HenrietteHall

Når man ikke føler maven vokser..

4 indlæg i dette emne

Jeg er gastric bypass opereret og det fylder bare rigtig meget hos mig om baby får det hun har brug for.. Min to drenge var dejlige størrelser og voksede fint.. Dengang blev jeg tjekket hver 4. uge og det var perfekt i forhold til min psyke, for så kunne det tages i opløbet (ved ikke hvad de ville gøre, men det var rart at blive fulgt)..

Denne gang skal jeg først scannes igen i uge 28 og jeg føler ikke min mave er vokset, så jeg er bare så nervøs for om alt er ok.. Jeg er begyndt at mærke mere liv, så noget sker der da, men er det nok? Ej, det er bare så træls at have de følelser og hele tiden være nervøs..

Jeg kunne vælge at betale 500,- for en trivselsscanning, men synes bare godt pengene kunne bruges på noget andet.. Ved ikke, er bare så tæt på at bestille en tid, men også på at skrive til lægen om han kan gøre noget..

Andre der har lidt af de tanker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bestemt ikke du dkal være bekymret.. kan godt være din mave ikke er vokset på en uge men man kan se den har ændret form.

Jeg er ikke opereret men jeg er heller ikke vokset den sidste uge og jeg har en baby på ca 25 cm hvilket er i den gode ende i uge 21 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænker jeg at babyen nok skal tage hvad den skal have hvis du bare sørger for at få de vitaminer og mineraler som du ikke kan optage igennem kosten pga GB, altså nu har jeg jo strengt taget kastet 20 kgs kropsvægt op i løbet af de sidste 20 uger og vores baby ligger perfekt lige i midten af vækstkurven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER