akrotøsen

Dreng eller pige.....?

27 indlæg i dette emne

Hvad tror I der ligger og gemmer sig inden i maven, dreng eller pige?  :baby2

Det vigtigste er selvfølgelig at baby er sund og rask, men derfor kan man jo godt have et lille ønske eller forudanelse om et bestemt køn :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke forestille mig andet end en dreng - så det må blive mit bud. Men en fornemmelse har jeg bestemt ikke. Det havde jeg sidst med min søn, og der troede jeg det blev en pige, såååå...  ;)

 

Vi skal i øvrigt til kønsscanning d. 23. maj (14+3), men først kommer NF. om 7 dage  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hele tiden tænkt, at det nok var en dreng igen.

Men her på det sidste har jeg haft en følelse af pige :blush Kommer også indimellem til at tænke "hun" om den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg tror (og håber) på en pige - vi har en dreng i forvejen. Jeg kaster op denne gang og det gjorde jeg ikke med min søn. Der er jo en gammel skrøne om at man er dårligere når man venter piger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg tror (og håber) på en pige - vi har en dreng i forvejen. Jeg kaster op denne gang og det gjorde jeg ikke med min søn. Der er jo en gammel skrøne om at man er dårligere når man venter piger :D

Ja, det er det godt nok :7himmel Mine seneste to andengangsgravide veninder, der begge har født nu, har begge haft det væsentligt dårligere med deres sønner end døtre.

Har også hørt skrønen, at hvis man har meget halsbrand, så får man et barn med meget hår! Men sjove er de fortællinger.,,

I følge den kinesiske og mayakalenderen, venter jeg en pige denne gang  :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har begge drømt at vi ville få en pige, så det tror vi på lidt endnu :)

Jeg regner med at jeg tager en kønscanning omkring uge 16. Så må vi se om det er helt forkert.

Men må indrømme at jeg ikke foretrækker den ene frem for den anden. Jeg vil bare gerne have en baby :) Men ville måske have det anderledes ved barn nr 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg får en dreng :wub Jeg er dybt dybt ligeglad, men jeg tror altså det er dreng. Så meget at jeg virkelig blir overrasket og nok lige skal vænne mig til tanken, hvis kønsscanningen viser en pige  ;) Det kommer sig nok af, at min mor og søster allerede før jeg blev gravid har sagt, at de tror jeg får drenge. Min søster ønskede en pige og fik det, men de mener at jeg vil være en god drenge-mor  :D Så jeg har længe gået og tænkt at jeg får en dreng, så det er det jeg tror.

Den kinesiske kalender siger også dreng  :rolleyes (dog sagde den man min mand + han tvillingebror skulle være piger  :P  )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg får en dreng :wub Jeg er dybt dybt ligeglad, men jeg tror altså det er dreng. Så meget at jeg virkelig blir overrasket og nok lige skal vænne mig til tanken, hvis kønsscanningen viser en pige  ;) Det kommer sig nok af, at min mor og søster allerede før jeg blev gravid har sagt, at de tror jeg får drenge. Min søster ønskede en pige og fik det, men de mener at jeg vil være en god drenge-mor  :D Så jeg har længe gået og tænkt at jeg får en dreng, så det er det jeg tror.

Den kinesiske kalender siger også dreng  :rolleyes (dog sagde den man min mand + han tvillingebror skulle være piger  :P  )

 

Det er sjovt, som der dannes forestillinger og billeder i hovedet på én. Jeg kan heller ikke forestille mig som andet end drengemor - jeg tror kun min krop kan finde ud af det  :P Men mit største ønske er vitterligt, et sundt og rask barn uden udfordringer (som min søn). Så kønnet er super ligegyldigt for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi venter os en dreng!! Det har jeg hele tiden haft på fornemmelsen, så er vildt spændt på om det er rigtigt! Faktisk havde jeg en lille præference for en pige (jeg aner jo ikke hvordan tingene foregår i hovedet på en dreng!!), men nu er jeg ret ligeglad med kønnet! Så nu er jeg også fri for at være pinlig over at have en politisk ukorrekt præference;-)

Vi regner med kønsscanning engang efter NF...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi venter os en dreng!! Det har jeg hele tiden haft på fornemmelsen, så er vildt spændt på om det er rigtigt! Faktisk havde jeg en lille præference for en pige (jeg aner jo ikke hvordan tingene foregår i hovedet på en dreng!!), men nu er jeg ret ligeglad med kønnet! Så nu er jeg også fri for at være pinlig over at have en politisk ukorrekt præference;-)

Vi regner med kønsscanning engang efter NF...

 

Jeg har også haft den præference for en pige! Tror det er MEGET normalt at kvinder gerne vil have en pige og mænd gerne vil have en dreng - det er jo det man kender til! Så hjælper det at fortælle sig selv at man får det modsatte, så har man vendet sig til tanken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt, som der dannes forestillinger og billeder i hovedet på én. Jeg kan heller ikke forestille mig som andet end drengemor - jeg tror kun min krop kan finde ud af det  :P Men mit største ønske er vitterligt, et sundt og rask barn uden udfordringer (som min søn). Så kønnet er super ligegyldigt for mig!

Jeg er også helt ovre at have en lille præference for køn! 

Min mand tror dog det er en pige og har drømt om det, så det bliver rigtig spændende! Jeg tror så han har drømt det er pige, fordi vi har været meget sammen med vores lille niece og fordi "lille pige" som symbol vækker beskytter mentaliteten i ham. Men det er så min lomme filosofi  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også helt ovre at have en lille præference for køn! 

Min mand tror dog det er en pige og har drømt om det, så det bliver rigtig spændende! Jeg tror så han har drømt det er pige, fordi vi har været meget sammen med vores lille niece og fordi "lille pige" som symbol vækker beskytter mentaliteten i ham. Men det er så min lomme filosofi  :rolleyes

 

Min kæreste vil også rigtig gerne have en pige (indtil hun bliver teenager  ;) ) Mest af alt tror jeg det skyldes, han kommer fra en ren drengefamilie. Så det ville være en kæmpe sejr at være DEN der kommer med tøsen  :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi får en pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft den præference for en pige! Tror det er MEGET normalt at kvinder gerne vil have en pige og mænd gerne vil have en dreng - det er jo det man kender til! Så hjælper det at fortælle sig selv at man får det modsatte, så har man vendet sig til tanken ;)

Præcis! Kan virkelig mærke at jeg helt har vænnet mig til tanken om en dreng.

For sjov taler min mand altid om "han" og "junior", mens jeg tidligere har sagt "hun" og "junine" (som jo må være hunkønsformen af junior?!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en dreng... (Manden tror en pige bare for at være på tværs).. Min mand har en datter fra tidligere, så han tror jo at "rigtige" mænd laver piger... baaaaah.....

 

Drømte forleden jeg fik al min nevøs babytøj...  :7himmel så jeg tror det bliver en dreng og har det på fornemmelsen..

 

MEN! Vi vil jo ikke vide kønnet... Så det bliver en overraskelse til november.. (Med mindre vi selv kan se det på MD scanningen).. Så vi er jo blevet det store væddemål i vores omgangskreds... :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en dreng... (Manden tror en pige bare for at være på tværs).. Min mand har en datter fra tidligere, så han tror jo at "rigtige" mænd laver piger... baaaaah.....

Drømte forleden jeg fik al min nevøs babytøj... :7himmel så jeg tror det bliver en dreng og har det på fornemmelsen..

MEN! Vi vil jo ikke vide kønnet... Så det bliver en overraskelse til november.. (Med mindre vi selv kan se det på MD scanningen).. Så vi er jo blevet det store væddemål i vores omgangskreds... :stork

Jeg synes det er så vildt at I kan vente så længe! :) Synes du ikke det er svært med tøj og babyværelse? Jeg synes næsten alt tøj er ret kønsspecifikt eller lidt kedeligt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er så vildt at I kan vente så længe! :) Synes du ikke det er svært med tøj og babyværelse? Jeg synes næsten alt tøj er ret kønsspecifikt eller lidt kedeligt. :(

 

Jeg synes det er super svært... haha... Men jo meget af det er super kedeligt... men på den anden side så kan vi jo bruge det samme til den næste også... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede til nakkefoldsscanning "mistænkte" jeg en dreng, men de kloge siger jo at de ligner hinanden meget dernede på det tidspunkt. Men ikke destomindre havde jeg altså ret, og vi venter en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede til nakkefoldsscanning "mistænkte" jeg en dreng, men de kloge siger jo at de ligner hinanden meget dernede på det tidspunkt. Men ikke destomindre havde jeg altså ret, og vi venter en dreng :)

Stort tillykke :) Har i lige været til kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) Har i lige været til kønsscanning?

Ja, eller det var i går aftes, vi skulle bare direkte i seng da vi kom hjem i går ;)

Vi havde egentlig en tid den 23. Men min chef/svigermor spurgte om ikke jeg kunne arbejde, og da jeg så fandt ud af, at de havde aftentider også, så greb vi muligheden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :) Har i lige været til kønsscanning?

Og tak forresten :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hele tiden tænkt, at det nok var en dreng igen.

Men her på det sidste har jeg haft en følelse af pige :blush Kommer også indimellem til at tænke "hun" om den.

Og nu er jeg tilbage til at tænke dreng igen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede til nakkefoldsscanning "mistænkte" jeg en dreng, men de kloge siger jo at de ligner hinanden meget dernede på det tidspunkt. Men ikke destomindre havde jeg altså ret, og vi venter en dreng :)

Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen får vi af vide om det er en dreng eller pige  :wub  Tror nu mest på at det er en pige, hvorfor ved jeg ikke  :D

Både J og N har idag sagt at det skal være en lillebror. N kom med med det i morges, ud i den blå luft  :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IT'S A BOYYY!! Min fornemmelse holdt stik:) Så må vi endelig i gang med navnesnakken:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER