Señora Hansen

Rejse med baby

9 indlæg i dette emne

Hej I dejlige mødre :-)

 

Jeg overvejer at rejse hjem og besøge min familie sammen med min baby. Han vil være 1 år når vi rejser. Vi rejser alene for far kan ikke komme med pga. work. Jeg er nervøs for rejsen som vil vare 20 timer i alt - 1 mellemlanding. Vi vil rejse om morgenen og lande næste dag ved middagstid, så vi rejser om natten. Men hvad nu med babys rytme og jetlag - vil han blive hylet helt ud af den? Hvad har jeres erfaringer været med at rejse langt med baby? Vi har bare sådan en god rytme nu!

Hvad har I gjort, når I skulle sove? Vi har et sæde, og jeg tænkte også at tage min slynge med, så kan han måske også sove i den?

 

Tak :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at kigge i den mappe der handler om at rejse med børn og slå evt spørgsmål op der - der vil nok være flere, der læser med. Jeg har ingen erfaringer at dele på den front, men der er nok andre, der har gode råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for info, vidste ikke at der var en gruppe :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har rejst med Noah alene siden han var 4 maaneder. 4 mdr, 10, mdr, osv osv. Det er en rejse med 1,5 times koersel til Bologna, fly til Koebenhavn og saa transport videre med fly eller lejebil og faerge til Aarhus. Det tager selvsagt ikke 20 timers flyvetur, men Jeg vil bare fortaelle dig, at det er ikke umuligt at rejse med sit barn alene. 

 

Jeg har den holdning, at jo mere naturligt, heg tager det og jo mere rolig, jeg er, jo bedre vibrationer sender jeg videre til ham og jo bedre gaar det hele. Det er IKKE ude af mine haender, saa jeg er forberedt saa godt, jeg nu kan, og saa er det ude af mine haender. Men Noah har altid vaere saa god til at rejse sammen med mig :) 

 

Det er nemt at komme ind og ud af fly med barn i vikle eller baeresele :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det med rytme, jamen, en god rytme er god at have, saa kan man nemlig nemt gaa ud af rytme og saa komme tilbage i rytmen. 

 

Jeg synes ogsaa at mit barn vokser meget, naar vi rejser :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det med rytme, jamen, en god rytme er god at have, saa kan man nemlig nemt gaa ud af rytme og saa komme tilbage i rytmen. 

 

Jeg synes ogsaa at mit barn vokser meget, naar vi rejser :)

 

Mange tak for svar Camilla!

 

Jeg har valgt at udsætte det. Jeg føler ikke, at jeg kan overskue det, og derved heller ikke give god energi videre til ham, så vi begge kan være rolige. Men til næste år rejser vi i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar Camilla!

 

Jeg har valgt at udsætte det. Jeg føler ikke, at jeg kan overskue det, og derved heller ikke give god energi videre til ham, så vi begge kan være rolige. Men til næste år rejser vi i stedet.

 

Ok :) 

 

Hvor er det nu, I skal rejse hen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi rejser fra Chile til Danmark, så det er en lang tur....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi rejser fra Chile til Danmark, så det er en lang tur....

 

Ok, ja, det er en lang tur...  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER