AnnikaF

Gummistøvler

13 indlæg i dette emne

Krudtuglerne både går og især løber så fint nu - og vi elsker at være ude, så nu er det tid til gummistøvler. Vi købte først Pompom i str. 21, de passer perfekt - bortset fra, at de er en cm for lange. Desværre fås pompom ikke i str. 20. Så vi prøvede nogle korte Celavi i str. 20, de er både for lange og især for brede, synes jeg. Hvilket mærke mon jeg i stedet skal prøve?

Anton reagerer ret dårligt på at være med ude at prøve, så det vil vi helst ikke. De passer deres str. 21 begyndersko fra Rap helt perfekt, og jeg måler deres fødder til 12,5 cm. Jeg fornemmer, at de ikke skal have særlig meget voksetillæg, så vil vi hellere skifte hurtigere end at de skovler rundt i gummistøvlerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har aigle, de er i den dyre ende, men hamrende gode, især til smalle fødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aigle, dem må vi prøve - de er også ret flotte :) Men gad vide, hvordan man ved, om de har smalle fødder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aigle Baby er GODE til smalle foedder :) 

 

Jeg koebte ikke gummistoevler med mere end 0,5 cm mere til Noah i den alder. Nu har han lidt over en cm i sine, fordi han har en saal i og havde uldsokke i sidst paa vinteren.  

Hvis han viser sig at de ikke dur, saa koeber jeg nye med 0,5 cm igen.

 

Vi har nu Bundgaard, som er meget skoenne, men nu er Noahs fod ogsaa blevet ret bred fortil, saa der skal vaere goood plads til fusserne og jeg elsker den pasform! Jeg ved ikke, hvordan de ville vaere til ham som lillebitte, men maaske for store i det.... 

 

Celavi - der havde jeg altsaa ikke basic gummistovler til Noah som lille, men dem, der koster mere. De er bedre i pasformen, synes jeg, efter jeg saa koebte basic til ham og blev lidt skuffet... De er virkelig smalle i haelen. Maaske du kan finde dem paa kids-world i smaa str :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS: Aigle Baby er ogsaa smalle op om. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aigle, dem må vi prøve - de er også ret flotte :) Men gad vide, hvordan man ved, om de har smalle fødder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips! Jeg har prøvet at bestille Aigle nu, så må vi se, når de kommer. Bundgaard fås desværre ikke i str. 19, som tvillingerne begge skal have, med de indermål Bundgaard har.

Celavi var bare alt for stort ved deres ankler. De sjoskede rundt og var ved at vride om, så det duer ikke.

Camillat, jeg har det som dig, fornemmer også, at de ikke må have mere end 0,5 cm voksetillæg. Det bliver simpelthen for stort. Nu venter vi så 5-7 hverdage, og ser hvad den rare postmand kommer med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pompom er også til den smalle side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte - helt uden for planen - med Enfant. De stod lidt mærkeligt mellem alle de andre gummistøvler i magasin, og var så bare lidt lettere og smallere end de andre.

Men krydser fingre for, at Aigle funker for jer - de skulle være gode :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips! Jeg har prøvet at bestille Aigle nu, så må vi se, når de kommer. Bundgaard fås desværre ikke i str. 19, som tvillingerne begge skal have, med de indermål Bundgaard har.

Celavi var bare alt for stort ved deres ankler. De sjoskede rundt og var ved at vride om, så det duer ikke.

Camillat, jeg har det som dig, fornemmer også, at de ikke må have mere end 0,5 cm voksetillæg. Det bliver simpelthen for stort. Nu venter vi så 5-7 hverdage, og ser hvad den rare postmand kommer med :)

 

Ja, lige med gummistoevler er det bare saadan. Men du skal nu nok se, at Aigle er noget smalt i det. Faktisk saa jeg taenkte, at det naesten er for meget, men det er jo virkelig helt vildt ok med de helt smaa boern! Noahs foerste Celavi var str...mindst - og ja, det var med 0,5 cm.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger! Vi er lige kommet hjem fra ferie til en pakke fra spartoo med de nye Aigle gummistøvler - og de passer super godt og er gode med kun ca. 0,5 cm voksetillæg. Helt perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger! Vi er lige kommet hjem fra ferie til en pakke fra spartoo med de nye Aigle gummistøvler - og de passer super godt og er gode med kun ca. 0,5 cm voksetillæg. Helt perfekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, det taenkte jeg nok og dejligt, at de er lige, som de skal vaere  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER