Mialouise

Kvalme... PINLIGT!

7 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

 

Nu er det her altså ved at blive ydmygende. Min kvalme bliver bare værre og værre. Havde indtil weekenden kun kastet op to gange selvom jeg havde kvalme, men nu har det blevet virkelig slemt. :wacko  Jeg har næste hele weekenden haft meget kvalme og har kastet op ude i haven to gange i weekenden. Så skulle jeg på arbejde i dag og måtte kaste op i en park jeg går igennem på vej til arbejde. :puke Det var virkelig pinligt. En sød dame spurgte om hun kunne hjælpe mig, men havde bare allermest lyst til at gemme mig.

 

Tør næsten ikke spise eller gå fra min pind på arbejde. Spiste lidt melon i morges - det plejer at være godt når jeg har kvalme - og spiser små måltider lidt ofte, men jeg synes ikke det hjælper.

 

Er der nogle af Jer, der har nogle gode råd? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stadig hårdt ramt og jeg går aldrig nogen steder uden brækpose i jakkelommen.... Må også jævnligt ud i løbet af dagen og kaste op og det er bestemt ikke hverken rart eller lækkert, men der er ikke noget at gøre ved det og så må jeg bare have tandbørste og tandpasta i tasken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder svært bekendt... Jeg led af Hyperemesis gravidarum igennem hele min graviditet og lavede ikke andet end at kaste op og have kvalme... Der er desværre ikke så mange gode råd... Cola og piratos var min eneste hjælpe og ristet brød med smør og salt - virkelig klamt, da jeg hader smør.... Men det var det eneste jeg kunne holde nede... Og nåh ja, en pose i lommen. Her godt et år efter jeg fødte, finder jeg stadig bræk-poser i alle mine lommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... øv! Havde lige håbet på en easy fix :P Spiste lidt knækbrød og cola - det hjalp. Men Piratos skal helt sikkert prøves!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg har hørt hjælper forskellige er:

-Seabands

-B6 vitaminer

-Ingefær saft (det er blevet moderne i supermarkeder lige nu, har set 2-3 varianter de sidste dage, ellers kan du selv lave noget)

-Spise før man står ud af sengen (banan var fantastisk for mig)

-Drikke mere væske ca 2 liter om dagen hjalp mig ;)

-akupunktur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg har hørt hjælper forskellige er:

-Seabands

-B6 vitaminer

-Ingefær saft (det er blevet moderne i supermarkeder lige nu, har set 2-3 varianter de sidste dage, ellers kan du selv lave noget)

-Spise før man står ud af sengen (banan var fantastisk for mig)

-Drikke mere væske ca 2 liter om dagen hjalp mig ;)

-akupunktur

Tak. Spiste melon tidligere idag - i sengen. Og tager dagligt B6 vitaminer og drikker meget vand. Vil prøve med ingefær og bananer for at se om det hjælper. Tusind tak for de gode råd :) Nu håber jeg det virker :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tuc kiks

Appelsin juice (SunTop var bedst for mig)

B6 vitamin.

Det er det der kan få bugt med min kvalme og :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER