metten86

Hvilken autostol fra 9 kg.

6 indlæg i dette emne

Jeg er begyndt at kigge efter den næste autostol til min lille Karla.

Jeg havde egentlig luret på Cybex Pallas 2 - fix eller M-fix. Men efter at have kigget på Cybex hjemmeside, kan jeg se at de ikke kan monteres i min Renault Twingo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skriv evt til Lena - www.sikkerautostol.dk. 

 

Hun er ekspert i autostole og meget i de bagudvendte. Jeg ville hoere hendes forslag. 

 

Mavepude er vist ikke vildt heldigt, hvis en bil vender paa hovedet, men jeg har ikke sat mig ind i det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv evt til Lena - www.sikkerautostol.dk.

Hun er ekspert i autostole og meget i de bagudvendte. Jeg ville hoere hendes forslag.

Mavepude er vist ikke vildt heldigt, hvis en bil vender paa hovedet, men jeg har ikke sat mig ind i det.

Jeg ville også skrive til Lena.

Vi har selv en Besafe izi plus i vores Opel Corsa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare jeg kommer til at hade mig selv for at vælge bagudvendt i en lille bil uden bagdøre. Det vil blive virkelig besværligt at få hende ind og ud af bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en der kan dreje?

Vi har en rømer duo King (mener jeg... Den samme som Stephi-pigen har til W) og den kan dreje 90 grader. Så skal du ikke sætte hende ind baglæns. Vi er super gladelig vores!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Cybex Sirona i den ene bil og Cybex Juno 2-fix i den anden. Begge er lækre og de kan godt sove i begge, men vi kører altid med Sirona'erne, når vi kører langt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER