pcdk

Køb af barnevogn... ?

4 indlæg i dette emne

Hej alle.....

 

Selv om det er lidt tidligt er vi begyndt at tænke i barnevogne... Jer der har prøvet det hele før, hvilke erfaringer har i med de billigere vogne ? Tænker specielt på dem fra Bilka ?

 

Vi regner kun med at den skal bruges til 1 barn, men hver dag så længe som muligt.....

Kan se at de er 97 cm. i bilka og fine godkendelser osv....

 

Synes godt nok det er mange penge at bruge på de kendte mærker, og lige med barnevogn vil vi ikke købe en brugt.... ;-)

 

Nogle med lidt erfaringer ? Nogle der kender nogle der kender nogle med de billigere vogne ??

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde lånt en Jedo sidst, og jeg mener ikke det er et dyrt mærke. Den virkede i hvert fald ikke særligt luksus, men den var glimrende. Denne gang har vi købt en kombivogn, fordi Ts klapvogn gik i stykker for nylig, og så skulle vi alligevel bruge en ny. Så jeg har aldrig prøvet Odder og Emaljunga - de ser dejlige ud, men rent behovsmæssigt har vi ikke manglet noget.

 

Jeg var i øvrigt glad for de roterbare hjul, som gør den nem at have med rundt i byen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Odder men personligt ville jeg godt kunne bruge en meget meget biligere! Der er en der har fundet en trille billigt på nettet i gravid smalltalk prøv at spørg hende hvor. Trille er så vidt jeg ved god til pengene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søster har en fra Bilka :) den er super fin!

Selv har vi Brio, og den er også fin.. Med min datter købte vi en brugt, og hun har brugt den til nu - hun fylder 3 til juli :) hun sov i den hver dag i dagplejen :)

Nu står den og er altan barnevogn for lillesøster ;) den har lidt rust, men ellers er den fin :)

Man KAN se forskel, og de dyre barnevogne er SUPER lækre.. Og de holder sig nok også pænere i længere tid (måske fordi man passer bedre på dem, fordi man har givet 7 gange så meget?). Men jeg tror ikke de er tilsvarende bedre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER