sukkermus84

privat fertilitetsklinik i Midtjylland?

6 indlæg i dette emne

Hej damer,

 

Jeg tænker at dette må være det rette sted for mit spørgsmål. Kan det virkelig passe at der ikke findes nogen private fertilitetsklinikker i Midtjylland? Jeg har googlet lidt, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget. Vi bor omkring Herning. Hvad gør i andre, som bor her omkring?

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske det er lidt længere at køre, men giver mine varmeste anbefalinger til IVF Syd i Fredericia :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ivf syd tror jeg er en god mulighed for behandling hvis I skal have hjælp via ivf.

Hvis det blot er IUI er der Kvindeklinikken i Silkeborg og Jørn Rolighed i Skive. Jørn Rolighed samarbejder med en klinik i Aarhus hvis det er ivf. Jeg ved ikke hvad de gør i Silkeborg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans jørgen Knudsen på beringspladsen i Horsens er også både privat og offentlig klinik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Hvis det bliver aktuelt er det ICSI vi skal igennem. Jeg tror bare jeg må slå koldt vand i blodet og satse på at det ikke bliver aktuelt. Kan slet ikke lige overskue at skulle køre så langt efter det (men hvis det kommer dertil gør jeg det selvfølgelig gerne)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Hvis det bliver aktuelt er det ICSI vi skal igennem. Jeg tror bare jeg må slå koldt vand i blodet og satse på at det ikke bliver aktuelt. Kan slet ikke lige overskue at skulle køre så langt efter det (men hvis det kommer dertil gør jeg det selvfølgelig gerne)

Jeg ville vælge IVF syd, uden tvivl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER