig også! :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du nogen speciel grund til din usikkerhed? :) Jeg krydser fingre for dig! :bd  :goodluck

 

Yaaaay  :yay Held og lykke til dig også! :goodluck  :bd

syntes bare mit cyklus er underligt denne gang æl er rykket 4 dage og næsten ikke noget æl slim som jeg plejer at have meget af  og tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

syntes bare mit cyklus er underligt denne gang æl er rykket 4 dage og næsten ikke noget æl slim som jeg plejer at have meget af  og tak

Men hvis du har haft ÆL, er klar over ca. hvornår den lå, og I ellers har været godt aktive i perioden, så er chancerne jo ganske gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis du har haft ÆL, er klar over ca. hvornår den lå, og I ellers har været godt aktive i perioden, så er chancerne jo ganske gode :)

nu må vi se hvad der sker lidt hårdt da jeg har haft en gul for 2 gange siden desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne på d. 31 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

 

Kan jeg komme på på søndag d. 24. maj

håber på at se rigtig mange positive tests i denne omgang. :loveshower  :loveshower :loveshower  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu må vi se hvad der sker lidt hårdt da jeg har haft en gul for 2 gange siden desværre

Øv altså, havde helt overset at du havde haft endnu en gul. Skal du ikke til noget udredning???

Håber at denne gang sætter den sig fast det rigtige sted. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså, havde helt overset at du havde haft endnu en gul. Skal du ikke til noget udredning???

Håber at denne gang sætter den sig fast det rigtige sted. :kram2

jeg har heldigvis ikke haft en til men mit cyklus har været lidt ved siden af sig selv siden  så regner ikke med den denne gang men jeg krydser finger for os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne på d. 31 :)

 

Hej alle sammen.

 

Kan jeg komme på på søndag d. 24. maj

håber på at se rigtig mange positive tests i denne omgang. :loveshower  :loveshower :loveshower  

Yaaaay flere testere! :loveshower  :yay  Rigtig meget held og lykke til jer også!  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yaaaay! :yay  så er vi tre testmonstre som tester sammen på fredag!! Både jeg og Finemor, har også næsten lige testet negativt, men med udebleven mens, så holder vi fast i håbet lidt endnu!  :wub Hvor spændende, og med et æg lagt godt og trygt op, så krydser jeg alt, hvad jeg kan for, at du kan stå med to smukke II på fredag! :bd  :goodluck

takker mange gange :loveshower  og sender en masse :bd jeres vej!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen.

Kan jeg komme på på søndag d. 24. maj

håber på at se rigtig mange positive tests i denne omgang. :loveshower :loveshower :loveshower

Så skal du teste på min bryllupsdag <3

Mon ikke det giver lidt held og :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg gerne på fredag den 22/5 også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chriis85, jeg skal nok lige skrive dig på listen, i morgen når jeg sidder ved min computer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du teste på min bryllupsdag <3

Mon ikke det giver lidt held og :bd

Har brug for al det held jeg kan få, har været i gang i snart et år, så nu må det gerne lykkes. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chriis85, jeg skal nok lige skrive dig på listen, i morgen når jeg sidder ved min computer håber også på to fine II til dig!

Finemor, ej hvor sjovt at du har bryllupsdag på søndag, det har jeg også!! vi har været gift i et år på søndag, og hvis min test på fredag er bare det mindste positiv, så får min mand en positiv test i bryllupsgave på søndag! ❤

Det vil da være den bedste gave, håber at den er positiv. sender masser af  babystøv afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chriis85, jeg skal nok lige skrive dig på listen, i morgen når jeg sidder ved min computer håber også på to fine II til dig!

Finemor, ej hvor sjovt at du har bryllupsdag på søndag, det har jeg også!! vi har været gift i et år på søndag, og hvis min test på fredag er bare det mindste positiv, så får min mand en positiv test i bryllupsgave på søndag! ❤

Tak tak har nu på fornemmelsen at den er der men kan godt vente til imorgen (tror jeg) dagen er lang endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chriis85, jeg skal nok lige skrive dig på listen, i morgen når jeg sidder ved min computer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finemor; jeg kan slet ikke få mig selv til at vente til søndag med at teste  :unsure Men hvis nu testen i morgen er ligeså bragende negativ som i søndags, ja så ved jeg ærligt talt ikke om tør teste igen før d.1 juni, fordi så må det jo betyde at mens er på vej, men at min første cyklus efter p-pillestop bare er utrolig lang, og at jeg bare må afvente mens! :wacko

 

Hvornår har I andre tænkt jer at teste i morgen?  Jeg overvejer at stå op sammen med min mand omkring 6.30, og så teste med morgenurin! 

 

Hep hep hep hep på en masse fine II i morgen!!!! :bd  :bd  :bd  :goodluck  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingere for jer alle og lidt vildt at der er så mange på samme dag der skal teste :bd  :bd :bd  :bd  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Finemor; jeg kan slet ikke få mig selv til at vente til søndag med at teste :unsure Men hvis nu testen i morgen er ligeså bragende negativ som i søndags, ja så ved jeg ærligt talt ikke om tør teste igen før d.1 juni, fordi så må det jo betyde at mens er på vej, men at min første cyklus efter p-pillestop bare er utrolig lang, og at jeg bare må afvente mens! :wacko

Hvornår har I andre tænkt jer at teste i morgen? Jeg overvejer at stå op sammen med min mand omkring 6.30, og så teste med morgenurin!

Hep hep hep hep på en masse fine II i morgen!!!! :bd :bd :bd :goodluck :goodluck

Hvad så hvis du er gravid? Kan du så godt vente til søndag med at fortælle det til din mand? Du snakkede om at det skulle være en bryllupsgave?

Jeg er stadig i tvivl.. Nu har jeg sendt beslutningen videre til manden..

Grunden til at jeg også overvejer at vente til søndag er at så rammer jeg dag 45 som er den længste cykluslængde jeg har haft på nær den ene på 74 dage, så i følge noget jeg har læst er det er i virkeligheden først søndag eller mandag jeg må teste.

Og hvis der så hverken sker det ene eller det andet der, så ved jeg ikke hvad jeg gør! Det er også bare det forkerte fokus at have på bryllupsdagen, but let's face it, det er der fokus ligger hver dag. Jeg er ved at blive sindssyg!

Vi har gudskelov vores fælles lægetid d. 23 juni som back up plan, men der er også bare rigtig længe til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER