Elisamus

Tøj krise

8 indlæg i dette emne

Jeg har seriøst tøj krise herhjemme over Klaudias tøj situation.

Hun er født i uge 39+3 men vejede 2400 g og var 49 cm ved fødslen så mens vi var indlagt brugte hun str 44 af sygehusets tøj.

Da kom hjem fandt jeg ud af at basic bodyer og bukser i str 50 fra h&m kunne bruges. Men nu er frøkenen blevet blevet 54 cm og vejer 3400 g. Så hun er i længden ved at vokse ud af bodyerne og bukserne men lige meget hvad jeg kommer hende i som ikke derfra h&m, så er hun ikke tyk nok til at fylde det ud, og så kan hun kravle ud af det med skulderne når hun bevæger sig. What to do, for egenlig rigelig tøj i str 56 men det drukner hun bare i.og bukser glider ned af maven på hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mht bukser kan du evt sy en ekstra stram elastik i - det gør jeg på min datters tøj. Hun er nemlig lang og slank.

I starten var det også medt h og m vi havde succes med. Men der er stor forskel på tøj og pasform.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har ikke voldsomt meget styr på tøj mærker, men hvad med noget fransk? Freya har vidst en petit batteau på lige nu og synes den virker smal i det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet Hollys eller papfar? Synes de to mærker virker til at være gode til slanke babyer....har derfor ikke haft det til vores søn som er godt i stand ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Petit bateau er lækker kvalitet og smalt!

har faktisk lige købt en ærmelæs body i Super Brugsen fra Friends nye kollektion, den er vildt smal! kan næsten ikke få Liff i den!

Smallstuff og Hollys er også smalt og langt! det samme med Katvig i deres stretch-tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet Hollys eller papfar? Synes de to mærker virker til at være gode til slanke babyer....har derfor ikke haft det til vores søn som er godt i stand ;-)

Nej det har jeg ikke, jeg vil prøve os se om jeg kan finde noget brugt i str 56...

Petit bateau er lækker kvalitet og smalt!

har faktisk lige købt en ærmelæs body i Super Brugsen fra Friends nye kollektion, den er vildt smal! kan næsten ikke få Liff i den!

Smallstuff og Hollys er også smalt og langt! det samme med Katvig i deres stretch-tøj

Tak for svar, jeg prøve at se om jeg kan finde noget Smallstuff, hollys eller katvig i str 56 brugt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hollys er som de andre siger godt, det er hummel også. Det er bare stort i størrelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER