Guest

Bryst der lækker

7 indlæg i dette emne

Hmm, vidste egentlig ikke lige, hvor jeg skulle lægge denne, så nu blev det her, hvor jeg "hører" til.

Jeg har Aksel fra 6. august 2013. Jeg stoppede med at amme en uge efter hans et-års fødselsdag. Efterfølgende gik jeg længe med ammeindlæg fordi der blev ved med at være lidt mælk, men der har egentlig ikke været noget i et godt stykke tid. Ikke hvad jeg har lagt mærke til ihvertfald.

De sidste par aftener er der så pludselig begyndt at komme lidt igen. Mega træls egentlig sådan pludselig at få mørke pletter på blusen

Andre der har oplevet det? Og hvornår kan man mon forvente at det mælke-sjov er helt forbi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har Simon fra maj 12. Han blev ammet i et år, men da jeg blev gravid med tvillingerne i april 14 havde jeg stadig en smule mælk i brysterne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, så der kan gå lang tid tilsyneladende? Nå, sådan er det jo så.

Har tit undret mig, men glemte det igen, så nu måtte jeg hellere få spurgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan evt spørge din læge om mælkestop piller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige gået igang med pb2, så det er nok ikke så smart nu, tænker jeg :)

Men vil huske det, hvis jeg oplever det samme igen, for det skader da ikke lige at tage en lille snak med lægen om det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige gået igang med pb2, så det er nok ikke så smart nu, tænker jeg :)

Men vil huske det, hvis jeg oplever det samme igen, for det skader da ikke lige at tage en lille snak med lægen om det

Altså nu ved jeg ikke hvor langt i er med pb2, men et af tegnene jeg havde før jeg testede positiv var at jeg havde mere mælk i brysterne, det var omkring 3-2 ca. Det varede et par dage og så gik det væk igen...

Held og lykke med pb2.!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu ved jeg ikke hvor langt i er med pb2, men et af tegnene jeg havde før jeg testede positiv var at jeg havde mere mælk i brysterne, det var omkring 3-2 ca. Det varede et par dage og så gik det væk igen...

Held og lykke med pb2.!

Jeg er cirka 3+0 idag, men tænker det næsten ikke kan være det. Det har stået på nogle dage, og det er godt nok tidligt så. Nu må vi se, men det er da lidt spændende :) og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER