74 indlæg i dette emne

Det var også hensigten :kram2

Fra 32+0 til 34+0 tog jeg 200g på denne gang ;)

Fra uge 29 til nu (34+6) har jeg taget 800g på baby skulle i samme periode tage 1000g på. Så jeg har i hvert fald tabt mig :) men så længe det er mig der taber mig, så er det helt fint :) det er mindre at kæmpe for bagefter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Majs, jeg har både talt med JM og læge om vægt, fordi jeg ikke tager det anbefalede på, og de siger begge, at det intet gør, baby spiser før dig, så hvis det går ud over nogen er det dig selv. Derfor er det selvfølgelig godt at huske vitaminer og generel fornuftig kost (hvilket består af en del kage hos mig) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs, jeg har både talt med JM og læge om vægt, fordi jeg ikke tager det anbefalede på, og de siger begge, at det intet gør, baby spiser før dig, så hvis det går ud over nogen er det dig selv. Derfor er det selvfølgelig godt at huske vitaminer og generel fornuftig kost (hvilket består af en del kage hos mig) :)

Kage lyder som helt fornuftig kost i mine ører :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kage lyder som helt fornuftig kost i mine ører :D

:ditto :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs, jeg har både talt med JM og læge om vægt, fordi jeg ikke tager det anbefalede på, og de siger begge, at det intet gør, baby spiser før dig, så hvis det går ud over nogen er det dig selv. Derfor er det selvfølgelig godt at huske vitaminer og generel fornuftig kost (hvilket består af en del kage hos mig) :)

Tak :kiss i er guld! Anders siger også at min mave jo vokser. Jeg er ikke bange for mig selv, kun baby - hvis hun har det godt så er det helt ok at jeg bliver mindre :) men i ved: hormoner og tanker :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+1 (jeg glemte det i går) og + 12,4 kg. Vist nogenlunde det samme som sidst - men da var det højsommer, og jeg havde vand i kroppen - det har jeg ikke denne gang, såeh... :rolleyes

Lidt spændt på de næste fem uger...

post-5094-0-10119300-1443082161_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+1 (jeg glemte det i går) og + 12,4 kg. Vist nogenlunde det samme som sidst - men da var det højsommer, og jeg havde vand i kroppen - det har jeg ikke denne gang, såeh... :rolleyes

Lidt spændt på de næste fem uger...

Vi følges så fint - min vægt sagde +12,5kg i lørdags 35+0 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt kunne ikke blive helt enig med sig selv i morges, men et fair bud er vist +13kg i dag 36+0. Jeg synes også maven har taget et stort hop denne uge, men nu skal vægten altså ikke ekskalere, lige pludselig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt kunne ikke blive helt enig med sig selv i morges, men et fair bud er vist +13kg i dag 36+0. Jeg synes også maven har taget et stort hop denne uge, men nu skal vægten altså ikke ekskalere, lige pludselig <_<

Well, 1/2 kg/ugen her til sidst er vist ikke påfaldende... :unsure Selvom man helst er fri... :p :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Well, 1/2 kg/ugen her til sidst er vist ikke påfaldende... :unsure Selvom man helst er fri... :P :rolleyes

Næh, det er jo okay. Det er bare træls, når jeg slet ikke tog på fra 35+0 til 38+0 sidst - så har jeg jo en klar forventning om, at det gentager sig  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - i dag sagde vægten så nøjagtig det samme, uanset hvor jeg satte den og heldigvis var det 300g mindre end jeg konkluderede som middelværdi i går :D

Så 36+1 og +12,7kg :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+0 :rolleyes

Ser nu stadig frem til at se vægten gå den anden vej igen... En måneds tid... :rolleyes

post-5094-0-40001000-1443592666_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min vægt har taget et hop op på 1 kg på en ige <_< men det er nok hovedsageligt den væske der er kommet de sidste par dage! Og ellers er det jo stadig ok. Men nu skifter vægten snart fortegn og det er man nok aldrig fan af ;)

Startvægt: 66kg

Nuværende vægt: 79,7

Vægt stigning: 13,7

Sidste graviditets vægtøgning var tæt på 30 kg og min efterfødselsvægt var 18+ fra før fødselsvægt. Så jeg kan jo ikke rigtig andet end være tilfreds :) selvom det er svært når tallene går opad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her 37+0 siger vægten +12,5 kg, og det er jeg sådan set ret godt tilfreds med :) Sidst endte jeg med at tage 15 kg på (gik 12 dage over), og jeg var ret nervøs for hvor svært det ville blive at komme af med de sidste kg, men 6 uger efter fødslen havde jeg tabt 18 kg :O Så denne gang EF jeg slet ikk nervøs, men er egentlig bare glad for at jeg indtil videre holder vægtstigningen rimelig jævn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 36+4 og har taget 10,9 kg på. Selvom jeg sprænger skalaen på den dér app, synes jeg nu egentlig det er ganske ok.

Bloody BMI på 27, hvad det ikke fører med sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke hjemme ved vægten i morgen, så jeg vejede mig i morges. 

36+6 og +12,8 - kun 100g på en uge (og +300g på 3 uger!) YAY ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 36+4 og har taget 10,9 kg på. Selvom jeg sprænger skalaen på den dér app, synes jeg nu egentlig det er ganske ok.

Bloody BMI på 27, hvad det ikke fører med sig

Det er da fint! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37+0... Begynder at glæde mig til at kunne løbe igen... :rolleyes

post-5094-0-69715300-1444245112_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke hjemme ved vægten i morgen, så jeg vejede mig i morges. 

36+6 og +12,8 - kun 100g på en uge (og +300g på 3 uger!) YAY ;)

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

+14 kilo i mandags. Ved sidste graviditet tog jeg 15 kilo på (samme startvægt), og har ellers været lidt "bagefter" denne gang, men det har jeg så indhentet nu!  <_<

 

Så jeg kommer da vist over de 15 kilo denne gang. Men pyt, det er så tæt på, og de skal nok ryge af igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det lille naturlige lavement min krop performede i går aftes, har da for alvor betydet noget for vægten. I går morges vejede jeg 74,9kg og i morges hed den 74,2kg :o

 

Så status er 38+0 og +12,2kg (hvilket er det samme som for ca. 4 uger siden ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det lille naturlige lavement min krop performede i går aftes, har da for alvor betydet noget for vægten. I går morges vejede jeg 74,9kg og i morges hed den 74,2kg :o

Så status er 38+0 og +12,2kg (hvilket er det samme som for ca. 4 uger siden ;))

Hmm... Og nu vejer jeg så 73,7kg så det er endnu et halvt kg af. Det er ret effektiv at holde op med at spise :unsure

Skal jeg mon være bekymret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Og nu vejer jeg så 73,7kg så det er endnu et halvt kg af. Det er ret effektiv at holde op med at spise :unsure

Skal jeg mon være bekymret?

Så længe det er dig og ikke baby så vil jeg ikke være urolig. Min vægt svinger ret kraftigt lige nu pga vandet i kroppen så jeg har ikke rigtig føling med hvad der reelt er mig. Jeg ved dog at micro vokser pga scanningerne og så må jeg jo se hvor meget eller hvor lidt der er af mig når hun kommer ud ;)

Og min appetit har været væk i et par mdr. Men er kommet igen on-off her den sidste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke lige fået skiftet batterier i min vægt, så da jeg vejede mig i går, var det 3 uger siden, jeg sidst havde vejet mig. På de 3 uger har jeg taget 400 gram på  :glad

 

Jeg har desuden sammenlignet med vægten v/sidste graviditet, og jeg vejer 100 gram mindre end dengang. Vildt, at det kan være så lige! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER