MamatilJ&M

Nogen der vil med i Haunstrup?

86 indlæg i dette emne

Når jeg læser alle indlæg igennem kan jeg godt forstå hvis du umiddelbart føler at beslutningen er taget hen over hovedet på dig... Inden du har nået at få skrvet at du ikke kan. Men igen, så håber jeg også at du prøver at læse det igennem og så se, at ingen har skrevet at de ikke kunne mandag af dig og charite før efter at vi har taget beslutningen. Jeg kan godt forstå at du helst vil at det skal være stabilt her i starten med Mie i bhv - men du har både muligheden for at tage hende med på mandag eller springe mandag over og så selv tage afsted onsdag? For som Chris siger, så udelukker mandag jo ikke onsdag... Godt nok kommer Anita ikke og jeg kommer først senere - og uden Elin. Men vi kan jo stadig mødes?

Jeg bliver ked af at høre, når folk automatisk føler at de bliver valgt fra fremfor andre, for det er jo slet ikke tilfældet her - vi har nok bare været for hurtige ude med at lave datoen om, fordi ingen af os havde tænkt over at der var nogen der ikke kunne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft de samme tanker, men med mit fravær på bk, har jeg det ikke godt med at "råbe højt" længere.

Så tak, Maja! :kram2

Men igen - mandag behøver ikke udelukke onsdag... Jeg synes at det er mega ærgerligt at i begge sidder og tænker sådan lige nu, specielt fordi jeg ved - og jeg taler lige på alles vegne, at ingen vil udelukke nogen her.

Så jeg håber virkelig at i begge kan se, hvad der er gået galt her - og at det bestemt ikke har noget med jer at gøre. Jeg ville ikke være kørt hele vejen til Skive for at besøge dig charite og komme op til dig d. 30 maj Maja, hvis ikke det var fordi jeg gerne ville være sammen med jer... Så jeg håber at i kan få den rystet af jer, for den vil jeg ikke have hængende på mig..

PS jeg er glad for at i begge melder ud som i gør - for det havde ikke været rart at i gik og tænkte sådan... Men som sagt håber jeg at i kan slippe den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne undskylde hvis det er min skyld. Jeg havde slet ikke intentioner om at tråden skulle ende på den her måde og rigtig ked af, at jeg overhovedet fik oprettet den. Det eneste jeg ville var at have en skøn oplevelse med Marius inden lillebror kommer til verden.

Jeg er rigtig ked af det og jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her indlæg.

Jeg holder mig lidt på afstand for jeg magter slet ikke det her og er rigtig ked af det skulle ende sådan her. Og undskyld jeg har slet ikke fået læst alle indlæg....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne undskylde hvis det er min skyld. Jeg havde slet ikke intentioner om at tråden skulle ende på den her måde og rigtig ked af, at jeg overhovedet fik oprettet den. Det eneste jeg ville var at have en skøn oplevelse med Marius inden lillebror kommer til verden.

Jeg er rigtig ked af det og jeg ved slet ikke hvad jeg vil med det her indlæg.

Jeg holder mig lidt på afstand for jeg magter slet ikke det her og er rigtig ked af det skulle ende sådan her. Og undskyld jeg har slet ikke fået læst alle indlæg....

Ja det er jeg virkelig også, havde jeg vidst det skulle jeg bare have meldt ud at jeg ikke kunne onsdag og så var den ikke længere. Så jeg pådrager mig hele ansvaret, fordi jeg begyndte at lave om i det, men håber samtidigt at både dig Maja og dig charite kan se hvad det drejer sig om....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg også er virkelig ked af hvordan det her er endt.... Jeg havde ikke troet at der kunne opstå den slags "tvivl" blandt os, som kender hinanden så godt, og har det så skønt sammen.... I er alle enormt vigtige for mig, og det gør ondt at blive tvivlet på af nogen man holder af....

Det har ALDRIG været meningen at vælge nogen fra og andre til..... Og det håber jeg virkelig at i, inderst inde, udmærket godt ved...

Det er gået for stærkt, og der skete misforståelser og der blev taget en beslutning (som jeg egentlig ikke 100% kan se er blevet taget endnu?) som var forkert fordi alle ikke nåede at blive hørt..... Men i er IKKE bevidst valgt fra! Det er der da for pokker ingen der kunne finde på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jeg virkelig også, havde jeg vidst det skulle jeg bare have meldt ud at jeg ikke kunne onsdag og så var den ikke længere. Så jeg pådrager mig hele ansvaret, fordi jeg begyndte at lave om i det, men håber samtidigt at både dig Maja og dig charite kan se hvad det drejer sig om....

Det har jo "bare" været et forsøg på, at forsøge at gøre alle glade, som jo så er total mislykket. Så jeg ser det bestemt ikke som dit ansvar søde Tina. Det hele gik lidt stærk igår, nok lidt for stærk... Men jeg endte jo med en fridag med Marius på mandag... Det gik også lige pludselig stærk...

Ja undskyld synes det lyder så fjollet det jeg for skrevet.... Er bare rigtig ked af det hele :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina og Anita jeg skrev ikke mit indlæg for at skælde ud. Jeg skrev det for at gøre opmærksom på at jeg blev ked af det, det var ikke jeres intention og det har jeg også skrevet at jeg godt ved, men nu BLEV jeg ked af det og der jo ikke andet at gøre ved end at sige højt. Jeg forlanger ingen undskyldning eller kompensation. Og forklaringen i har givet er god nok, vi blev glemt, det er ikke sjovt, men det sker, også for mig selv. Jeg er ikke sur eller bærer nag.

Jeg syntes i skal tage afsted mandag og hygge jer. Sket er sket og så kan vi allesammen lære af det. Og lad os så lukke den her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina og Anita jeg skrev ikke mit indlæg for at skælde ud. Jeg skrev det for at gøre opmærksom på at jeg blev ked af det, det var ikke jeres intention og det har jeg også skrevet at jeg godt ved, men nu BLEV jeg ked af det og der jo ikke andet at gøre ved end at sige højt. Jeg forlanger ingen undskyldning eller kompensation. Og forklaringen i har givet er god nok, vi blev glemt, det er ikke sjovt, men det sker, også for mig selv. Jeg er ikke sur eller bærer nag.

Jeg syntes i skal tage afsted mandag og hygge jer. Sket er sket og så kan vi allesammen lære af det. Og lad os så lukke den her!

Jeg vil hellere end gerne lukke den her - og burde nok også gøre det. Men kan det ikke - for du skriver at i er blevet glemt... Det er i jo ikke. Og valget ligger rent faktisk hos jer - onsdag er jo ikke af bordet. Mandag er bare kommet på bordet, fordi der er flere der kan den dag. Mig, Anita, Christina og Sara. Og ud fra hvad både dig og charite skriver inden tiden, så har ingen af jer skrevet at i ikke kunne mandag. Det er så ærgerligt at charite skal arbejde mandag - men derfor melder Christina også ud efterfølgende, fordi vi finder ud af at i ikke kan - at vi OGSÅ kan tage afsted onsdag. Jeg synes simpelthen at der bliver gjort hvad vi hver især kan, for at alle har mulighed for at komme med. Vi kan bare ikke på samme dag = at vi kan lave TO aftaler...

Jeg føler ikke at du skriver indlægget for at skælde ud, men jeg blev egentlig ret såret over, at i kunne tro at vi havde valgt jer fra - eller nu hvor du mener at vi havde glemt jer...

Så det her er hverken en undskyldning eller kompensation - for det synes jeg egenligt ikke at der skal til - der skal bare enforklaring til, som forhåbentlig viser, hvordan det hele hænger sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil hellere end gerne lukke den her - og burde nok også gøre det. Men kan det ikke - for du skriver at i er blevet glemt... Det er i jo ikke. Og valget ligger rent faktisk hos jer - onsdag er jo ikke af bordet. Mandag er bare kommet på bordet, fordi der er flere der kan den dag. Mig, Anita, Christina og Sara. Og ud fra hvad både dig og charite skriver inden tiden, så har ingen af jer skrevet at i ikke kunne mandag. Det er så ærgerligt at charite skal arbejde mandag - men derfor melder Christina også ud efterfølgende, fordi vi finder ud af at i ikke kan - at vi OGSÅ kan tage afsted onsdag. Jeg synes simpelthen at der bliver gjort hvad vi hver især kan, for at alle har mulighed for at komme med. Vi kan bare ikke på samme dag = at vi kan lave TO aftaler...

Jeg føler ikke at du skriver indlægget for at skælde ud, men jeg blev egentlig ret såret over, at i kunne tro at vi havde valgt jer fra - eller nu hvor du mener at vi havde glemt jer...

Mandag var aldrig på bordet for mig for så det jo ikke før det var for sent. Ergo kunne jeg jo ikke sige at jeg ikke kan. Der er jo heller ikke nogen der har skrevet at de ikke kan fredag for det var heller ikke på tale!

Tina søde ven! Vi BLEV glemt, ingen havde jo tænkt på at spørge os om vi også kunne når nu vi ikke havde svaret i tråden.

Jeg venter til næste Bk møde i Haunstrup. Det er fint at tilbyde onsdag også men jeg syntes det er lidt som at glemme at tilbyde alle gæster kage og så sige "vi køber bare en mere" det klinger lidt hult! Ja man får kagen/turen men man ved jo godt det er en ups løsning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag var aldrig på bordet for mig for så det jo ikke før det var for sent. Ergo kunne jeg jo ikke sige at jeg ikke kan. Der er jo heller ikke nogen der har skrevet at de ikke kan fredag for det var heller ikke på tale!

Tina søde ven! Vi BLEV glemt, ingen havde jo tænkt på at spørge os om vi også kunne når nu vi ikke havde svaret i tråden.

Jeg venter til næste Bk møde i Haunstrup. Det er fint at tilbyde onsdag også men jeg syntes det er lidt som at glemme at tilbyde alle gæster kage og så sige "vi køber bare en mere" det klinger lidt hult! Ja man får kagen/turen men man ved jo godt det er en ups løsning!

Jeg er ked af at mine forsøg - og de andres, på at forklare stadig efterlader dig med denne tolkning af hele situationen. For i var ikke blevet glemt - ingen havde jo spurgt ved navn "Christina kan du? Anita kan du?" Og så undladt at spørge jer to. Men jeg kan ikke ændre på hvordan du føler, så jeg vil lade den ligge her.

Anita blev nødt til at melde ud til dp at hun holdt fri med Marius - og derfor har hun taget en beslutning om mandag, og det er jo for at være sikker på at de rent faktisk når at komme afsted inden lillebrors ankomst. Og det synes jeg stadig ikke betyder at onsdag er kompensation ... Det handler bare om at vi gerne vil være sammen alle sammen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Tina jeg ved ikke hvad jeg skal svare før du ikke føler dig ramt! At det hele er vores egen skyld?

For det lyder lidt sådan på jer! At det at vi føler os glemt og overset og udelukket er en syndig tanke, tænk at vi kan finde på at blive kede af det!

Mine følelser er som de er, det kan jeg jo ikke ændre på. Min side er skærmen ser MEGET anderledes ud end jeres virkelighed!

Lad det nu ligge - jeg siger undskyld for at jeg overhovedet lettede mit hjerte og det mener jeg! Det ødelagde ret meget mere end det fixede. Jeg beklager min åbenhed.

Men det sårer mig rigtig rigtig dybt at vores forhold ikke har plads til at nogen bliver kede af det og siger det højt. Jeg ser jer jo som sande veninder! Holder oprigtigt af jer i er meget mere end bare BK. Og at en tur til Haunstrup og nogle ærlige misforståelser skulle slå skår i det havde jeg da aldrig forestillet mig. Jeg troede ærligt vi kunne holde til det.

Der var aldrig min intention at i skulle føle jer ramt, jeg ville bare lette mit hjerte og gøre opmærksom på at jeg følte mig fravalgt. Troede naivt i ville svare "ej sorry vi bøffede i den" og så var det det!

Tag på den tur på mandag og nyd den. Jeg bruger dagen herhjemme med at hygge med Mie og Onsdag skal jeg også nok få brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot lige tilføje at for mig er der ikke slået skår i noget! Præcis som du siger, ser jeg dig som en veninde, og det at vi ser helt forskelligt på det her, gør ikke at jeg holder mindre af dig overhovedet, eller har mindre lyst til at se dig igen.... Håber du har det ligesådan? :unsure

Det skrevne ord er så nemt at misforstå, og vi føler os vist begge misforstået her..... Håber vi kan blive enige om at det her var rigtig uheldigt, og så lade det blive i fortiden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil blot lige tilføje at for mig er der ikke slået skår i noget! Præcis som du siger, ser jeg dig som en veninde, og det at vi ser helt forskelligt på det her, gør ikke at jeg holder mindre af dig overhovedet, eller har mindre lyst til at se dig igen.... Håber du har det ligesådan? :unsure

Det skrevne ord er så nemt at misforstå, og vi føler os vist begge misforstået her..... Håber vi kan blive enige om at det her var rigtig uheldigt, og så lade det blive i fortiden?

Selvfølgelig! Der er ikke noget jeg hellere vil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig! Der er ikke noget jeg hellere vil!

Det er jeg glad for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Tina jeg ved ikke hvad jeg skal svare før du ikke føler dig ramt! At det hele er vores egen skyld?

For det lyder lidt sådan på jer! At det at vi føler os glemt og overset og udelukket er en syndig tanke, tænk at vi kan finde på at blive kede af det!

Mine følelser er som de er, det kan jeg jo ikke ændre på. Min side er skærmen ser MEGET anderledes ud end jeres virkelighed!

Lad det nu ligge - jeg siger undskyld for at jeg overhovedet lettede mit hjerte og det mener jeg! Det ødelagde ret meget mere end det fixede. Jeg beklager min åbenhed.

Men det sårer mig rigtig rigtig dybt at vores forhold ikke har plads til at nogen bliver kede af det og siger det højt. Jeg ser jer jo som sande veninder! Holder oprigtigt af jer i er meget mere end bare BK. Og at en tur til Haunstrup og nogle ærlige misforståelser skulle slå skår i det havde jeg da aldrig forestillet mig. Jeg troede ærligt vi kunne holde til det.

Der var aldrig min intention at i skulle føle jer ramt, jeg ville bare lette mit hjerte og gøre opmærksom på at jeg følte mig fravalgt. Troede naivt i ville svare "ej sorry vi bøffede i den" og så var det det!

Tag på den tur på mandag og nyd den. Jeg bruger dagen herhjemme med at hygge med Mie og Onsdag skal jeg også nok få brugt.

Du skal aldrig nogensinde undskylde for at være ærlig! Det skrev jeg også et sted, at jeg synes at det er rart at du melder ud, at det var sådan du følte det. For ellers havde du ikke fundet ud af hvordan vi egentlig havde tænkt det hele.

Men når man melder sådan ud, må man også regne med at folk kommer med en reaktion. Jeg var mildest talt overrasket over det, det ku jeg også se at de andre var. Og ligesom du er blevet ked af det, fordi du troede at dig og charite ikke betyder noget, lige så ked af det er vi andre blevet fordi i kunne tænke sådan. I bund og grund handler det jo om, at vi vil hinanden og ingen har lyst til at føle sig udenfor.

Jeg kan sagtens følge dig og forstå hvorfor at du og charite kunne føle det som om, at der ikke blevet taget hensyn til om i kunne - det har vi også været inde omkring og skrevet at det var uheldigt. Men jeg synes jo egentlig at vi har gjort alt hvad vi kunne for at række hånden ud og sørge for at få arrangeret det sådan at ingen sku stå udenfor.

Du skal ikke sige undskyld fordi du lettede dit hjerte, jeg vil 1000 gange hellere at folk er ærlige, for så ved man hvor man har hinanden, derfor har jeg heller ikke kunnet lade dette her ligge. Fordi jeg virkelig ønsker at du ved, hvordan jeg har det med dig. Og jeg blev simpelthen så ked af det, fordi jeg følte at du med det du sagde, at der mente du at jeg faktisk ikke havde regnet dig og charite for noget.

Jeg kunne også sagtens sige sorrry vi bøffede i den... Men det var svært, når man samtidigt fik at vide at man bevidst havde fravalgt nogen. Der følte jeg helt seriøst, at jeg var blevet pålagt en gerning, jeg aldrig ku drømme om at gøre.

Du kan tro at der skal mere til at slå skår i et venskab med mig ( som Christina så smukt formulerer - bare læs hendes indlæg, hvis alt det her jeg har skrvet ikke giver mening) .... Og du skal vide at jeg glæder mig til at komme op til dig d. 30 maj og jeg har meldt ud til Torben at jeg skal op til dig og at jeg bliver nødt til at melde ud allerede nu at hvis vores nevø skal holde fødseldag ( han bliver 3 år d. 31 maj) at så skal det ikke fejres d. 30 hvis jeg skal med....

Jeg er bange for at jeg har gentaget mig selv igen, men jeg har så svært ved at få skrevet mine tanker ned....det er bare vigtigt for mig at mine veninder ved hvad de betyder for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal aldrig nogensinde undskylde for at være ærlig! Det skrev jeg også et sted, at jeg synes at det er rart at du melder ud, at det var sådan du følte det. For ellers havde du ikke fundet ud af hvordan vi egentlig havde tænkt det hele.

Men når man melder sådan ud, må man også regne med at folk kommer med en reaktion. Jeg var mildest talt overrasket over det, det ku jeg også se at de andre var. Og ligesom du er blevet ked af det, fordi du troede at dig og charite ikke betyder noget, lige så ked af det er vi andre blevet fordi i kunne tænke sådan. I bund og grund handler det jo om, at vi vil hinanden og ingen har lyst til at føle sig udenfor.

Jeg kan sagtens følge dig og forstå hvorfor at du og charite kunne føle det som om, at der ikke blevet taget hensyn til om i kunne - det har vi også været inde omkring og skrevet at det var uheldigt. Men jeg synes jo egentlig at vi har gjort alt hvad vi kunne for at række hånden ud og sørge for at få arrangeret det sådan at ingen sku stå udenfor.

Du skal ikke sige undskyld fordi du lettede dit hjerte, jeg vil 1000 gange hellere at folk er ærlige, for så ved man hvor man har hinanden, derfor har jeg heller ikke kunnet lade dette her ligge. Fordi jeg virkelig ønsker at du ved, hvordan jeg har det med dig. Og jeg blev simpelthen så ked af det, fordi jeg følte at du med det du sagde, at der mente du at jeg faktisk ikke havde regnet dig og charite for noget.

Jeg kunne også sagtens sige sorrry vi bøffede i den... Men det var svært, når man samtidigt fik at vide at man bevidst havde fravalgt nogen. Der følte jeg helt seriøst, at jeg var blevet pålagt en gerning, jeg aldrig ku drømme om at gøre.

Du kan tro at der skal mere til at slå skår i et venskab med mig ( som Christina så smukt formulerer - bare læs hendes indlæg, hvis alt det her jeg har skrvet ikke giver mening) .... Og du skal vide at jeg glæder mig til at komme op til dig d. 30 maj og jeg har meldt ud til Torben at jeg skal op til dig og at jeg bliver nødt til at melde ud allerede nu at hvis vores nevø skal holde fødseldag ( han bliver 3 år d. 31 maj) at så skal det ikke fejres d. 30 hvis jeg skal med....

Jeg er bange for at jeg har gentaget mig selv igen, men jeg har så svært ved at få skrevet mine tanker ned....det er bare vigtigt for mig at mine veninder ved hvad de betyder for mig...

Jeg glæder mig til at se jer den 30 maj :kiss for du har ret, vi stejler fordi vi betyder noget for hinanden. Og jeg ville da nødig miste jer. Men hvis ikke jeg sagde det højt havde i nok lige så stille mistet mig fordi det ville nage mig at I ikke kunne se tingene som jeg oplevede dem.

Jeg håber i får en rigtig god tur mandag! Og det mener jeg! Og har hele tiden ment!

Jeg forstår altså ikke at I tror jeg mener i er onde! Jeg skrev at vi aktiv var valgt fra i og med at aftalen blev ændret (uden vi blev hørt).

Og vores svar ændrede ikke på beslutningen.

Men jeg skrev jo også MEGET tydeligt alle steder at jeg jo godt ved det ikke var hensigten at det blev sådan, men jeg FØLTE mig fravalgt. Fordi det hele blev aftalt uden om os.

Har man en aftale holder man sig til den, medmindre ALLE er med på at ændre, for så bliver ingen såret.

Jeg har aldrig villet angribe jeres hensigter, men jeg syntes der er sket noget i processen som har skubbet os ud! Aftalen er ændret uden alle er hørt!

Jeg syntes ikke det er nogens "skyld", men jeg bliver dælme også nød til at sige at der er sket noget der er unfair!

Jeres forsøg på at få os med har jeg virkelig ikke kunnet tage til mig. Jeg kunne kun onsdag og det var jo den dag der var aftalt til at starte med.

Og hvem var det reelt tilbage onsdag? Christina har mødregruppe, du har læge aftale og Anita har meldt Marius i DP så var der Charite, Sara og mig. Og Sara har ikke skrevet her at hun vil begge dage! Så desværre kunne jeg ikke rigtig se relevansen i jeres forsøg :) men det var slet heller ikke det der var pointen!

Men kort sagt så har i hørt mig nu, jeg har hørt jer og jeg vil bare rigtig gerne videre herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåmen.....

Hvornår skal vi mødes mandag? Bare til åbningstid?

Skal vi lave lidt let sammenskudsfrokost?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåmen.....

Hvornår skal vi mødes mandag? Bare til åbningstid?

Skal vi lave lidt let sammenskudsfrokost?

Ja skal vi ikke bare mødes til kl 10 når de åbner?

Og ja enten det eller madpakker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva siger vejreudsigten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torben har nævnt at der kan blive op til 19 grader på mandag - men det er på tlf han har tjekket det... Ikke set i tv...

Men det ku da være rimelig fedt, hvis det holdt stik....!

Ja jeg synes at det lyder fint med kl 10 - hvad er der mest stemning for : sammenskudsgilde eller at man selv har hver sin madpakke med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring 20 grader, tørt og lidt blæsende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring 20 grader, tørt og lidt blæsende...

:yay :glad :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg er mest til madpakke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg egentlig også at jeg er - altså madpakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Madpakke springer jeg på. Skal jo også alligevel have noget med jeg er sikker på Marius gider at spise (hvis han overhovedet har tid til det)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER