Pix15

Er der nogen der kan hjæloe

7 indlæg i dette emne

Hej piger, jeg kan simpelthen ikke huske hvem det var, men mener det er en her fra gruppen der for ikke så længe siden havde strikket en baby dragt i sart beige og hvid med knapper foran. Er der nogen der kan huske den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger, jeg kan simpelthen ikke huske hvem det var, men mener det er en her fra gruppen der for ikke så længe siden havde strikket en baby dragt i sart beige og hvid med knapper foran. Er der nogen der kan huske den?

Hører ikke til her, men tror det er Steph :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener også det er Stephi-pigen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mangler jeg kun at vide om jeg får en pige eller en dreng, så jeg kan strikke ombuk til hænder og fødder og sætte knapper i, i enten lyseblå eller rosa :kuller og så har min lille julebaby en lun sovedragt i alpaka/silke.

548ygn.jpg

Hehe og sy armhuler og hulet i numsen, selvfølgelig ;)

Denne her?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en varm velkomst :glad hvor bliver jeg glad for at læse jeres søde beskeder :kram2

Dagen i dag er fløjet forbi! Vi har været et smut på Enø camping og snakke med Js kollega og kone, vi skal låne deres campingvogn på pladsen når ikke de selv bruger den, så vi skulle lige have den guidede tur.

Og så er Ws værelsesmakeover endelig kommet i sving igen :yay inden påsken er ovre, skal vi gerne være færdige!

Jeg er allerede kommet lidt i gang med strikkepindende :blush (som nogle sikkert har set i min anden tråd).

En lille babydragt:

33ktcly.jpg

Eller denne? (Tag dig ikke af teksten ;) )

Ellers er det vidst ikke mig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja stephi-pigen lige præcis den første :) havde dog set forkert med striberne ;) men min mor vil gerne strikke den til mig, så det skal hun da selvfølgelig have lov til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja stephi-pigen lige præcis den første :) havde dog set forkert med striberne ;) men min mor vil gerne strikke den til mig, så det skal hun da selvfølgelig have lov til :D

Her er opskriften:

http://www.pickles.no/snorkedress/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER