MamatilJ&M

Nogen der vil med i Haunstrup?

86 indlæg i dette emne

Vi er efterhånden ved at være nogle barslende mv og Tina og jeg har snakket om en tur i Haunstrup.

Så derfor vil vi lige høre om der er andre der vil med?

Vi har ikke snakket dato, men hvis jeg skal være lidt egoistisk kunne jeg godt tænke mig det bliver snart. Så derfor vil jeg foreslå D. 12. Eller 13. Maj. Og det er kun et forslag ;)

Kom frisk. Bliver stadig glad i låget når jeg tænker på den tur vi havde lige før Marius startede i DP. Vi har stadig billedet hængende af en storgrinende dreng med gedekid oppe ved barnevognen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingen barsel, men vi vil gerne med den 13. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altid med på Haunstrup :) MEN 12 kan jeg ikke og den 13 ville blive uden Mie da hun LIGE er startet i Bhv og jeg vil ikke byde hende ikke at have en stabil hverdag når det hele er så nyt, hun skal også have skabt nye venskaber i bhv. Og bortset fra at hun går glip af at lege med Marius og Theo så har hun allerede været i Haunstrup 2 gange og vi har 1 planlagt besøg mere + alle de spontane så hun skal nok få set girafferne, pingvinerne og løverne nok i år :) så hvis det bliver den 13 så er det ok og jeg kommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg kan ikke når det er en hverdag, for der er N nødt til at have bilen på arbejde.

Men I må have en rigtig god tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne med... overvejer lige om jeg magter med begge børn, men ellers bliver det bare Liff ig jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at I gider med :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med, men er det tirsdag og onsdag? For så kan jeg begge dage... Torsdag er nemlig ik så godt, der er dp nemlig i børnehaven...

Så mig og Elin er klar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er onsdag :)

Ih det bliver hyggeligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så er det noteret i kalenderen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok så er det noteret i kalenderen!

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med, men er det tirsdag og onsdag? For så kan jeg begge dage... Torsdag er nemlig ik så godt, der er dp nemlig i børnehaven...

Så mig og Elin er klar!

Torsdag i den uge er kr. Himmelfart dag så mon ikke de har lukket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag i den uge er kr. Himmelfart dag så mon ikke de har lukket ;)

Nå for Søren! Kun lige gået på barsel og så har jeg allerede ik styr på helligdage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror de har åbent alle dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også dagplejeren og bh jeg tænkte på. zoo har selvfølgelig åbent på helligdage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror de har åbent alle dage :)

Dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også dagplejeren og bh jeg tænkte på. zoo har selvfølgelig åbent på helligdage :)

Nåh... Jamen jeg regnede med at elin skulle med til haunstrup ... Eller, jeg er lidt forvirret nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at onsdag D. 13. er dagplejens dag.

Er det et problem for nogle af jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at onsdag D. 13. er dagplejens dag.

Er det et problem for nogle af jer?

næææ ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også dagplejeren og bh jeg tænkte på. zoo har selvfølgelig åbent på helligdage :)

Haha, ja selvfølgelig.... Sorry :blush :d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at onsdag D. 13. er dagplejens dag.

Er det et problem for nogle af jer?

Nope :) men jeg kommer (som altid :rolleyes ) uden Mie!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ville i øvrigt vildt gerne med!! Men skal i (den anden) mødregruppe den dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bliver i kristi himmelfart dagene. Vil Ida ig jeg højst sandsynligt gerne med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi så ikke bare holde fast i onsdag D. 13? Medmindre de naturligvis lover masser af regn, men det er jo svær at spå en uge inden...

Hvad tid skal vi mødes? Kl. 10 når parken åbner?

Og så kan vi måske finde en dag senere, så vi kan få nogle flere med...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi så ikke bare holde fast i onsdag D. 13? Medmindre de naturligvis lover masser af regn, men det er jo svær at spå en uge inden...

Hvad tid skal vi mødes? Kl. 10 når parken åbner?

Og så kan vi måske finde en dag senere, så vi kan få nogle flere med...

Ja og ja :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt i vildrede, for jeg har lige indag fået en tid til glukosebelastnings testen.... Først fik jeg en tid der hed tirsdag kl 6.45, men spurgte om de ikke havde en senere tid, fordi jeg ville få et problem med at aflevere min datter i dp.

Så fik jeg en tid onsdag kl 7.30... Fedt.... Men det kunne ik blive senere fordi jeg jo skal møde fastende op sagde sekretæren ... Og ja, det ved jeg godt.. Men shit, jeg ved ikke lige hvordan pokker jeg lige skal give det an. For jeg have ikke prøvet det før - Anita, du er ekspert på området - hvordan havde du det bagefter? For jeg tænker lidt at hvis jeg i hvert fald skal være der i 2 timer, så bliver det ret sent inden jeg kan være i haunstrup. Men jeg vil også rigtig gerne med... Men jeg ville synes at det ku være rigtig fedt, hvis i var med på en anden dag...

Jeg overvejer faktisk lige nu at tage afsted på fredag... Men ved ikke helt endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER