Guest

Starter vist gruppen...lidt forsigtigt...

85 indlæg i dette emne

Vi har første skanning på fredag 29/5 hvor jeg vil være 6+3. Glæder mig til at se hjerteblink :)

Little miss... Én dag tilbage Det bliver spændende i morgen

Hvordan gik det egentlig med din skanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg melder mig også på banen. Gravid med første barn, termin udregnet til 21.01.16 - yay. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen. Gravid med første barn, termin udregnet til 21.01.16 - yay.

Velkommen til og tillykke :) Har skrevet dig på terminslisten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også på banen. Gravid med første barn, termin udregnet til 21.01.16 - yay.

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud igen da jeg har aborteret idag :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for fanden det er jeg godt nok ked af at høre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud igen da jeg har aborteret idag :/

Det gør mig ondt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig virkelig ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud igen da jeg har aborteret idag :/

Det gør mig frygteligt ondt. Jeg håber det bedste for jer og at I snart må være klar igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg var i dag til vores første scanning, hvor vi med det samme fik et fint hjerteblink og beskeden om at alt er, som det skal være. Vi har fået tid til ny scanning igen om 14 dage :)

post-11084-0-18676600-1433432735_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må desværre melde mig ud igen da jeg har aborteret idag :/

Ohh nej dog! Det er jeg virkelig ked af at høre!! :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg var i dag til vores første scanning, hvor vi med det samme fik et fint hjerteblink og beskeden om at alt er, som det skal være. Vi har fået tid til ny scanning igen om 14 dage :)

Fantastisk!! Tillykke... :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og jeg var i dag til vores første scanning, hvor vi med det samme fik et fint hjerteblink og beskeden om at alt er, som det skal være. Vi har fået tid til ny scanning igen om 14 dage :)

Åhh hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanning i tirsdags og sku se hjerteblink... Jordmoder måtte opgive hun ku ikk se fostersæk/ hjerteblink fordi jeg havde 3-4 store vandcyster. Hun var nødt til at hente vores fertilitetslæge som også bøvlede med at finde en fostersæk. Så begyndte mine nerver at melde sig... Selvom jordmoder sagde at jeg ikk sku være bekymret.... Laaangt om længe fandt vores læge en fostersæk og der var hjerteblink ❤️ Vi nåede nærmest ikk se noget fordi cysterne var meget i vejen. Vi sku komme igen på tirsdag. Han ville gerne holde øje med cysterne grundet deres størrelse. Jeg var ved at tænke om jeg havde begyndende bækkenløsning men synes det var lige tidligt nok. Det er så pga cyster. Det gør ondt når jeg går, sidder og rejser mig... Og nu kan jeg så vente på at de forsvinder el springer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til scanning i tirsdags og sku se hjerteblink... Jordmoder måtte opgive hun ku ikk se fostersæk/ hjerteblink fordi jeg havde 3-4 store vandcyster. Hun var nødt til at hente vores fertilitetslæge som også bøvlede med at finde en fostersæk. Så begyndte mine nerver at melde sig... Selvom jordmoder sagde at jeg ikk sku være bekymret.... Laaangt om længe fandt vores læge en fostersæk og der var hjerteblink ❤ Vi nåede nærmest ikk se noget fordi cysterne var meget i vejen. Vi sku komme igen på tirsdag. Han ville gerne holde øje med cysterne grundet deres størrelse. Jeg var ved at tænke om jeg havde begyndende bækkenløsning men synes det var lige tidligt nok. Det er så pga cyster. Det gør ondt når jeg går, sidder og rejser mig... Og nu kan jeg så vente på at de forsvinder el springer

Men en bebs med hjerteblink var der ❤

Jaaaaah! Dejligt med baby og hjerteblink :) 

Jeg håber dine cyster forsvinder, så du ikke skal være generet af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men så lander jeg også herinde :)

Jeg hedder Marie og er gift med min søøøøde mand A. Jeg er 29 (lidt endnu), og vi venter vores andet barn til januar. Vi har i forvejen en dejlig dejlig datter Inger, som fylder 3 til august.

 

Jeg har termin omkring d. 20/1 2016!

 

Jeg blev (også) gravid med dette barn i første forsøg, hvilket jo var enooormt dejligt, men også ret overrumplende, da jeg ikke troede, at man kunne være så heldig to gange! 

Jeg har først i de sidste par uger vænnet mig til tanken om, at jeg er gravid. Især også da kvalmen meldte sin søde ankomst  <_< Den har været der de sidste 2-3 uger og i den sidste uge har den været ret slem. Men det er ikke hele dagen, men mere i bølger. Jeg har i denne graviditet taget B6-vitamin fra starten, hvilket jeg tror har hjulpet lidt.

Nå, men det var så lidt om mig. Glæder mig til at følges med jer! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men så lander jeg også herinde :)

Jeg hedder Marie og er gift med min søøøøde mand A. Jeg er 29 (lidt endnu), og vi venter vores andet barn til januar. Vi har i forvejen en dejlig dejlig datter Inger, som fylder 3 til august.

Jeg har termin omkring d. 20/1 2016!

Jeg blev (også) gravid med dette barn i første forsøg, hvilket jo var enooormt dejligt, men også ret overrumplende, da jeg ikke troede, at man kunne være så heldig to gange!

Jeg har først i de sidste par uger vænnet mig til tanken om, at jeg er gravid. Især også da kvalmen meldte sin søde ankomst <_< Den har været der de sidste 2-3 uger og i den sidste uge har den været ret slem. Men det er ikke hele dagen, men mere i bølger. Jeg har i denne graviditet taget B6-vitamin fra starten, hvilket jeg tror har hjulpet lidt.

Nå, men det var så lidt om mig. Glæder mig til at følges med jer! :balloons

:yay til du kom herind :( til kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men så lander jeg også herinde :)

Jeg hedder Marie og er gift med min søøøøde mand A. Jeg er 29 (lidt endnu), og vi venter vores andet barn til januar. Vi har i forvejen en dejlig dejlig datter Inger, som fylder 3 til august.

 

Jeg har termin omkring d. 20/1 2016!

 

Jeg blev (også) gravid med dette barn i første forsøg, hvilket jo var enooormt dejligt, men også ret overrumplende, da jeg ikke troede, at man kunne være så heldig to gange! 

Jeg har først i de sidste par uger vænnet mig til tanken om, at jeg er gravid. Især også da kvalmen meldte sin søde ankomst  <_< Den har været der de sidste 2-3 uger og i den sidste uge har den været ret slem. Men det er ikke hele dagen, men mere i bølger. Jeg har i denne graviditet taget B6-vitamin fra starten, hvilket jeg tror har hjulpet lidt.

Nå, men det var så lidt om mig. Glæder mig til at følges med jer! :balloons

Velkommen herind, glæder mig til at følges med dig(igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen MforMor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i dag været til vores 2. tryghedsscanning, hvor vi så denne fine spire :)

post-11084-0-13675000-1434627833_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fiiiiiiin :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak piger :) næste stop NF :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med fin scanning igen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER