MamatilJ&M

Nogen der vil med i Haunstrup?

86 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i vildrede, for jeg har lige indag fået en tid til glukosebelastnings testen.... Først fik jeg en tid der hed tirsdag kl 6.45, men spurgte om de ikke havde en senere tid, fordi jeg ville få et problem med at aflevere min datter i dp.

Så fik jeg en tid onsdag kl 7.30... Fedt.... Men det kunne ik blive senere fordi jeg jo skal møde fastende op sagde sekretæren ... Og ja, det ved jeg godt.. Men shit, jeg ved ikke lige hvordan pokker jeg lige skal give det an. For jeg have ikke prøvet det før - Anita, du er ekspert på området - hvordan havde du det bagefter? For jeg tænker lidt at hvis jeg i hvert fald skal være der i 2 timer, så bliver det ret sent inden jeg kan være i haunstrup. Men jeg vil også rigtig gerne med... Men jeg ville synes at det ku være rigtig fedt, hvis i var med på en anden dag...

Jeg overvejer faktisk lige nu at tage afsted på fredag... Men ved ikke helt endnu...

Jeg synes ikke Sukkerbelastningstesten var så spændende omkring uge 28. Fik kvalme med det samme og min mave kørte rundt det meste af dagen. Men vi reagere jo alle forskelligt på den. Synes du er heldig, du skal møde så tidlig...

Jeg har faktisk pillet Marius ud af dagpleje imorgen. Men det er fordi jeg har livet ham en tur i svømmehallen. Og han glæder sig, for han snakker konstant om det. Så jeg ved ikke om jeg tør bytte det ud med giraffer :D

Hvis det er D. 15. du snakker om kan vi ikke. Jeg skal til frisør og jordemoder og måske skal vi videre i sommerhus, medmindre svigerfar SKAL på jagt om lørdagen. Men du ved jo sikkert godt, at det er der bukkehagten går ind :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var faktisk i morgen jeg tænkte på, fordi elins dp'er holder fri, men jeg har så lige fundet ud af at jeg har lavet en frisør tid i morgen formiddag... Altså jeg forstår virkelig at planlægge tingene på en pisse dum måde...

Men du skal selvfølgelig afsted i svømmehallen!

Ang glukosebelastningstesten, så er det også det med kvalme jeg er lidt bange for.. Og det er nok ikke så sjovt at rende rundt med i haunstrup plus at jeg ik ved helt præcis hvornår jeg ville kunne være der... Og så ved jeg at jeg vil sidde og stresse over det nede ved lægen...

Så enten skal i bare tage afsted onsdag eller hvad siger du til mandag? Og i andre for den sags skyld???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag er jeg hvert fald med på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag kunne godt være en mulighed. Jeg skal bare gerne vide det idag, da jeg skal have flyttet min tandlægetid så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det ik træls for dig Anita! Har det lidt skidt over at jeg laver om i det, men det er svært når det er sådan en skide test, der skal tages... Og det er i forvejen lidt sent i forhold til at jeg vil være 29+0 ,... Men igen, så har jeg sjovt nok aldrig haft problemer med at flytte tandlæge tider haha...

Super hvis du kan Christina!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej er det ik træls for dig Anita! Har det lidt skidt over at jeg laver om i det, men det er svært når det er sådan en skide test, der skal tages... Og det er i forvejen lidt sent i forhold til at jeg vil være 29+0 ,... Men igen, så har jeg sjovt nok aldrig haft problemer med at flytte tandlæge tider haha...

Super hvis du kan Christina!!

Jeg vil hellere i Haunstrup end til tandlæge ;) Og bare tanken om jeg skal om at ligge på ryggen, ja det er ved at kværke mig på forhånd :D Har godt nok flyttet den engang, men mon ikke det går. Måske jeg skulle flytte den til starten af juli, hvor junior er kommet ud og far kan passe mens jeg er deromme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forresten rammer jeg 35+0 på mandag, så hvis vi skal med, skal vi ikke ret længere hen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver lige på vegne af Sara, hun er også med på mandag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver lige på vegne af Sara, hun er også med på mandag!!

:super

Og min tandlægetid er blevet rykket 3 måneder, så her er intet til hinder nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må I have en god tur mandag. Jeg skal arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke mandag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må I have en god tur mandag. Jeg skal arbejde.

  

Jeg kan heller ikke mandag :(

Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo sagt god weekend til Marius DP idag, så måtte lige tage en hurtig beslutning. Så jeg har meldt Marius fri på mandag og sagt ja til at deltage i dagplejens dag på onsdag og ja til at komme til forældrekaffe når deres dag slutter. Så hvis der er nogen der tager afsted på mandag vil vi gerne med. Ellers tager vi bare en hyggedag hjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har årskort, så jeg kommer gerne til Haunstrup flere gange ;)

Måske andre også er med på at lave 2 aftaler med det samme?

Altså på mandag, og så en anden dag hvor Maja og Charite (og måske flere endnu?) kan komme med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu siger jeg lige højt hvad jeg tænker for det ved jeg at jeg får det bedst med. Men er ret skuffet over at det bliver aflyst onsdag. Jeg har arrangeret så jeg kan låne bil så jeg kan komme med. Noget der ikke bare lige var sådan! Så er rigtig træt af det! Men nu kan jeg se i andre også har omrokeret en masse så at låne bil er jo ikke det store. Men det ændrer ikke på at jeg er træt af det og det betyder jeg ikke kan komme med.

Ingen sure miner, bliver bare nød til at sige det højt :)

God tur på mandag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for sådan skal det jo heller ik være - jeg blev Bare nødt til at melde ud at det ville være for usikkert for mig om onsdagen, men at i bare sku tage afsted. Jeg er ked af at du har været ude og arrangere bil Maja - men som Chris siger, så ku man måske lave en tur der også? Og hvis jeg ikke er skidt af det sukker stads hos lægen kommer jeg med glæde til haunstrup onsdag også... Eller inviterer på frokost hjemme hos mig? Det skal i hvert fald ik være forgæves at du har arrangeret bil....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger bare til min mor at det ikke bliver nødvendigt med bilen alligevel, det gør det lettere for hende. Haunstrup skal jeg nok få besøgt. Men føler mig nok lidt ekskluderet fra noget jeg rigtig gerne ville og havde gjort en indsats for at der kunne lade sig gøre. Derfor blev jeg nød til at sige at jeg er skuffet. Det ER jo sådan jeg har det.

Jeg ved jo godt det ikke er intentionen, folk vil jo gerne have alle med. Jeg var åbenbart så sent ude med at se det at der allerede var ændret planer.

De skal selvfølgelig ikke ændres tilbage, der er mange ting der er sat i værk allerede for at mandag bliver møde dagen. Og vi skal nok komme med en anden dag hvor Mie så kan komme med. Men jeg bliver nød til at sige det højt at jeg er skuffet, ellers ville det ulme indeni og holde mig vågen i nat. Men nu har jeg fået luft og jeg håber da virkelig i får en god tur Mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, hvis det er kørslen det kniber med mandag, vil Marius og jeg gerne køre over Vildbjerg. Der er kun 3 minutter længere ved at køre over Aulum og Vildbjerg end at køre over Herning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, hvis det er kørslen det kniber med mandag, vil Marius og jeg gerne køre over Vildbjerg. Der er kun 3 minutter længere ved at køre over Aulum og Vildbjerg end at køre over Herning :)

Det er pænt af dig men jeg vil hente Mie før lur så hun får en blid indkøring, de har en stor udflugt i næste uge så det bliver hurtig en stor mundfuld selvom det er en kort uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her fylder altså RIGTIG meget for mig så nu kommer der altså lige et surt opstød for jeg KAN ikke slippe det!

Problemet er lidt at jeg troede vi havde en aftale, og i min verden er det dårlig stil at ændre aftaler medmindre alle kan ændre med, men aftalen blev ændret selvom der var 2 der meldte ud at det så betød at de ikke kunne, hvilket giver et aktivt fravalg af de 2. (Og et aktivt tilvalg af 2 andre) Og sådan helt ærlig så gør det sku ondt! Havde en virkelig træls fornemmelse i maven i går og føler stadig at jeg ikke er værd at have med.

Hvis nu mandag var foreslået fra start (men det var kun tirsdag og onsdag der var i spil) og alle havde meldt ind at mandag (eller tirsdag) passede bedre så var det et valg om at få flest med, og det er fint for mig. Så er det bare ærgerligt at jeg ikke kan. Så kunne jeg måske næste gang. Præcis som altid ved BK møder. Alle kan ikke, men flest mulig er prioritet eller en dato er valgt og dem der kan er velkommen. Men jeg syntes ikke man kan aftale en dag og så ændre bagefter, især ikke når det ikke er for flertallets skyld men for klientelets skyld.

Det sender i hvert fald et signal om at "dig gider vi ikke alligevel" Og det er ikke sjovt at være meldt ud af fælles skabet på den måde.

Jeg ved som sagt godt at det ikke er det der har været hensigten. Pludselig kom mandag i spil og så var der 2 der kunne der istedet for onsdag men altså også 2 der ikke kunne.

Jeg står bare tilbage og føler mig rigtig ked og såret. Hensigt eller ej så er jeg rigtig ked af det. Måske er det fordi jeg troede at onsdag var fastlagt og den så ikke var, hvilket jo så bare er uheldig, men når det er den eneste dag der er i spil og man kommer så langt som at diskutere mødetidspunktet på dagen så tager jeg nok for givet at det bliver der.

I hvert fald så føler jeg at jeg er overhørt og valgt fra og uønsket.

Jeg har snart brugt et døgn på at slippe det men det kan jeg ikke. Så er der ikke nogen der er sød at forklare mig hvorfor Charite og Jeg ikke er ønskede på den Haunstrup tur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det handler ikke om at jeg bare død og pine vil ændre det tilbage til onsdag, ærligt så har jeg slet ikke lyst til turen mere, og jeg vil ikke tage noget fra nogen. Jeg vil bare have at i ved at jeg faktisk er rigtig rigtig ked af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er IKKE fordi jeg ikke synes dit (dine) indlæg behøver et svar, eller at jeg er ligeglad :kiss

Men jeg bliver nødt til at spørge hvem det er rettet mod, altså hvem er "i" i dit indlæg?

Føler nemlig lidt jeg blev fanget midt i noget som slet, slet ikke var min mening.... Og er ærlig talt en lille smule forvirret :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er IKKE fordi jeg ikke synes dit (dine) indlæg behøver et svar, eller at jeg er ligeglad :kiss

Men jeg bliver nødt til at spørge hvem det er rettet mod, altså hvem er "i" i dit indlæg?

Føler nemlig lidt jeg blev fanget midt i noget som slet, slet ikke var min mening.... Og er ærlig talt en lille smule forvirret :unsure

Jamen ærligt så ved jeg ikke hvordan og hvem der traf valget om at rykke datoen for alle er jo nævnt! Men egentlig er jeg heller ikke ude på at pege på nogen bestemt, det er ikke pointen. Jeg er bare uforstående overfor det valg og føler mig ret trådt på. Hvem der er valgt til er ikke problemet for mig, jeg ville da selv foretrække at alle kom med, det er hvem der er valgt fra og hvorfor? Hvis det viste sig at 10 andre bedre kunne mandag så ville jeg slet ikke føle at jeg var valgt fra fordi valget så var at flest muligt skulle med, jeg ville stadig være skuffet, men nu bliver Charite og jeg valgt fra for at Tina og dig kan komme med. Hvis det stod mellem mandag og onsdag fra start og lige mange kunne begge dage ville jeg heller ikke blive nær så skuffet. Så ville dagplejernes dag være et ok argument for at ligge det mandag. Men lige nu er der truffet et aktivt valg om at Charite og jeg ikke er "vigtige nok" til at holde fast på den dato der var aftalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu synes jeg da at det kører helt af sporet - og jeg håber helt ærligt at det er hormoner der er på spil her! Jeg vil meget gerne at du prøver at gå tilbage og læse alle indlæg og så se at både Anita og jeg prøver at gøre sådan at du kan komme med. Og jeg havde faktisk ikke set at Charite ville med før at hun skrev at hun ikke kunne mandag.

Jeg har meldt ud at folk gerne måtte tage afsted onsdag, fordi det jo er pga en læge tid at jeg ik kan - og det skal i andre ikke lave om pga.

At vi så er hurtige til at lave det om til mandag fordi det virker til at mange kan der, kontra onsdag (som så åbenbart ik er tilfældet) er selvfølgelig uheldigt. Ingen havde tænkt over at det betød at dig og Charite ik ku komme med..,

Jeg håber virkelig at du kan læse ud fra mine beskeder og Anitas. - hvis det er os den er møntet på. At vi faktisk meget gerne vil have dig med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her fylder altså RIGTIG meget for mig så nu kommer der altså lige et surt opstød for jeg KAN ikke slippe det!

Problemet er lidt at jeg troede vi havde en aftale, og i min verden er det dårlig stil at ændre aftaler medmindre alle kan ændre med, men aftalen blev ændret selvom der var 2 der meldte ud at det så betød at de ikke kunne, hvilket giver et aktivt fravalg af de 2. (Og et aktivt tilvalg af 2 andre) Og sådan helt ærlig så gør det sku ondt! Havde en virkelig træls fornemmelse i maven i går og føler stadig at jeg ikke er værd at have med.

Hvis nu mandag var foreslået fra start (men det var kun tirsdag og onsdag der var i spil) og alle havde meldt ind at mandag (eller tirsdag) passede bedre så var det et valg om at få flest med, og det er fint for mig. Så er det bare ærgerligt at jeg ikke kan. Så kunne jeg måske næste gang. Præcis som altid ved BK møder. Alle kan ikke, men flest mulig er prioritet eller en dato er valgt og dem der kan er velkommen. Men jeg syntes ikke man kan aftale en dag og så ændre bagefter, især ikke når det ikke er for flertallets skyld men for klientelets skyld.

Det sender i hvert fald et signal om at "dig gider vi ikke alligevel" Og det er ikke sjovt at være meldt ud af fælles skabet på den måde.

Jeg ved som sagt godt at det ikke er det der har været hensigten. Pludselig kom mandag i spil og så var der 2 der kunne der istedet for onsdag men altså også 2 der ikke kunne.

Jeg står bare tilbage og føler mig rigtig ked og såret. Hensigt eller ej så er jeg rigtig ked af det. Måske er det fordi jeg troede at onsdag var fastlagt og den så ikke var, hvilket jo så bare er uheldig, men når det er den eneste dag der er i spil og man kommer så langt som at diskutere mødetidspunktet på dagen så tager jeg nok for givet at det bliver der.

I hvert fald så føler jeg at jeg er overhørt og valgt fra og uønsket.

Jeg har snart brugt et døgn på at slippe det men det kan jeg ikke. Så er der ikke nogen der er sød at forklare mig hvorfor Charite og Jeg ikke er ønskede på den Haunstrup tur?

Jeg har haft de samme tanker, men med mit fravær på bk, har jeg det ikke godt med at "råbe højt" længere.

Så tak, Maja! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER