metten86

Hvilken autostol fra 9 kg.

6 posts in this topic

Jeg er begyndt at kigge efter den næste autostol til min lille Karla.

Jeg havde egentlig luret på Cybex Pallas 2 - fix eller M-fix. Men efter at have kigget på Cybex hjemmeside, kan jeg se at de ikke kan monteres i min Renault Twingo.

Skriv evt til Lena - www.sikkerautostol.dk. 

Hun er ekspert i autostole og meget i de bagudvendte. Jeg ville hoere hendes forslag. 

Mavepude er vist ikke vildt heldigt, hvis en bil vender paa hovedet, men jeg har ikke sat mig ind i det. 

Annonce ♥

Skriv evt til Lena - www.sikkerautostol.dk.

Hun er ekspert i autostole og meget i de bagudvendte. Jeg ville hoere hendes forslag.

Mavepude er vist ikke vildt heldigt, hvis en bil vender paa hovedet, men jeg har ikke sat mig ind i det.

Jeg ville også skrive til Lena.

Vi har selv en Besafe izi plus i vores Opel Corsa

Annonce ♥

Tror bare jeg kommer til at hade mig selv for at vælge bagudvendt i en lille bil uden bagdøre. Det vil blive virkelig besværligt at få hende ind og ud af bilen.

Annonce ♥

Hvad med en der kan dreje?

Vi har en rømer duo King (mener jeg... Den samme som Stephi-pigen har til W) og den kan dreje 90 grader. Så skal du ikke sætte hende ind baglæns. Vi er super gladelig vores!

Annonce ♥

Vi har Cybex Sirona i den ene bil og Cybex Juno 2-fix i den anden. Begge er lækre og de kan godt sove i begge, men vi kører altid med Sirona'erne, når vi kører langt.

Annonce ♥