Guest

Starter vist gruppen...lidt forsigtigt...

85 indlæg i dette emne

Overvejer virkelig en TS. Er med i en gruppe på FB for januar bebser. Der er sindsyg mange der mister derinde. Også når de er længere henne end jeg er nu :boo

Men ved M synes det er fjollet og har jo stadig kvalmen OG så jo bebs sidste fredag. 

 

Men f... hvor er jeg nervøs for at spiren ikke lever mere. Frygter for NF både om den stadig lever men også om hvordan tallet bliver. Sidst var vores tal 1:669 og er jo ligesom ikke blevet yngre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg:

Jeg skal være helt ærlig, at det gav mig kæmpe ro at se baby 2. Gang og se at den var vokset som den skulle... Det gav mig langt mere ro end den første scanning, fordi typisk når folk mister hører jeg om at baby er for lille eller ikke vokser nok op til at baby dør. Da baby så var vokset præcis som den skulle gav det mig mega ro, som faktisk næsten holdt til NF!

Hvis jeg skulle have flere børn, så ville jeg sige til manden at spørgsmålet er ikke om vi skulle have en scanning, men om han ville med...

Dejligt med besøg :kram2

 

Jeg har jo fået 2 skanninger og alt så jo super fint ud. Gyn sagde endda at det var tidligt at man kunne se baby bevæge sig da hun skannede mig 2. gang hvor jeg var 8+3. Og at det var mega positivt.

Tror jeg prøver at strække den og er jeg stadig så nervøs som nu tager jeg en skanning i næste uge.

 

Hvad tænker du om at jeg stadig ikke kan se/mærke på maven at jeg er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er HELT normalt!!! Det er altså også først nu at man sådan rigtig kan se noget på min mave. Indtil nu har det vidst mest være forstoppelse, men du er altså stadig ikke engang over NF! Mange 1. Gangs kan man intet se før man er omkring 16+ osv.

Jeg var bare mega tyk med CE så er sgu lidt bekymret :( Men jeg tager mig en slapper :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var bare mega tyk med CE så er sgu lidt bekymret :( Men jeg tager mig en slapper :kram2

Jeg håber og tror ikke du skal være bekymret. Jeg tror helt sikkert at jeres baby stadig har det godt og at din krop "bare" er anderledes denne gang. 

Kan du trække maven ind? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså min mave er stor, nok fordi noget trykker den klump fedt jeg har ud, og lidt er der nok også sket under maven, for bukserne kan jeg ikke holde ud mere altså de alm. Bukser.. Men jeg kan ikke se jeg er vokset dernedenunder, og jeg kan heller ikke mærke livmoderen. Mit maveflæst er bare blevet mere udspilet, og maven kan ikke trækkes helt så langt ind mere som ellers... jeg kan godt forstå du er bekymret, men jeg tror ikke du har grund til det:) er sikker på din spire har det godt..

Jeg selv kan næsten ikke vente på NF længere, nu er der kun en uges tid tilbage.....d. 29/6!! Og jeg håber også bare hjertet slår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til NF D. 25/6 og jeg er ved at være virkelig nervøs! Det er den første scanning og mine bryster er ikke ømme mere og min kvalme/opkastninger er stoppet... Så håber bare der er liv! Kan slet ikke overskue hvis der ikke er det... Så jeg forstår udemærket din bekymring men ja som alle de andre også skriver så er alt sikkert som det skal være! ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med besøg :kram2

Jeg har jo fået 2 skanninger og alt så jo super fint ud. Gyn sagde endda at det var tidligt at man kunne se baby bevæge sig da hun skannede mig 2. gang hvor jeg var 8+3. Og at det var mega positivt.

Tror jeg prøver at strække den og er jeg stadig så nervøs som nu tager jeg en skanning i næste uge.

Hvad tænker du om at jeg stadig ikke kan se/mærke på maven at jeg er gravid?

Altså min mave ser sgu kun ud som den gør fordi jeg er maks forstoppet, fuld og luft og jeg havde en dunk I forvejen. Forskellen er blot, at jeg nu ikke kan trække den ind. ;)

Det er skam ikke baby der fylder en flyvende fis. Men jeg TROR jeg kan mærke toppen af min livmoder, men jeg er absolut ikke sikker.

Tag det roligt, søde. Maven skal nok nå at komme :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar. I er guld værd når man er bekymret. Prøver at slappe af og når jeg læser jeres beskeder kan jeg godt se vi alle har det meget ens. Så mon ikke alt er fint :)

Derudover synes jeg godt nok at kvalmen har meldt sig igen. Hvad filan sker der for det altså. Men måske hænger det sammen med at min mave er gået total i stå på trods af jeg ikke spiser jern og jeg drikker sveskejuice. Så nu prøver jeg magnesia piller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget magnesia i 2 dage nu, fordi jeg også har været forstoppet siden ÆL... Og allerede dagen efter var der tydelig forskel! Jeg har i dag også taget jern men bibeholdt dosis på 2 piller, fordi min mave så åbenbart er gået i den anden grøft allerede...

Så for mig er de RET effektive :-)

Sejt :yay Hvor mange magnesia tager du og hvordan? Og hvilke jern tager su?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 piller lige ved sengetid sammen med et stort glas vand. Hvis maven fortsætter med at være tynd må jeg prøve at gå ned på 1.

Jeg tager amino-jern. Selvom det skulle være det der påvirker maven mindst, så stoppede jeg om muligt endnu mere til... Så nu prøver vi om en kombination med magnesia kan fungere

Super tror jeg prøver det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER