Den skrukke Latina

Testuge 21 & 22: 1 gravid, 5 mens, 2 uafklaret

97 indlæg i dette emne

Jeg har ikke fået skrevet mig på listen, da jeg ville vente og se om jeg fik mens her til aften. Men da manden har fødselsdag i dag, ville jeg prøve alligevel, da det kunne være en god gave. Og jeg fik følgende resultat.

Jeg vil dog prøve at teste igen, blot for at blive helt sikker (og for at få mig selv overbevist om at den er god nok)

post-10125-0-29250500-1432582704_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke fået skrevet mig på listen, da jeg ville vente og se om jeg fik mens her til aften. Men da manden har fødselsdag i dag, ville jeg prøve alligevel, da det kunne være en god gave. Og jeg fik følgende resultat

ja det kan være en god gave men hvad blev resultatet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen afklaring her!

øvøv håber snart at den kommer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået skrevet mig på listen, da jeg ville vente og se om jeg fik mens her til aften. Men da manden har fødselsdag i dag, ville jeg prøve alligevel, da det kunne være en god gave. Og jeg fik følgende resultat

Fantastisk gave! :balloons Kæmpe tillykke! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da bare super flot positiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan være en god gave men hvad blev resultatet :lol

Haha gik lidt for stærkt. Dårlig kombination af mobil og pølsefingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan være en god gave men hvad blev resultatet :lol

der kom billedet hihi tillykke med den fine gave :stork  :lol  :baby1  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Vi har ikke helt forstået det endnu og render begge to hen og tjekker at den nu er god nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. Vi har ikke helt forstået det endnu og render begge to hen og tjekker at den nu er god nok

det kan jeg godt forstå tror også at jeg vil gøre det samme tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået skrevet mig på listen, da jeg ville vente og se om jeg fik mens her til aften. Men da manden har fødselsdag i dag, ville jeg prøve alligevel, da det kunne være en god gave. Og jeg fik følgende resultat.

Jeg vil dog prøve at teste igen, blot for at blive helt sikker (og for at få mig selv overbevist om at den er god nok)

Det er da flot tydelig positiv !! Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ventet tiden er hård :boo  hvis jeg skulle tage efter min første mens dag skulle jeg testet i dag men hvis jeg skal testet efter æl så er det den 29 el 30 maj det er hårdt tankerne flyver rundt i hovedet. Jeg går og tænker er den der eller spiller min krop mig et pus har mere følsomme bryster men kun lidt, går med lidt kvalme men ikke konstant og ikke hverdag. Bliver tosset men vil hellere ikke testet for tidligt da jeg med min datter ikke kunne få en positiv test i starten og da jeg havde gul for 2 mdr siden gik der også en uge over tid før der var en positiv test. SÅ må holde igen med at teste men svært når man har ønsket det så i snart mange år :gal  :gal  :gal  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

opdateringen herfra er desværre negativ test og mens...

 

Håber I andre når at få en positiv test!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens startet i går aften  :boo troede at min krop ikke snød mig men det gjord den øvøv har haft ømme bryster den sidste uge øvøv :gal  troede virkelig at den var der .

 

men tillykke til. jer andre :baby1  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens endelig! 49 dage blev det til i denne ombæring. Uh! Det bliver godt at komme til læge i næste måned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dag 40 og stadig ingen afklaring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens startet i går aften  :boo troede at min krop ikke snød mig men det gjord den øvøv har haft ømme bryster den sidste uge øvøv :gal  troede virkelig at den var der .

 

men tillykke til. jer andre :baby1  :stork

Kæmpe kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv jeg bløder :boo Har ellers haft stik og jag i brysterne siden i forgårs, så var begyndt at tro lidt at nu var det vores tur men nej :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været lidt fraværende de sidste par dage, men jeg kan se, der har været livlig aktivitet herinde :) øv øv for mens til jer, som begyndte at tro og håbe på en mulighed for positiv test, og hurra for mens til de få, som trods negativ test stadig manglede afklaring og bare afventede mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme underligt! :kram noget endnu mere underligt er at jeg har haft æl smerter idag.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandme underligt! :kram noget endnu mere underligt er at jeg har haft æl smerter idag.. :blink

Måske du har sprunget en cyklus/mens over :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du har sprunget en cyklus/mens over :kiss

 

Ja, det kan sagtens være.. Der er i hvert fald heller ikke noget på testen eller i trussen idag :lol Så vi knokler på og så må vi jo se hvornår der sker noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg overvejre at tage en test igen selvom jeg har haft min mens da den har været meget mildere end den plejer en hele dag kortere og ikke så kraftigt som den plejer at være. Jeg har haft kvalme et par gange de sidste par gange. Så er lidt forvirret og ved ikke hvad jeg helt skal gøre da jeg havde en gul teste jeg først positivt en ugen efter mens :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER