Haarup

scannings billede, og afsløring...

12 indlæg i dette emne

Da jeg var ca 18 uger henne, var vi nede på cyklus klinik og blive scannet. Dette var for at få et lille ekstra kig ind til baby, og for at kunne vise hvordan sådan en scanning ser ud. (Scanninger var ikke noget der fantes da vores forældre blev født eller selv ventede sig) så vores forældre og bedste forældre var meget nysgerrige.

Så idag stod jeg og så på 3 af de billeder vi har fra forskellige scanninger. Bemærker at to er fra Skejby sygehus og det sidste fra omtalte scanning på cyklus klinik.

De to fra Skejby står der bare dato på og trimester.

Men på det fra cyklus står der desuden: sex [ F ]

Vi har hele tiden sagt vi ikke vil vide kønnet før fødslen. Men nu kommer jeg til at tænke på om det der F det betyder scannings jordmoderen har set, at det er en pige der er inde i min mave?

Og bare har skrevet det, uden at sige noget. (For i uge 18 kan man jo godt se forskel...)

Andre der har erfaringer fra cyklus klinik og ved hvad det der: sex [ F ] står for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er da godt nok uheldigt :blink

Må vi se billedet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det behøver det jo ikke være. Men hvis du får svar på dit spørgsmål, ved du jo hvilket køn det bliver tænker jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige kigget mine scannings billeder igennem fra OUH (NF) og privat klinik (køn). Der står ikke noget sex på nogle af selve billederne, men jordemoderen fra den private klinik printede  også et billede ud af mine data, hvor der står sex: Female.

Det lyder måske skørt, men kan det ikke være dit køn der menes?  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se billedet, og hvor det F er? Umiddelbart tænker jeg, at det er dig, der er F. Altså selvom de måske kun scanner gravide på klinikken, så er udstyret vel beregnet til andet end babyscanninger, og så kan kønnet på den, man scanner, måske være relevant.

Jeg har ikke været ved Cyklus, men jeg har hørt så godt om dem, og de lever jo af tilfredse kunder, så jeg tænker ikke, at de ville lave sådan en dum brøler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også det er dig der menes. Da jeg bookede kønsscsnning ved jordmoder.dk skulle jeg vælge mit køn ;) så tænker det er den oplysning der er på dit billede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker lidt det samme som BBM at det er dit køn, da jeg var til scanning udfyldte hun data mens jeg så på, inden scanningen og der skulle hun krydse af i at jeg er kvinde.

Hun skal jo ikke bruge kønnet på barnet til noget! Og så tror jeg at det bare er noget de skal taste ind. Scannerne er jo lavet til hospitals brug oprindeligt så det er nok noget med data indsamling og at maskinen brokker sig hvis det hele ikke er tastet ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som flere af jer skriver, så har jeg selv tænkt om det kan være mit køn det der [F] referere til.

Men har ikke lige set det før, så kom rigtig meget i tvivl om det er mit eller babys køn.

(Og så hjælper det nok ikke at selvom det er et gæt, så tror jeg at det er en pige der gemmer sig inde i :gravid )

Jeg vil gerne ligge billedet her ind LilleMi, hvis jeg kan finde ud af det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bestemt også det er dig der hentydes til - de scannere der bruges er jo ikke nødvendigvis beregnet til kvinder:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også scanningsbilleder med F angivet som køn. Faktisk var det markeret på mit billede fra kønsscanning, hvor vi altså fik at vide, at det var en dreng. Det et helt sikkert dit køn, der er markeret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også scanningsbilleder med F angivet som køn. Faktisk var det markeret på mit billede fra kønsscanning, hvor vi altså fik at vide, at det var en dreng. Det et helt sikkert dit køn, der er markeret :)

Mere rolig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også scanningsbilleder med F angivet som køn. Faktisk var det markeret på mit billede fra kønsscanning, hvor vi altså fik at vide, at det var en dreng. Det et helt sikkert dit køn, der er markeret :)

:ditto

Eller rettere 'female' som køn. Jeg blev også scannet hos cyklusklinik og vi venter altså en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER