HenrietteHall

Pastasalat..

9 indlæg i dette emne

Kom med jeres bedste opskrift! Jeg er ikke så meget til pesto, så måske en opskrift uden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pasta (opskriftens nok mest chokerende ingrediens...), rucola, radiser, feta, - alle salatgrøntsager, du kan lide - f.eks. agurk, tomat, ærter...

 

Kyllingebryst i tern ristes på panden. Tilsæt en skefuld honning, som smelter over kødet - og noget salt.

 

Dressing - en god olivenolie, citronsaft, salt, peber, soya, sennep evt. lidt honning eller sukker eller andet sødt for at skabe balance.

 

Jeg synes, det giver en rigtig god blanding af salt, sødt, surt og sprødt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pasta (opskriftens nok mest chokerende ingrediens...), rucola, radiser, feta, - alle salatgrøntsager, du kan lide - f.eks. agurk, tomat, ærter...

Kyllingebryst i tern ristes på panden. Tilsæt en skefuld honning, som smelter over kødet - og noget salt.

Dressing - en god olivenolie, citronsaft, salt, peber, soya, sennep evt. lidt honning eller sukker eller andet sødt for at skabe balance.

Jeg synes, det giver en rigtig god blanding af salt, sødt, surt og sprødt :)

What??? Pasta!

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Frisk pasta med rå røde løg, røget laks, rucolasalat og cherrytomater

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke flere, der har bud på ingredienser til pastasalat? :balloons

Savner lidt inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er doven (og det er jeg jo altid :lol) så blandes der bare pasta, tun og majs -og så et ton cremefraichedressing :D

Så kan man jo være lidt eksotisk og komme agurk i :D

Min venindes mor lavede lækker pastasalat med pasta, agurk, broccoli, avocado, små bacontern og måske almindelig Iceberg? :chin:

Min mor gjorde bare det hvis vi skulle have lynhurtig mad (som i at alle 6 børn skriger efter mad på én gang) så kogte hun pasta og stegte kylling, og så tog hun en god grønsagsblanding fra fryseren og puttede sammen. Med hjemmelavet oliedressing :sandie

Måske ikke de mest inspirerende retter, men de er gode og smager helt okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for pasta, kylling, bacon, parmesanost i flager, peberfrugt, noget bladsalat af en art, tomat og så godt nok pesto.

Avocado er IMO også altid godt :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pastapenne

blandes med persille og et fed hvidløg (tag en kop, fyld op med persille plus et fed hvidløg, og hæld noget olie i, så det bliver "fedtet" og bland det så over i pastaen )

gulerødder i tern

rød peber i tern

et halvt løg hakkes fint

en-to pakker bacon rives i stykker

salt

bland det hele og nyd den kold :) så er smagen rigtig god :) meget nem og laver den tit dagen før. nem at have med som madpakke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER