MissingLink

Ih hvor sker der meget lige nu

8 indlæg i dette emne

Synes det er helt vild så meget der sker i podernes udvikling lige for tiden :biglove

Isabella løber rundt det meste af dagen og snakker og snakker. Vi forstår ikke halvdelen af hvad hun siger, til stor frustration for hende :P Hun observerer os rigtig meget, og "efteraber" de ting vi gør.

Hun laver bobler i sit glas med vand- altså det dér man gjorde da man var barn. Det har hun så gjort længe, og synes det er totalt morsomt ;)

Hun fløjter når hun bliver sur- det er vildt underligt. Hun trutter munden og trækker vejret hurtigt ind og ud, hvilket resulterer i en fiiin fløjten :D

Hun er begyndt at sætte flere ord sammen; siger "hvad er det?", "se der", "neii, ikk dér/det", "det er min, min, min, miiiiiin"

Hun rører rundt i sin dybe tallerken med skeen, samtidig med hun siger "røre, røre, røre, røre"- og det hele sprøjter rundt omkring

Hun kan selv kravle hele vejen op på 1. salen (med os bagved selvfølgelig), og hun kan gå selv på et par trin.

Hun råber af sin far, når han gør noget hun synes er træls; siger "nei, neii, neiiiiii gaaaaaaar"

Hun smider sig på gulvet, når der er noget hun ikke synes er okay (hun skal aldrig med i Bilka!!)

Hun giver krammere i stor stil- det er simplethen så skønt :kuller

Hun siger selv til (for det meste) når hun skal på toilettet; nyeste vending er "skiiiie" :P

Hun kører hånden igennem håret, og stryger det væk fra panden på en rigtig "pigemåde" :loveshower

Hun RODER helt VILDT!! ALT bliver bare kastet rundt, ting bliver puttet de mærkeligste steder, strømper ryger i skraldespanden mv. <_<

Osv osv osv.. Synes bare det er så vildt. Hun er også ved at få sine første kindtænder (som desværre generer hende ret meget) Det er så hyggeligt, og samtidig også lidt hårdt fordi hun bare kræver vildt meget opmærksomhed for tiden.

Men hold fast hvor jeg elsker hende :loveshower Kigger altid til hende, når jeg selv går i seng. Jeg bliver forelsket hver aften. Hun er bare noget af det smukkeste, mest perfekte lille menneske- specielt når hun sover :D :kuller

Fortæl mig om jeres guldklumper :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare et skøønt indlæg at læse :loveshower

Jeg kunne ha' skrevet meget af det selv, for gud hvor sker der bare meget!

Kian er fra d. 13.06.09, så der er ikke lang tid mellem de to terrorister ;)

Han kan simpelthen også så sindsyg meget og gud hvor jeg ikke fatter det!

Tænk at de forstår så meget og samtidig kan så meget ..

Jeg går også i seng HVER aften og er død forelsket (skal også lige kigge til ham), så selvom det lige for tiden er nogle lidt krævende dage, så savner jeg ham alligevel så snart han sover :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare et skøønt indlæg at læse :loveshower

Jeg kunne ha' skrevet meget af det selv, for gud hvor sker der bare meget!

Kian er fra d. 13.06.09, så der er ikke lang tid mellem de to terrorister ;)

Han kan simpelthen også så sindsyg meget og gud hvor jeg ikke fatter det!

Tænk at de forstår så meget og samtidig kan så meget ..

Jeg går også i seng HVER aften og er død forelsket (skal også lige kigge til ham), så selvom det lige for tiden er nogle lidt krævende dage, så savner jeg ham alligevel så snart han sover :kuller

JA! og jeg glæder mig bare helt vild til at se hende igen, når hun skal hentes fra dp. Hun kommer altid løbende med det største smil, og så får man en kæmpe krammer :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er simpelthen også bare så stort at opleve, selvom det sker hver evig eneste dag, så vil jeg aldrig undvære det :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA, der sker bare så utroligt meget for tiden.. man kan jo slet slet ikke følge med i udviklingen..

elsker også at hente ham fra dp og han kommer løbende imod mig med et stort smil.. at han så drejer af lige inden han når mig og løber hen til sit overtøj istedet er jo så en anden side af sagen.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA, der sker bare så utroligt meget for tiden.. man kan jo slet slet ikke følge med i udviklingen..

elsker også at hente ham fra dp og han kommer løbende imod mig med et stort smil.. at han så drejer af lige inden han når mig og løber hen til sit overtøj istedet er jo så en anden side af sagen.. :D

Orh Ditte, tror ikke han mener det ondt :kram2 hehe

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orh Ditte, tror ikke han mener det ondt :kram2 hehe

:lol

aaaaarj, kan man mon stole på det..? hehe.. ej, det er bare fordi han SÅ gerne vil med hjem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER