Nitzen1987

Dagplejen på besøg - hvad skal jeg servere?

3 indlæg i dette emne

Vi skal have Maja's dagplejer med børn på besøg her om halvanden uges tid. De kommer ca. kl. 9.30 og tager så hjem igen omkring kl. 11.30. 

 

Maja har ønsket at jeg bager pizzasnegle til frokost, så det har jeg tænkt mig at gøre og så med nogle agurke og gulerodsstave til :) 

 

Men jeg ved ikke om jeg også skal bage nogle boller som de kan få, når de kommer der om formiddagen :unsure

 

Jeg tænker at jeg vil lave en lille pose til hvert barn, men hvad kan jeg putte i?

- æske med rosiner

- frugtstang

- ostehaps

- andet?

 

Hvad tænker I? :help

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville spørge jeres dagplejer. Ved de hos Silke Elia' spiser formiddagsmad 8.30/9. Så hvis de skulle være et sted kl9.30 havde de spist hjemmefra eller på vejen.

Og måske de allerede spiser frokost 10.30/10.45 og de skal jo lige nå at lege/se huset. Så jeg ville nøjes med frokost og en pose.

Til frokost kunne du også servere små tomater, majs, ærter, avokado. Evt have noget rugbrød i baghånden, hvis der er nogle børn der ikke kan lide pizzasnegle :)

I posen kunne også være noget frugt fx bær, en sund muffin (Silke Elia og Hendes venner i dagplejen er vild med Pandamors opskrift). Jeg lille vælge enten rosiner eller frugtstang - der er bare så meget frugtsukker hvis de skal have begge dele og ved Silke Elia ville det også give dårlig mave ;) Der kunne også være en ballon, sæbeboble eller andet småt til leg :)

Rigtig god dag - lyder bare rigtig hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for inputs Louise :) god ide med ballon og sæbebobler i poserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER