Nitzen1987

Afskedsgave til DP - forslag ønskes

12 indlæg i dette emne

Maja har sidste dag i DP her sidst på måneden og vi vil gerne give hendes dagplejer en afskedsgave, men kan ikke rigtig komme på nogle ideer til hvad vi skal give hende, så forslag mødes med kyshånd :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den der lille glasbutik der er på vejen ved sygehuset, der hvor man kører mod Bjellerupparken, Dronningborg og den vej- hun har den fineste figur af en kvinde og et barn, jeg har tænkt at Me. Giver sådan en når hun stopper. Den er designet her til mors dag, så ved ikke hvor længe hun laver dem :chin

Egentlig havde jeg tænkt Willow Tree figur, men den får hun altså første når Mi. Stopper der, så får den fuld skrue ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man skulle vælge sådan en willow tree figur, til dp - hvilken en ville i så vælge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

følger lige med ;) er nemlig også på jagt efter den perfekte afskedsgave til DP ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har selv kigget på den nederste - den øverste så jeg ik derinde - de er bare så fine! Hvor lang tid tog det for levering?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille gav biografbilletter til dp mor og hele familien, også gav hun et træhjerte, hvor der stod "den dejligste dagplejemor" også bagsiden stod der "tak for en god start på livet"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske lige tjekke om hun er til willow tree. Jeg bryder mig fx ikke om dem, så jeg ville helst ikke have sådan en i gave ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der nogen der har andre bud på gaver til DP???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik om du kan se hvad det er, men en kählervase - en lille i sølv og en sød lille træabe

vI4aHCZ.jpg

k20j8t7.jpg

HmvS8o9.jpg

Og de hjemmelavede gaver:

U90sitO.jpg

XgyvBGm.jpg

uXHuX1y.jpg

hu8bcN1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er aben bare sød... hvor er den fra??? Synes virkelig det er svært med det gave halløj til dp...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er aben bare sød... hvor er den fra??? Synes virkelig det er svært med det gave halløj til dp...

Den er fra Imerco og koster 149 kr... Så det er ikke alverden synes jeg.. Ja, synes også at den var lidt sød - og der findes mange andre figurer..

Ja jeg har virkelig også haft svært ved det....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER