LotteL

Erfaring med Anders Faurskov

10 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Er der nogen af jer der har erfaringer med gynækolog Anders Faurskov og som har lyst til at dele dem?

Er blevet henvist til ham med besked fra min læge om, at han er super dygtig, men en meget speciel person :blink

Har selvfølgelig googlet ham, men debatterne er flere år gamle, så det kunne være dejligt med nyere erfaringer :)

 

Mvh Lotte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en veninde der har været i behandling hos ham med godt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik hos ham i starten, men kunne virkelig ikke lide ham! Så jeg bad om en henvisning til Dronninglund, som har hjulpet os igennem møllen :) Så ikke gode anmeldelser herfra desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en veninde der har været i behandling hos ham med godt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gik hos ham i starten, men kunne virkelig ikke lide ham! Så jeg bad om en henvisning til Dronninglund, som har hjulpet os igennem møllen :) Så ikke gode anmeldelser herfra desværre.

Vi fik ikke Dronninglund som mulighed, kun Anders og en anden i Aalborg.. Er der lang ventetid ved Dronninglund? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik ikke Dronninglund som mulighed, kun Anders og en anden i Aalborg.. Er der lang ventetid ved Dronninglund? :)

Det husker jeg ikke om der er. Det er flere år siden vi startede deroppe. Mon ikke det kommer an på hvorfor i er henvist at i kun fik de muligheder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik ikke Dronninglund som mulighed, kun Anders og en anden i Aalborg.. Er der lang ventetid ved Dronninglund? :)

Hvis I har fået en henvisning til fertilitetsbehandling, så kan I bruge den ved alle fertilitetsklinikker og gynækologer. Sådan 'plejer' det i hvert fald at være :) Rigtig meget held og lykke med det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I har fået en henvisning til fertilitetsbehandling, så kan I bruge den ved alle fertilitetsklinikker og gynækologer. Sådan 'plejer' det i hvert fald at være :) Rigtig meget held og lykke med det :goodluck

Ved ikke om det som sådan er en henvisning til fertilitetsbehandling, først og fremmest skal vi hen til ham for at finde ud af hvor "slemt" det står til :)

Tusind tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det husker jeg ikke om der er. Det er flere år siden vi startede deroppe. Mon ikke det kommer an på hvorfor i er henvist at i kun fik de muligheder?

Måske, er meget ny i det hele, så først handler det bare om at blive undersøgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske, er meget ny i det hele, så først handler det bare om at blive undersøgt :)

Så kan det godt være derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER